سرویس مهدکودک

مهدکودک در خیابان امام خمینی، کارون، جیحون، دامپزشکی، هاشمی

مهدکودک در خیابان امام خمینی، مهدکودک در خیابان کارون، مهدکودک در خیابان جیحون، مهدکودک در خیابان دامپزشکی، مهدکودک در خیابان هاشمی را می توانید از طریق این صفحه جستجو کنید.

۸۳ بازدید
۰ دیدگاه
بزرگراه نواب از شمال به جنوب بعد از پل امام خمینی (ره)خیابان محبوب مجاز غربی خیابان کاظمی جنب مسجد رحمانی پلاک ۲۵ ط۱
۱۱ بازدید
۰ دیدگاه
کارون جنوبی، خیابان کارون، خیابان حسین خانی، پلاک ۲۴۱
۱۳۱ بازدید
۰ دیدگاه
تهران . سی متری جی .نرسید به خیابان زمانی پلاک ۹۴
۲۰ بازدید
۰ دیدگاه
تهران، جی، خیابان رودکی جنوبی، خیابان امام خمینی
۱۶۸ بازدید
۰ دیدگاه
خیابان جمهوری بین رودکی و میدان جمهوری پلاک ۱۴۸۵
۳۱ بازدید
۰ دیدگاه
خیابان آذربایجان، بين خیابان رودکی و نواب، کوچه عبدالله زاده ، پلاک ۸
۱۷ بازدید
۰ دیدگاه
خیابان امام خميني، بین نواب و رودکی، زيرپل نواب، ده متري گلكار، کوچه عبدي، پلاک ۷
۱۵ بازدید
۰ دیدگاه
خیابان کارون، نرسیده به آذربایجان،کوچه عطایی پلاک ۵
۳۹ بازدید
۰ دیدگاه
خیابان آزادی خیابان جیحون یا کارون بین طوس و بهنود کوچه خان بیگی پ۴۵
۲۳ بازدید
۰ دیدگاه
خیابان دامپزشکی بین رودکی و خوش پلاک ١٥٤-مهدمودک و پیش دبستانی اریکا
۹ بازدید
۰ دیدگاه
خیابان کارگرجنوبی، بین میدان حر وپاستور، پلاک ۲۹
۳۲ بازدید
۰ دیدگاه
خیابان بریانک، روبروی پارک نور، پلاک ۱۲۷۱
۲۹ بازدید
۰ دیدگاه
خيابان رودکي ، کوچه خواجو پلاک ۲
۱۲ بازدید
۰ دیدگاه
خیابان آزادی خیابان جیحون یا کارون بین طوس و بهنود کوچه خان بیگی پلاک ۴۵
نام مهدکودکآدرستلفن ها
مهد کودک و پیش دبستانی شیخ عطار در خیابان آذربایجانخیابان آذربایجان، بين خیابان رودکی و نواب، کوچه عبدالله زاده ، پلاک ۸۰۲۱۶۶۸۸۱۸۰۷
مهد کودک گلهای رضوان شعبه ۲ در رودکیتهران، جی، خیابان رودکی جنوبی، خیابان امام خمینی
مهدکودک و پیش دبستانی خلاقیت در خیابان کارون جنوبیکارون جنوبی، خیابان کارون، خیابان حسین خانی، پلاک ۲۴۱
مهدکودک و پیش دبستانی کلبه طلایی در جیحونخیابان آزادی خیابان جیحون یا کارون بین طوس و بهنود کوچه خان بیگی پلاک ۴۵۰۲۱۶۶۰۱۴۶۳۹
مهدکودک و پیش دبستانی پیام ریحانه در خیابان رودکیخيابان رودکي ، کوچه خواجو پلاک ۲۰۲۱۶۶۸۴۵۳۱۹
مهدکودک و پیش دبستانی پرتودانش در بریانکخیابان بریانک، روبروی پارک نور، پلاک ۱۲۷۱۰۲۱۵۵۷۷۱۰۷۲
مهدکودک و پیش دبستانی آموزش آهنگ در کارگر جنوبیخیابان کارگرجنوبی، بین میدان حر وپاستور، پلاک ۲۹۰۲۱۶۶۴۸۴۸۹۵
مهدكودک و پیش دبستانی اریكا خیابان دامپزشکیخیابان دامپزشکی بین رودکی و خوش پلاک ١٥٤-مهدمودک و پیش دبستانی اریکا۰۲۱۶۶۳۸۴۸۰۵ ۰۹۱۹۲۹۸۷۹۱۸
مهدکودک و پیش دبستانی کلبه طلایی در کارونخیابان آزادی خیابان جیحون یا کارون بین طوس و بهنود کوچه خان بیگی پ۴۵۰۲۱۶۶۰۱۴۶۳۹
مهد کودک گل مینا در کارونخیابان کارون، نرسیده به آذربایجان،کوچه عطایی پلاک ۵۰۲۱۶۶۱۵۷۴۱۶ ۰۲۱۶۶۱۵۶۹۵۴
مهد کودک ابرسفید در خیابان امام خمینی، رودکیخیابان امام خميني، بین نواب و رودکی، زيرپل نواب، ده متري گلكار، کوچه عبدي، پلاک ۷۰۲۱۶۶۸۳۷۲۲۸
مرکز پیش دبستانی و مهد کودک دو ستاره حامیخیابان جمهوری بین رودکی و میدان جمهوری پلاک ۱۴۸۵۶۶۹۳۴۶۳۱
مهدکودک روزهای شیرینتهران . سی متری جی .نرسید به خیابان زمانی پلاک ۹۴۶۶۶۴۰۶۸۶ ۶۶۶۵۰۲۷۰
مهد کودک رحمانی در امام خمینیبزرگراه نواب از شمال به جنوب بعد از پل امام خمینی (ره)خیابان محبوب مجاز غربی خیابان کاظمی جنب مسجد رحمانی پلاک ۲۵ ط۱۵۵۷۹۰۴۷۲

انتخاب مهدکودک مناسب برای فرزندتان می تواند یک کار دلهره آور باشد، به خصوص برای والدینی که اولین بار هستند. مهدکودک اولین تجربه کودک با آموزش رسمی است و پایه و اساس رشد تحصیلی، اجتماعی و عاطفی آنها را می‌سازد. در نتیجه، مهم است که مهدکودکی را انتخاب کنید که نیازهای فرزندتان را برآورده کند و او را برای موفقیت آماده کند. در اینجا ۱۰ توصیه برای انتخاب مهدکودک آورده شده است:

درباره انواع مختلف مهدکودک تحقیق کنید: انواع مختلفی از مهدکودک ها مانند سنتی، مونته سوری، والدورف، رجیو امیلیا و غیره وجود دارد. تحقیق در مورد انواع مختلف مهدکودک ها می تواند به شما در درک فلسفه های آموزشی و رویکردهای مورد استفاده در هر یک کمک کند و به شما کمک کند تعیین کنید که کدام یک برای کودک شما بهترین کار را دارد.

موقعیت مکانی را در نظر بگیرید: مکان مهدکودک عامل مهمی است که باید در نظر بگیرید، به خصوص اگر می خواهید از رفت و آمدهای طولانی خودداری کنید. مهدکودکی را انتخاب کنید که نزدیک به خانه یا محل کار شما باشد تا رفت و آمد و رفت و آمد آسان تر شود.

ارزیابی امکانات: برای ارزیابی امکانات از مهدکودک بازدید کنید. مراقب ویژگی هایی مانند زمین های بازی، کلاس های درس، کتابخانه ها و سایر امکاناتی باشید که به تجربه کلی فرزندتان کمک می کند.

برنامه درسی را بررسی کنید: برنامه درسی مهدکودک باید با نیازهای رشدی و اهداف یادگیری کودک شما هماهنگ باشد. اطمینان حاصل کنید که برنامه درسی برای سن کودک شما مناسب است و شامل انواع فعالیت ها مانند هنر، موسیقی، تربیت بدنی و غیره است.

مراقب کادر آموزشی باشید: کادر آموزشی مهدکودک عامل مهمی است که باید در نظر گرفته شود. به نحوه تعامل آنها با کودکان و نحوه برخورد آنها با موقعیت ها توجه کنید. مهدکودکی را انتخاب کنید که کادر آموزشی در آن صمیمی، خوش برخورد و علاقه زیادی به تدریس داشته باشند.

به دنبال محیطی متنوع باشید: مهدکودکی که تنوع را ترویج می کند می تواند به کودک شما کمک کند تا درک بهتری از فرهنگ ها و سنت های مختلف داشته باشد. به دنبال مهدکودک هایی باشید که دارای دانش آموزان و کادر آموزشی متنوع هستند.

در مورد مشارکت والدین بپرسید: مشارکت والدین عامل مهمی در موفقیت کودک در مهدکودک است. به دنبال مهدکودک‌هایی باشید که مشارکت والدین را از طریق فعالیت‌هایی مانند کنفرانس‌های والدین و مربیان، فرصت‌های داوطلبانه و موارد دیگر تشویق می‌کنند.

هزینه را در نظر بگیرید: مهدکودک ممکن است گران باشد، بنابراین مهم است که هزینه را هنگام انتخاب آن در نظر بگیرید. به دنبال مهدکودک هایی باشید که قیمت مناسبی ارائه می دهند و متناسب با بودجه شما هستند.

به دنبال توصیه ها باشید: از والدین یا دوستان دیگر بخواهید در مورد مهدکودک های خوب در منطقه شما توصیه کنند. تجربیات آنها می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند.

به غرایز خود اعتماد کنید: در نهایت، هنگام انتخاب مهدکودک برای فرزندتان به غرایز خود اعتماد کنید. اگر مهدکودکی برای کودک شما مناسب است، به آن احساس اعتماد کنید و او را در آن مدرسه ثبت نام کنید.

در پایان، انتخاب مهدکودک مناسب برای کودک شما مستلزم در نظر گرفتن دقیق عوامل مختلفی مانند مکان، امکانات، کادر آموزشی، برنامه درسی و هزینه است. با پیروی از این ۱۰ توصیه، می توانید مهدکودکی بیابید که نیازهای فرزندتان را برآورده کند و او را برای موفقیت در زندگی تحصیلی و شخصی اش آماده کند.