مهدکودک مهر پرستو در شهرک غرب

مهدکودک مهر پرستو در شهرک غرب

اگر دنبال مهدکودک ویژه دو زبانه در غرب تهران هستین می توانید به مهدکودک مهر پرستو مراجعه کنید فقط قبلش توضیحات این مهدکودک را مطالعه کنید.

شهرک غرب، خیابان فرح زادی، خیابان حافظی، پلاک ۳۷
ساعت کاری
۷ صبح تا ۱۶ عصر
معرفی مهدکودک / موسسه

قطعا شنیده اید که می گویند تربیت کودک از قبل از به دنیا آمدن او شروع می شود همچنین باید این مسئله را در نظر داشت که سن تا ۷ سالگی کودک یکی از ویژه ترین دوران های زندگی اوست.

از سن ۳ تا ۷ سالگی کودک آماده ورود به فضاهای خارج از خانه مثل مهدکودک است، مهدکودک اولین و موثر ترین دوران زندگی کودکان است. 

تعامل کودک با مهدکودک می تواند در پذیرش مدرسه و علاقمندی او به درس نیز تاثیر بسزایی داشته باشد، اما در نظر داشته باشید مهدکودک جایی برای نگهداری کودک نیست.

محیط غنی از آموزش های غیر مستقیم می تواند مسیر متفاوتی در پیش روی کودک باز کند.

معرفی مهدکودک مهر پرستو

در این مطلب می خواهیم مهدکودک مهر پرستو در شهرک غرب را به شما عزیزان معرفی کنیم. این مرکز در سال ۱۳۹۰ با ظرفیت ۱۳۲ نفر تاسیس گردیده و ساعت کار این مرکز از ۷ صبح تا ۱۶ عصر است.

مهدکودک مهر پرستو از محبوب ترین مهدکودک های غرب تهران است که توانسته رضایت والدین را کسب نماید. شاید به نظر این جمله کلیشه ای به نظر بیاید اما در نظر داشته باشید برخی از والدین نمی دانند چه توقعی از مهدکودک دارند.

توضیح روال ها، کلاس ها و تاثیر هر کلاس بر کودکان خود پروسه ای زمان بر برای تک تک والدین عزیز است به همین دلیل باید در نظر داشته باشید راضی نگه داشتن بیش از ۱۰۰ خانواده کار دشواری است.

زبان مشترک با والدین: برای اینکه مهدکودک بتواند زبان مشترکی با خانواده های عزیز داشته باشد، در ابتدا یک برنامه جامع اجرایی سالانه به والدین داده می شود تا یک دید کلی از برنامه های مهدکودک پیدا کنند. هر روز براساس فعالیت های انجام شده گزارشات تصویری و ویدئویی در کانال تلگرام برای والدین ارسال می شود، 

روال ها در مهدکودک مهر پرستو چگونه است؟

ما سعی می کنیم روال های مهدکودک را از ابتدا توضیح بدهیم:

روال جذب کودک: در این مرحله کودک ابتدا در فواصل نزدیک به مادر در فضایی امن از نظر احساسی قرار می گیرد به مرور زمان فاصله بین زمان و مکان دیدار با مادر افزایش پیدا می کند تا کودک بتواند با فضای مهدکودک همبستگی بیشتری پیدا کند. در نهایت کودک به گروه همسالان خود اضافه می شود.

فعالیت های هر روزه: کودکان پس از ورود به مهدکودک و خوشامد گویی، در برنامه صبحگاهی شرکت می کند و صبحانه میل می کند. هر روز کودکان به مدت ۳۰ دقیقه ورزش می کنند. در صورت مساعد بودن آب و هوا این اتفاق در حیات مجموعه در غیر این صورت در کلاس های ژیمناستیک، یوگا و آمادگی جسمانی می افتد.

کلاس های مهدکودک: در این مهدکودک کلاس های بازی و موسیقی، قصه خوانی، خمیر بازی، خودشناسی و روانشناسی کودک و کارگاه های تربیت جنسی برگزار می شود.

ساعت کاری
۷ صبح تا ۱۶ عصر

افزودن دیدگاه جدید