خانه کودک شادینا در شیخ بهایی، ملاصدرا

خانه کودک شادینا در شیخ بهایی، ملاصدرا

خانه کودک شادینا دارای روش استعدادیابی براساس هوش های چند گانه گاردنر است علاوه بر آن، کلاس هنر خلاق، موسیقی، مهارت های حرکتی و رزمی، مشاوره فردی، کلاس زبان و ... نیز در این مهدکودک دایر است.

میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، نبش بن بست صبا، پلاک ۱۲۲
نام مدیر:
زهرا شریفی نویسی
معرفی مهدکودک / موسسه

خانه کودک شادینا در شیخ بهایی، ملاصدرا یکی از ویژه ترین محیط های آموزش و پرورش کودکان است. در ادامه تک تک کلاس هایی که در این موسسه انجام می شود لیست شده و به مرور این اطلاعات تکمیل می شود.

مجموعه ای مجهز به کلیه امکانات رفاهی و ورزشی در دو طبقه مجزا و حیاطی ایمن و مسقف دارای:

  • خانه بازی ۹ ماه الی ۶ سال
  • کلاس رشد همه جانبه کودک (هوش گاردنر) مخصوص کودکان ۳ الی ۶ سال
  • کلاس هنر خلاق (نقاشی با جوهر و ساخت عروسک و ... ) مخصوص کودکان ۳ الی ۶ سال
  • کلاس موسیقی تخصصی (نت خوانی ، ارف و طبلک نوازی ) مخصوص کودکان ۳ الی ۶ سال
  • کلاس های مهارت های حرکتی و رزمی (کونگفو،ژیمناستیک و باله) مخصوص کودکان ۴ الی ۶ سال
  • مشاوره فردی (فرزندپروری)
  • کلاس زبان مخصوص کودکان ۳ الی ۶ سال
  • برگزاری کارگاه های مادر و کود‌ک
  • رشد واره شادینا 
  • مهدواره تخصصی مخصوص گروه سنی ۳/۵ الی ۵ سال برپایه هوش هشت گانه گاردنر
  • پیشواره (مهارت های پیش از دبستان)

 

هوش هشت گانه هوارد گاردنر

در مهدواره صحبت از هوش های هشت گانه هوارد گاردنر شد. در این قسمت توضیح مختصری درباره گاردنر ارائه می دهیم تا با ساختار تشخیص این هوش در کودکان بیشتر آشنا شوید. هاوارد گاردنر، روانشناس و استاد دانشگاه هاروارد، به دلیل نظریه هوش های چندگانه خود مشهور است، که نشان می دهد هوش یک مفهوم واحد و یکپارچه نیست، بلکه ترکیبی از توانایی های مختلف است. کار گاردنر تأثیر قابل توجهی بر آموزش داشته است و به تغییر تمرکز از رویکرد سنتی به رویکردی که طیف وسیعی از استعدادها و توانایی‌ها را می‌شناسد و به آنها ارزش می‌دهد کمک کرده است.

یکی از ابتکارات گاردنر، برنامه استعدادیابی است که برای شناسایی و پرورش توانایی های کودکان با استعداد و با استعداد طراحی شده است. این برنامه بر این باور استوار است که همه کودکان دارای نقاط قوت و استعدادهایی هستند که می توان آنها را پرورش داد و پرورش داد و شناسایی و حمایت اولیه می تواند منجر به موفقیت و تحقق در زندگی بعدی شود.

برنامه استعدادیابی شامل مجموعه ای از ارزیابی ها و ارزیابی ها برای شناسایی کودکان با توانایی های استثنایی در زمینه هایی مانند موسیقی، ریاضی، علوم و هنر است. پس از شناسایی، حمایت های تخصصی از جمله دسترسی به منابع آموزشی، برنامه های مربیگری و فرصت های دیگر برای کمک به رشد استعدادهایشان به این کودکان ارائه می شود.

این برنامه به توانایی های تحصیلی محدود نمی شود و همچنین به دنبال شناسایی کودکان با استعداد در زمینه هایی مانند رهبری، مهارت های اجتماعی و خلاقیت است. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که شامل ارزیابی ها و ارزیابی هایی است که پیشینه ها و تجربیات متنوع کودکان از فرهنگ ها و جوامع مختلف را در نظر می گیرد.

برنامه استعدادیابی در شناسایی و حمایت از کودکان تیزهوش و با استعداد موفق بوده است و به ترویج رویکرد فراگیرتر و متنوع تر به آموزش کمک کرده است. این نمونه مهمی از راه هایی است که روانشناسی می تواند به توسعه برنامه ها و ابتکاراتی کمک کند که از رفاه و موفقیت کودکان حمایت می کند.

نام مدیر
زهرا شریفی نویسی

افزودن دیدگاه جدید