مهدکودک ویستا در امیر آباد شمالی

مهدکودک ویستا در امیر آباد شمالی

مهدکودک و پیش دبستانی ویستا با مدیریت پریسا پهلوان در سال ۱۳۸۲ با مجوز رسمی از بهزیستی استان تهران ،شهر تهران در منطقه شش تاسیس گردید.

امیر آباد شمالی-کوچه دهم-شماره ۳۵
نام مدیر:
پریسا پهلوان
سال تاسیس:
۱۳۸۲
مجوز:
بهزیستی
ساعت کاری
۰۷:۰۰ صبح الی ۱۶:۰۰ غروب
معرفی مهدکودک / موسسه

یکی از مهم ترین عواملی که در زمان انتخاب مهدکودک برای فرزندتان باید در نظر بگیرید، تعداد کارکنان موسسه مربوطه است. تعداد کارکنان مهد کودک می تواند تاثیر قابل توجهی بر کیفیت، مراقبت و همچنین آموزشی که فرزند شما دریافت می کند داشته باشد. بنابراین، سوالی که ذهن تمامی والدین را به خود مشغول می کند این خواهد بود که:

 یک مهدکودک خوب باید چند کارمند داشته باشد؟

پاسخ دادن به این سوال مهم به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

  •  اندازه مهدکودک
  •  محدوده سنی کودکان حاضر در مهد کودک
  •  نیازهای خاص هر کودک

توجه داشته باشید که برخی از دستورالعمل های کلی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که یک مهدکودک خوب چه تعداد پرسنل باید در اختیار داشته باشد.

به طور قطع هیچ پاسخ یکسانی برای این سؤال وجود ندارد. تعداد کارکنان هر موسسه بسته به شرایط خاص هر مهدکودک متفاوت خواهد بود. با این حال، به عنوان یک قانون کلی و استاندارد، باید حداقل یک مربی به ازای هر ده کودک در هر کلاس مهدکودک وجود داشته باشد.

این نسبت مربی به تعداد کودکان تضمین می کند که هر کودک توجه و حمایت فردی مربی را دریافت می کند و مهمتر از آن مربی امکان مدیریت موثر کلاس را خواهد داشت. همچنین این تناسب تضمین می کند که همه کودکان در کلاس ایمن هستند و به خوبی از آنها مراقبت می شود.

علاوه بر مربیان کارآزموده، مهدکودک های خوب باید کارکنان پشتیبانی مانند دستیاران آموزشی نیز در اختیار داشته باشند. این افراد می توانند حمایت بیشتری از مربیان در کلاس های درس ارائه دهند. به این صورت اطمینان حاصل می شود که همه کودکان توجه فردی را دریافت خواهند کرد.

در هنگام تعیین تعداد پرسنل یک مهدکودک خوب، سایر عوامل نیز وجود دارد که می بایست در نظر گرفته شوند. برای مثال، اگر کودکانی با نیازهای ویژه در کلاس وجود دارند، مطمئنا به کارکنان اضافی برای ارائه حمایت مناسب از آنها نیاز است.

در نتیجه، تعداد کارکنان مورد نیاز در یک مهدکودک خوب بسته به عوامل مختلفی متفاوت خواهد بود. با این حال، قانون کلی که وجود دارد این است که باید حداقل یک معلم به ازای هر ده کودک و یک کارمند پشتیبان برای هر بیست کودک در مهد کودک وجود داشته باشد. با اطمینان از وجود کارکنان و پرسنل کافی برای ارائه توجه و حمایت فردی به هر کودک، والدین می توانند اطمینان داشته باشند که فرزندشان بهترین مراقبت و آموزش ممکن را در کلاس مهدکودک انتخابی خود دریافت می کند.

نام مدیر
پریسا پهلوان
سال تاسیس
۱۳۸۲
مجوز
بهزیستی
گروه سنی
شیرخوار تا پیش دبستانی
ساعت کاری
۰۷:۰۰ صبح الی ۱۶:۰۰ غروب

افزودن دیدگاه جدید