مهد کودک لی لی یوم نیاوران

مهد کودک لی لی یوم نیاوران

از مهد کودک های اطراف خود بازدید حضوری داشته باشید و تمام رویکردهای آموزشی آنها را به دقت بررسی کنید. در چنین صورت است که انتخاب شایسته ای برای ساختن آینده بهتر فرزند خود خواهید داشت.

نیاوران، دوربرگردان عمار، کوچه راد، کوچه صالحی، پلاک ۱۵
نام مدیر:
خانم نوید
ساعت کاری
۷:۳۰ الی ۱۶ عصر
معرفی مهدکودک / موسسه

انتخاب مهدکودک یک تصمیم حیاتی برای والدین است زیرا می تواند بر رشد اولیه و آموزش کودک تاثیر بسزایی بگذارد. با این حال، انتخاب مهدکودک مناسب، مخصوصاً برای والدینی که برای اولین بار این کار را انجام می دهند، می‌تواند بسیار دشوار باشد. در اینجا پنج توصیه غیر متعارف وجود دارد که باید هنگام انتخاب مهدکودک برای کودک خود در نظر بگیرید:

 فراتر از برنامه درسی نگاه کنید

به طور معمول بیشتر والدین بر برنامه درسی مهدکودک تمرکز می کنند، اما نگاهی فراتر از آن بسیار ضروری است. محیط، فرهنگ و ارزش های مدرسه را در کنار برنامه درسی در نظر بگیرید. آیا با ارزش های خانواده شما همخوانی دارد؟ آیا فعالیت های فوق برنامه ای وجود دارد که مکمل برنامه درسی و حمایت از علایق فرزند شما باشد؟ این عوامل می توانند بر تجربه و رشد کلی فرزند شما تاثیر بگذارند.

 به تعامل معلمان با بچه ها توجه کنید

معلمان نقش اساسی در تربیت کودکان دارند. نحوه تعامل معلمان با کودکان را مشاهده کنید. آیا به نظر می رسد که آنها مشتاق تدریس به کودکان هستند؟ آیا زمانی که با بچه ها درگیر میشوند، مهربان و صبور هستند؟ این عوامل می توانند بر رشد اجتماعی و عاطفی فرزند شما تاثیر بگذارند و یک محیط یادگیری مثبت ایجاد کنند.

 تنوع مدرسه را در نظر بگیرید

تنوع نقش مهمی در تربیت کودکان دارد. یک محیط متنوع می تواند کودک شما را در معرض فرهنگ ها، دیدگاه ها و ایده های مختلف قرار دهد. همچنین می تواند همدلی، درک و تحمل را نیز در آنها تقویت کند. حتما تنوع مدرسه را از نظر نژاد، قومیت، وضعیت اجتماعی، اقتصادی و توانایی ها در نظر بگیرید.

 به دنبال مدرسه ای باشید که بازی در فضای باز را تشویق کند

بازی در فضای باز برای رشد جسمی و ذهنی کودکان ضروری است. به دنبال مهدکودکی باشید که بازی در فضای باز را تشویق کند و فضای بیرونی مناسبی داشته باشد. مدرسه ای با زمین بازی، باغ یا مسیر طبیعت می تواند فرصت هایی را برای کودک شما برای کاوش، بازی و یادگیری بیشتر فراهم کند.

 رویکرد مدرسه به نظم و انضباط را در نظر بگیرید

نظم بخشی اساسی از آموزش کودکان است. به دنبال مهدکودکی باشید که رویکردی مثبت به نظم و انضباط داشته باشد. مهد کودکی که بر تقویت مثبت، ارتباط و حل مسئله تمرکز دارد، می تواند مهارت های زندگی ارزشمندی را به فرزند شما بیاموزد. مطمئنا می بایست از مهد کودکی که از روش‌های تنبیهی یا خشن استفاده می‌کنند اجتناب کنید، زیرا می‌توانند بر عزت نفس و رشد اجتماعی، عاطفی فرزندتان تأثیر منفی بگذارند.

در پایان، انتخاب یک مهدکودک یک تصمیم بسیار مهم است که نیاز به بررسی دقیق شما دارد. با نگاهی فراتر از برنامه درسی، مشاهده تعاملات معلمان با کودکان، در نظر گرفتن تنوع قومیتی، جستجوی مهد کودکی که بازی در فضای باز را تشویق می کند و با توجه به رویکرد مهد کودک به نظم و انضباط، می توانید مهدکودک مناسبی را برای رشد اولیه و آموزش کودک خود بیابید. .

 

نام مدیر
خانم نوید
گروه سنی
۲ تا ۶ سال
ساعت کاری
۷:۳۰ الی ۱۶ عصر

افزودن دیدگاه جدید