مهدکودک و پیش دبستانی هیوا در میرداماد

مهدکودک و پیش دبستانی هیوا در میرداماد

ثبت نام در مهد کودک و پیش دبستانی هیوا در میرداماد زیر نظر مربی متخصص و خلاق انجام خواهد شد. این مجموعه ۲ زبانه است و از کلاس های خلاقیت همراه با روانشناسی و هوش رفتاری، برگزاری خانه کودک و مادر به صورت روزانه و ساعتی، آماده سازی برای مدارس نمونه و خاص (تعداد محدود)، استفاده از Playhouse و کارگاه های مختلف و برگزار کننده کلاس های لگو نیز بهره مند هستند. ساعت فعالیت نیز از ۷ صبح تا ۶ عصر شنبه تا پنجشنبه می باشد.

میرداماد شمال، پشت پمپ بنزین میرداماد، خیابان شمس تبریزی، کوچه نیک رای، پلاک ۱۵، زنگ دوم
معرفی مهدکودک / موسسه

 

تاثیر تعداد دانش آموزان در مهدکودک بر کیفیت آموزش 

از آنجا که برای مهد کودک و پیش دبستانی هیوا در میرداماد محتوایی وجود ندارد ما در این مقاله با شما به صحبت درباره اندازه و تعداد دانش آموزان در هر کلاس درس در مهد کودک می پردازیم.

بارها گفته ایم که ورود کودکان به محیط آموزشی مهدکودک اولین قدم در سفر آموزشی آنها است. آنجاست که آنها اصول خواندن، نوشتن و حساب کردن را از مربیان با تجربه خود یاد می گیرند. به طور قطع کیفیت آموزشی که کودک در مهدکودک دریافت می کند می تواند تاثیر بسزایی در موفقیت تحصیلی آینده او داشته باشد. یکی از عواملی که می تواند بر کیفیت آموزش در مهدکودک تاثیر بسیار زیادی بگذارد، تعداد دانش آموزان در هر کلاس در در مهد کودک ها است.

در سالهای نه چندان دور به طور سنتی، کلاس های مهدکودک حدود ۲۰ دانش آموز داشته اند. با این حال، در سال های اخیر، برخی از مدارس برای صرفه جویی در هزینه، اندازه کلاس ها را افزایش داده اند. این منجر به تشکیل کلاس هایی با ۲۵ دانش آموز یا بیشتر شده است. تأثیر این افزایش تعداد کلاس ها بر کیفیت آموزش، موضوع بحث بین مربیان و والدین آنها بوده است.

یکی از استدلال ها علیه اندازه کلاس های بزرگتر و تعداد دانش آموزان بیشتر در این است که توجه انفرادی به هر دانش آموز برای مربیان دشوار خواهد شد. با تعداد بیشتری دانش آموز برای مدیریت کلاس، ممکن است مربیان نتوانند همان سطح حمایت و راهنمایی را که با اندازه کلاس کوچکتر و دانش آموز کمتر را ارائه دهند، ارائه دهند. این خود می تواند منجر به عقب ماندن برخی از دانش آموزان یا عدم دریافت کمک مورد نیاز از سوی مربی شود.

نگرانی دیگری که در مورد اندازه کلاس های بزرگتر با تعداد دانش آموزان بیشتر وجود دارد این است که می تواند منجر به رفتار مخرب از سوی دانش آموزان شود. با بیشتر شدن تعداد دانش آموزان در کلاس، فرصت های بیشتری برای حواس پرتی و اختلال ایجاد خواهد شد. به این ترتیب حفظ کنترل کلاس برای مربیان سخت تر خواهد شد و همه این اوامر بر یادگیری متمرکز تاثیر منفی خواهد گذاشت.

برخی نیز استدلال می کنند که اندازه کلاس های بزرگتر می تواند برای دانش آموزان مفید باشد. با وجود همکلاسی های بیشتر، کودکان فرصت های بیشتری برای تعامل اجتماعی و همکاری خواهند داشت. آنها همچنین ممکن است در معرض طیف وسیع تری از ایده ها و دیدگاه ها قرار گیرند.

علاوه بر این، کلاس های بزرگتر ممکن است به مدارس اجازه دهد منابع و برنامه های بیشتری به دانش آموزان خود ارائه دهند. به عنوان مثال، اگر مهد کودکی دارای دو کلاس با ۲۰ دانش آموز باشد، ممکن است فقط یک کمک مربی در اختیار بگیرند. با این حال، اگر آنها این کلاس ها را در یک کلاس با ۴۰ دانش آموز ترکیب کنند، ممکن است بتوانند دو دستیار یا منابع اضافی مانند فناوری یا کتاب را نیز تهیه کنند.

در نهایت، تاثیر اندازه کلاس بر کیفیت آموزش به عوامل بسیاری فراتر از تعداد دانش‌آموزان در کلاس بستگی دارد. کیفیت مربی، برنامه درسی و منابع موجود همه در تعیین میزان یادگیری هر دانش آموز نقش کلیدی دارند.

بنابراین اندازه کلاس عامل مهمی برای ارزیابی کیفیت آموزش در مهدکودک است ولی مطمئنا تنها عامل نیست. مهد کودک ها باید تلاش کنند تا تعادلی بین توجه فردی و منابع برای دانش آموزان فراهم کنند و در عین حال محدودیت های بودجه را نیز در نظر بگیرند. آنچه بیشتر از همه اهمیت دارد این است که هر کودک آموزش با کیفیتی دریافت کند که آنها را برای موفقیت تحصیلی آینده، آماده کند.

 

میتوانید برای مشاهده ی لیست کامل مهدکودک های این منطقه به صفحه ی بهترین مهدکودک های جردن، بلوار آفریقا، نلسون ماندلا مراجعه کنید.

افزودن دیدگاه جدید