مهدکودک راهیان رشد در جردن

مهدکودک راهیان رشد در جردن

مهد کودک راهیان رشد در سال ۱۳۷۹ با مدیریت مهناز عفیف مصمم ( کارشناس ارشد علوم تربیتی ) با سابقه کار ۱۷ ساله و مدیر آموزشی بهاره رسولی ( کارشناس ارشد آموزش پیش از دبستان ) فعالیت می کند. از این مهد کودک بازدید حضوری داشته باشید و در صورت تمایل نسبت به ثبت نام کودک خود اقدام کنید.

تهران - خیابان آفریقا - خیابان گل گونه - پلاک ۳۳
معرفی مهدکودک / موسسه

 

برای مهد کودک راهیان رشد در جردن محتوایی در دسترس نیست. از همین رو با ما در این مقاله همراه باشید تا درباره ویژگی های یک مربی خوب مهد کودک بیشتر بدانید.

مربیان مهدکودک اولین مربیانی هستند که کودکان در سفر تحصیلی خود با آنها روبرو می شوند. آنها نقش مهمی در شکل دادن به ذهن کودکان خردسال و آماده سازی آنها برای موفقیت تحصیلی و اجتماعی آینده دارند. یک مربی خوب مهدکودک باید دارای ویژگی های خاصی باشد که آنها را قادر می سازد با کودکان ارتباط سازنده برقرار کنند، محیطی پرورشی بسازند و یادگیری را به طور موثر برای کودکان آسان تر کنند.

ویژگی های مربی خوب مهدکودک 

یکی از مهم ترین ویژگی های مربی خوب مهدکودک صبر و بردباری در برابر کودکان خردسال است. کودکان خردسال دارای بازه توجه کوتاهی هستند و نیاز به تغییر جهت و راهنمایی مداوم از سوی مربی خود دارند. یک مربی صبور می تواند این چنین چالش ها را به راحتی مدیریت کند و اطمینان پیدا کند که هر کودک توجه و حمایت فردی را دریافت کند.

یکی دیگر از ویژگی های ضروری مربی خوب مهد کودک خلاقیت اوست. مربیان مهدکودک باید بتوانند راه های خلاقانه ای برای مشارکت دادن کودکان در فعالیت های آموزشی در کلاس ارائه دهند. آنها باید بتوانند درس ها و بازی هایی را طراحی کنند که سرگرم کننده، تعاملی و در عین حال متناسب با سن کودکان باشند. مربیان خلاق در مهد کودک می توانند یادگیری را برای کودکان لذت بخش کنند و این یقینا به آنها کمک می کند عشق به یادگیری را از سنین پایین در کودکان به خوبی پرورش دهند.

مربی مهدکودک می بایست نسبت به دانش آموزان خود دلسوز و همدل باشد. کودکان در این سن هنوز در حال رشد و کسب مهارت های اجتماعی، تنظیم احساس عاطفه و تقویت عزت نفس در خود هستند. یک مربی دلسوز می‌تواند فضای امنی در کلاس خود ایجاد کند که در آن کودکان احساس راحتی کنند و بدون ترس از قضاوت یا تمسخر شدن از سوی دوستان، خود را به خوبی ابراز کنند.

داشتن مهارت های ارتباط موثر نیز برای یک مربی خوب مهدکودک بسیار مهم است. آنها باید بتوانند به طور موثر با والدین، همکاران و سایر ذینفعان درگیر در فرایند آموزش، ارتباط برقرار کنند. ارتباط خوب و مستمر با خانواده ها تضمین می کند که همه در مورد پیشرفت و نیازهای کودک در یک جبهه هستند.

انعطاف پذیری یکی دیگر از ویژگی های مهم مربی خوب مهدکودک است. مربیان باید بتوانند به سرعت خود را با شرایط مختلف وفق دهند و سبک تدریس خود را بر اساس آن تنظیم کنند. ویژگی انعطاف پذیری مربیان را قادر می سازد تا نیازهای متنوع دانش آموزان خود را به طور موثر برآورده سازند.

یک مربی خوب مهدکودک باید مهارت های سازمانی قوی نیز داشته باشد. آنها باید برنامه های درسی، گزارش پیشرفت دانش آموزان، سوابق حضور و غیاب و سایر وظایف اداری را به طور موثر پیگیری کنند. مهارت های سازمانی تضمین می کند که همه چیز در کلاس درس بدون هیچ گونه اختلال یا تاخیری روان و جاری باشد و به خوبی اجرا شود.

یک مربی مهدکودک باید اشتیاق فراوان به آموزش کودکان خردسال داشته باشد. آموزش به کودکان خردسال نیاز به انرژی، اشتیاق و فداکاری زیادی دارد. یک مربی پرشور می تواند کودکان را برای یادگیری و رشد تشویق کند و تاثیر مثبتی بر زندگی آنها بگذارد.

در مهدکودک راهیان رشد در جردن امکانات زیر به کودکان این ناحیه ارائه می گردد.

فضای بازی کودکان
سرویس رفت و برگشت به مناطق مختلف
فعالیتها : برگزاری جلسات آموزش خانواده، مشاوره، خانه بازی، برگزاری تولد کودکان در مهد، دستگاه تصفیه هوا
آموزش : زبان انگلیسی، کامپیوتر، نقاشی، موسیقی، خلاقیت، آموزش قرآن، سفالگری

میتوانید برای مشاهده ی لیست کامل مهدکودک های این منطقه به صفحه ی بهترین مهدکودک های جردن، بلوار آفریقا، نلسون ماندلا مراجعه کنید.

افزودن دیدگاه جدید