مهدکودک قصر سپهر در شهرک غرب

مهدکودک قصر سپهر در شهرک غرب

مجموعه قصر سپهر از مراکز محبوب و شناخته شده بوده که نه تنها کودکان را به کسب دانش و مهارت وا می‌دارد بلکه برنامه‌ریزی دقیقی برای آشنایی کودکان با زبان انگلیسی نیز در نظر گرفته است. حضور مدرس زبده کمک می‌کند تا تمامی کودکان بتوانند در یک برنامه آموزشی هدفمند متناسب با شرایط سنی بیاموزند و به کسب مهارت مشغول شوند. خوشبختانه پلن‌های زبان کاملاً متفاوته روش تی پی آر توانسته بازدهی شایانی را به همراه داشته باشد. اشتیاق دوچندان کودکان به علت حضور در کلاس‌هایی است که به صورت غیر مستقیم و در قالب بازی اجرا می‌شوند.

شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان سپهر، تقاطع فخار مقدم، پلاک ۵۰
نام مدیر:
محدثه دولتی
معرفی مهدکودک / موسسه

مجموعه قصر سپهر از مراکز محبوب و شناخته شده بوده که نه تنها کودکان را به کسب دانش و مهارت وا می‌دارد بلکه برنامه‌ریزی دقیقی برای آشنایی کودکان با زبان انگلیسی نیز در نظر گرفته است. حضور مدرس زبده کمک می‌کند تا تمامی کودکان بتوانند در یک برنامه آموزشی هدفمند متناسب با شرایط سنی بیاموزند و به کسب مهارت مشغول شوند. خوشبختانه پلن‌های زبان کاملاً متفاوته روش تی پی آر توانسته بازدهی شایانی را به همراه داشته باشد. اشتیاق دوچندان کودکان به علت حضور در کلاس‌هایی است که به صورت غیر مستقیم و در قالب بازی اجرا می‌شوند. البته کودکان پیش دبستانی ۱ و ۲ از طریق فونیکس به یادگیری زبان مشغول خواهند شد.

مدیریت و پرسنل آموزشی، کلاس‌های فوق برنامه متنوعی برای پاسخگویی به رشد و شکوفایی استعداد و توانمندی کودکان در نظر گرفته اند. به طور مثال کودکان در طول هفته می‌توانند با مهارت‌های مختلفی مانند نقاشی تکنیکی، کارگاه سفالگری، کارگاه کاردستی و کارگاه خلاقیت هنرهای تجسم آشنا شوند. حفظ سلامت کودکان به عنوان یک اصل مهم در این مجموعه اهمیت جدی داشته و کودکان از صبحانه و ناهار سالم و متنوع بهره‌مند می‌شوند که تحت نظر موسسه تغذیه سیب قرار دارند.

حضور در جشن‌ها و همایش‌ها برای تمامی کودکان بدون هزینه بوده تا اوقات خوشی را تجربه کنند. برای قضاوت بهتر نسبت به عملکرد مرکز آموزشی، فرم‌های ارزیابی طی بازه سه ماهه تحلیل می‌شوند که شامل ۵ سطح رشدی کودک هستند. حضور در جلسات خصوصی با والدین به تبادل بهتر جزئیات کمک می‌کند.

آشنایی با ارزش‌های زندگی و مهارت‌های اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین مهارت‌های کلیدی در این مجموعه مد نظر قرار می‌گیرد، کودکان در یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توانند با ارزش زندگی آشنا شوند البته بازدهی دوچندان این شیوه آموزشی بی‌ارتباط با رویکرد غیر مستقیم نیست که به صورت غیر مستقیم و در قالب قصه، نمایش و نقاشی شاهد رشد و شکوفایی و کسب مهارت‌های اجتماعی خواهند بود. از ابتکارات موفقیت آمیز این مجموعه تنظیم فعالیت‌ها به شکل پروژه محور و کارگاهی است که اشتیاق و همراهی گروه‌های مختلف کودک را نیز به دنبال داشته است.

کودکان تنها به آموزش و کسب مهارت نیاز ندارند بلکه حضور در فعالیت‌های بدنی می‌تواند اوقاتی خوش و سرگرم کننده را صورت دهد. در این مجموعه نیز کلاس ورزش مولتی اسپرت به طور منظم و رایگان، در طول هفته برگزار می‌شود. تلاش مدیریت و پرسنل این مجموعه موفق و برگزاری فعالیت‌های هدفمند و بر مبنای هوش هشتگانه کودکان است تا تمامی گروه‌های مختلف سنی و خانواده‌ها بتوانند از این فرصت بهترین نتیجه را شاهد باشند.

نام مدیر
محدثه دولتی

افزودن دیدگاه جدید