خانه کودک لگو در قیطریه

خانه کودک لگو در قیطریه

کلوپ لگو آموزشی برای بالا بردن توانایی های کودکان در سنین مختلف ۲ سال و ۸ ماه الی ۱۶ سال دوره هایی را برگزار می نماید. در هر یک از این دوره ها با توجه به سن بچه ها ، محتوای آموزشی و ابزار مناسبی در نظر گرفته شده است تا میل به کشف و خلاقیت را در بچه ها زنده نگه دارد . امروزه با توجه به درگیری بچه ها در دنیای تکنولوژی ایجاد هیجان و انگیزه در کودکان بسیار دشوار شده است. به همین دلیل برای جذب کردن نوجوانان ، درگیر کردن آن ها با فعالیت دستی ، خلاقیت و حل مسئله بهترین روش است. از این رو مجموعه لگو برای جذب بچه ها از بسته های لگو آموزشی جهت جذب آن ها استفاده می نماید.

قیطریه- بلوار کاوه شمالی- خیابان پورحیدری(روشنایی غربی)- پلاک ۳
معرفی مهدکودک / موسسه

کلوپ لگو آموزشی برای بالا بردن توانایی های کودکان در سنین مختلف ۲ سال و ۸ ماه الی ۱۶ سال دوره هایی را برگزار می نماید.
در هر یک از این دوره ها با توجه به سن بچه ها ، محتوای آموزشی و ابزار مناسبی در نظر گرفته شده است تا میل به کشف و خلاقیت را در بچه ها زنده نگه دارد .
امروزه با توجه به درگیری بچه ها در دنیای تکنولوژی ایجاد هیجان و انگیزه در کودکان بسیار دشوار شده است.
به همین دلیل برای جذب کردن نوجوانان ، درگیر کردن آن ها با فعالیت دستی ، خلاقیت و حل مسئله بهترین روش است. از این رو مجموعه لگو برای جذب بچه ها از بسته های لگو آموزشی جهت جذب آن ها استفاده می نماید.
تجربیاتی که کودکان را به صورت عینی درگیر می کنند بسیار راه گشاتر از هر روش دیگری می باشد. وقتی دانش آموزان را مسئول حل مشکلات رایج زندگی واقعی می کنیم . ابزاری در اختیار آن ها قرار داده ایم که بتواند راه حل های منحصر به فرد خود را ارائه دهند و آن ها را صاحب روش برای یادگیری تخصصی خواهیم کرد.

کلاس های مادر و کودک ۲ سال و ۸ ماه تا سه سال و نیم

کلاس های پانسیون ۴ تا ۶ سال

کلاس های لگو ۳ سال و نیم تا ۱۶ سال

کارگاه های ویژه والدین

برگزارکننده ی انحضاری کلاس های لگو آموزشی براساس استانداردهای بین المللی

 

میتوانید لیست کامل مهدکودک های این منطقه را در صفحه بهترین مهدکودک های قیطریه مشاهده فرمایید.

افزودن دیدگاه جدید