مهدکودک یاس سپید در تهرانپارس

مهدکودک یاس سپید در تهرانپارس

مهد کودک یاس سپید در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده و ابتدا با نام شکوفه های بهاران شروع به فعالیت کرده است از کودکان ۶ ماه تا ۶ سال پذیرش داشته و ساعت کاری مهد کودک ساعت ۶ صبح الی ۶ عصر می باشد.

شعبه اول: تهرانپارس بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس - بین خ عادل و زرین - خ ۱۸۶ لرستانی پ۵۱ // شعبه دوم: بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس، بین خیابان سجده ای و مظفری، خیابان ۱۹۲ شرقی (حسنلو)
گروه سنی:
۶ ماه تا ۶ سال
ساعت کاری
از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۹ عصر
معرفی مهدکودک / موسسه

با وجود گزینه های بسیار برای انتخاب بهترین مهد کودک برای بچه ها، والدین برای انتخاب از بین آنها دچار وسواس و دلهره بسیار می شوند. اینکه کدام مهد کودک مناسب تر است؟ یا شاید اگر آن دیگری را انتخاب می کردم بهتر بود، باعث می شود تا والدین برای انتخاب بهترین مهد کودک در اطراف خود دچار سردرگمی شوند. اگر کمی وقت بگذارید و تحقیق کنید و مهم تر از همه نیازهای فرزند خود را بشناسید یقینا بهترین انتخاب را برای ساختن آینده بهتر برای او خواهید داشت.

درباره تمام گزینه های موجود در اطرافتان تحقیق و پرس و جو کنید

اگر اولین حرکت شما برای انتخاب بهترین مکان آموزشی تحقیق باشد، یقینا موفق تر عمل خواهید کرد. در مرحله اول در صفحات مجازی اطلاعات مفیدی درباره مهد کودک ها خواهید یافت. برنامه درسی، امکانات و تجهیزات، مدارک تحصیلی مربیان مجموعه، سال تاسیس موسسه، مساحت، کلاس های فوق برنامه، تعداد مربیان و .. از نکاتی هستند که در صفحات مجازی درباره آنها خواهید خواند.

درباره مهد کودک های اطرافتان از همسایگان، مغازه دارها و دوستان خود نیز حتما سوال بپرسید. خانواده ها معمولا درباره مراکز با کیفیت با یکدیگر صحبت می کنند و به یکدیگر موسسات برتر را پیشنهاد می دهند. بهتر است گزینه های پیشنهادی آنها را نیز به دقت بررسی کنید.

به این ترتیب شما لیستی برای انتخاب در پیش رو خواهید داشت که می بایست از بین آنها یکی را برای ساختن آینده بهتر برای فرزند خود انتخاب کنید.

سبک یادگیری فرزند خود را نیز در نظر بگیرید

مسلما کودکان با یکدیگر بسیار متفاوت هستند و هر یک شخصیت منحصر به فردی دارند. نوع برخورد، نوع شخصیت و حتی میزان یادگیری و .. اگر به این تفاوت ها دقت داشته باشید و در نظر بگیرید که کودک شما چه ویژگی هایی دارد و برای یادگیری و آموزش با چه محیطی راحت تر خواهد بود نیم بیشتر مسیر را برای گزینش مهد کودک خوب از بین تعداد زیاد موسسات اطراف خود طی کرده اید.

به صورت حضوری از گزینه های موجود بازدید به عمل آورید

حتما از گزینه های موجود به شکل حضوری بازدید کنید. در بازدید از محل فرزند خود را نیز همراه ببرید. شما در این بازدید معلمان، مدیریت، امکانات، کلاس های درس، نحوه برخورد با کودکان، تمیزی، امنیت و .. را با چشمان خود به عینه خواهید دید. این بازدید اعتماد و یا عدم اعتماد شما برای سپردن دردانه خود به موسسه را مشخص خواهد کرد. بسیار مهم است که فرزند دلبندتان با محیط ارتباط برقرار کند. به او اجازه دهید به تمام نقاط سر بزند و با افراد در مهد کودک ارتباط برقرار کند. اوست که می بایست بیشترین ساعات روز را در این محیط سپری کند بنابراین حرف آخر را درباره مهد کودک باید او بزند.

با حوصله به دنبال یافتن مهد کودک برای فرزند خود باشید تا بتوانید بهترین گزینه را برای آموزش های اولیه او بیابید.

در این صفحه می توانید اطلاعات مهدکودک یاس سپید را مشاهده نمائید.

مهد کودک یاس سپید در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده و ابتدا با نام شکوفه های بهاران شروع به فعالیت کرده است از کودکان ۶ ماه تا ۶ سال پذیرش داشته و ساعت کاری مهد کودک ساعت ۶ صبح الی ۶ عصر می باشد همه کودکان در مهد کودک بر اساس گروه سنی نوزاد و نوپا و کودکستان( ۱و ۲) و پیش دبستانی (۱و ۲ ) تفکیک شده اند و طبق این گروه بندی کلاس جداگانه به انها اختصاص داده شده و مربی و کمک مربی جداگانه همچنین اسباب بازیها و بازیهای مخصوص به گروه سنی مربوطه می باشد  و آموزش ها هم طبق گروه سنی انجام میشود

با کلیک روی این لینک می توانید اینستاگرام مهدکودک یاس سپید را مشاهده نمائید.

در این قسمت هم می توانید با کلیک روی لینک روبرو به سایت مهدکودک یاس سپید هدایت شوید.

 

گروه سنی
۶ ماه تا ۶ سال
ساعت کاری
از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۹ عصر

افزودن دیدگاه جدید