سرویس مهدکودک

بهترین مهدکودک شمس آباد، مهران، کوهک، بنی هاشم

شما والدین گرامی در این صفحه به لیست کامل بهترین مهدکودک های شمس آباد، مهران، کوهک، بنی هاشم دسترسی خواهید داشت تا از بین آنها بهترین را برای فرزند دلبند خود پیدا کنید.

در این موسسه هدف تنها نگهداری کودک شما نیست بلکه استعدادیابی ، پرورش خلاقیت و آموزش مهارت های زندگی در کنار ایجاد فضای شاد و جذاب برای کودکان مورد نظر ماست 

تهرانپارس، بین رشید و کیخسروی ۱۳۸ غربی، (کوچه احمدی) پلاک ۵۱
نام مدیر:
الهام آذری
سال تاسیس:
۱۳۹۵
مجوز:
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
ساعت کاری
۷:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ غروب
باز کردن توضیحات بستن توضیحات

مهد کودک یاس سپید در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده و ابتدا با نام شکوفه های بهاران شروع به فعالیت کرده است از کودکان ۶ ماه تا ۶ سال پذیرش داشته و ساعت کاری مهد کودک ساعت ۶ صبح الی ۶ عصر می باشد.

شعبه اول: تهرانپارس بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس - بین خ عادل و زرین - خ ۱۸۶ لرستانی پ۵۱ // شعبه دوم: بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس، بین خیابان سجده ای و مظفری، خیابان ۱۹۲ شرقی (حسنلو)
گروه سنی:
۶ ماه تا ۶ سال
ساعت کاری
از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۹ عصر
باز کردن توضیحات بستن توضیحات

به زودی محتوای جدیدی از موسسه مطالعه و خلاقیت کودک و نوجوان اندیشه کیان در نارمک در این صفحه آپلود خواهد شد ولی قبل از آن در این مقاله به شما ایده ای از تاثیر استعدادیابی بر زندگی کودکان ارائه می دهیم.

استعدادیابی کودکان یک ابزار مهم در شناخت و پرورش استعدادهای نهفته در جامعه می‌باشد. این رویکرد به والدین و مربیان این امکان را می‌دهد که با تشویق و راهنمایی مناسب، استعدادهای کودکان را شناسایی نموده و گسترش دهند. در این مقاله، به بررسی مزایای استعدادیابی کودکان می‌پردازیم.

نارمک گلبرگ شرقی، خیابان مدائن شمالی، پلاک ۳۲۰
نام مدیر:
خانم شاهی
ساعت کاری
از ۷:۰۰ تا ۱۷:۰۰
باز کردن توضیحات بستن توضیحات

اگر دنبال مهدکودک ویژه و ریشه دار در حوالی پاسداران هستین پیشنهاد می کنیم مهدکودک آراگل را بصورت ویژه مدنظر داشته باشید. تاریخچه این مهدکودک جذاب و خواندنی است. 

مهدکودک آراگل توسط دو خواهر به نام های آیدا و شبنم در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است اما این تجربه اولیه این دو خواهر در حوزه کودک نیست. مادر خواهران انیسی خانم فرخنده خدامی، برای چندین سال ممتد مهدکودکی به نام آرایابان را مدیریت می کردند پس از بازنشستگی خانم خدامی، با کوله باری از تجربه و با متد High Scope، دو خواهر انیسی اقدام به تاسیس مهدکودک آراگل با هدف ارائه یکی از بهترین خدمات آموزشی به والدین و کودکان در منطقه خود کردند.

پاسداران، شهید عراقی، نبش کوچه شاهنده، پلاک ۲۵
باز کردن توضیحات بستن توضیحات

آموزش اصولی در سنین کودکی، یکی از مراحل مهم در زندگی است تا کودکان، رشد و توسعه‌ مطلوبی را تجربه کنند. حضور در مهد کودک و مدرسه استاندارد میتواند سنگ بنای شاخصی در تعیین اهداف، ارزش‌ها و سیاست‌های آموزشی مرتبط باشد.

مهدکودک، نخستین سفر آموزشی کودکان است تا در این محیط، فرصت فراگیری مهارت‌ها و توانایی‌های مختلف را بیابند. آموزش به شکل بازی و اکتشاف، یادگیری اجتماعی را نیز ترویج می دهد.

خیابان سهروردی شمالی. روبروی خیابان خرمشهر (آپادانا). پلاک ۳۶۱
نام مدیر:
مژگان رضازاده
ساعت کاری
از نوپا تا دبستان
باز کردن توضیحات بستن توضیحات
۲۵ بازدید
۰ دیدگاه
فلکه اول تهرانپارس، بهار(علی حسینی)، صادقی،احمدی (۱۳۸ غربی) پلاک ۱۰۹
۱۳ بازدید
۰ دیدگاه
شمس آباد، ضلع شمالی میدان ملت، کوچه نانکلی، پلاک ۱۵
نام مهدکودکآدرستلفن ها
کودکستان موفق در سهروردیخیابان سهروردی شمالی. روبروی خیابان خرمشهر (آپادانا). پلاک ۳۶۱۰۲۱۹۱۰۹۳۰۲۸
مهد کودک زنبور طلایی میدان ملتشمس آباد، ضلع شمالی میدان ملت، کوچه نانکلی، پلاک ۱۵۰۲۱۲۲۳۰۴۴۸۵ ۰۹۱۲۵۰۲۷۶۶۱
مهدکودک به آیین در تهرانپارسفلکه اول تهرانپارس، بهار(علی حسینی)، صادقی،احمدی (۱۳۸ غربی) پلاک ۱۰۹۰۹۱۲۳۲۴۸۳۱۴ ۰۲۱۷۷۷۳۰۹۷۲
مهدکودک و پیش دبستانی دوزبانه آرا گل در پاسدارانپاسداران، شهید عراقی، نبش کوچه شاهنده، پلاک ۲۵۰۲۱۲۲۵۰۸۷۱۰ ۰۲۱۲۲۵۰۹۷۱۰
موسسه مطالعه و خلاقیت کودک و نوجوان اندیشه کیان در نارمکنارمک گلبرگ شرقی، خیابان مدائن شمالی، پلاک ۳۲۰۰۲۱۷۷۲۰۷۷۰۷ ۰۹۱۲۲۵۷۰۵۶۱
مهدکودک یاس سپید در تهرانپارسشعبه اول: تهرانپارس بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس - بین خ عادل و زرین - خ ۱۸۶ لرستانی پ۵۱ // شعبه دوم: بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس، بین خیابان سجده ای و مظفری، خیابان ۱۹۲ شرقی (حسنلو)۰۹۳۸۱۹۶۴۳۰۳ ۰۲۱۷۷۲۹۰۹۲۶
مرکز استعدادیابی و پرورش خلاقیت فرزندان برتر میهن ما تهرانپارستهرانپارس، بین رشید و کیخسروی ۱۳۸ غربی، (کوچه احمدی) پلاک ۵۱۰۲۱۷۷۷۲۰۰۶۳ ۰۲۱۷۷۷۲۰۰۶۴