موسسه مدرسه زندگی در قلهک، شریعتی

موسسه مدرسه زندگی در قلهک، شریعتی

مدرسه زندگی یک از ویژه ترین مهدکودک های انسانگرا است که در قلهک تهران واقع شده است.

خیابان شریعتی خیابان دولت خیابان بهمنی کوچه قلندری جنوبی پلاک ۴۷
نام مدیر:
پونه عسگرخانی فراهانی
گروه سنی:
۳ سال به بالا
ساعت کاری
۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰
معرفی مهدکودک / موسسه

فلسفه مهدکودک انسان گرایانه بر آموزش در دوران کودکی و اهمیت رشد همه جانبه است. این یک رویکرد کودک محور است که بر رشد عاطفی، اجتماعی و شناختی کودکان تمرکز دارد. هدف اصلی مهدکودک انسان گرا مدرسه زندگی ایجاد محیطی است که پرورش دهنده، حمایت کننده و ارتقا دهنده کودکان باشد.

در یک مهدکودک انسان گرا، تمرکز بر پیشرفت همه جانبه کودک مثل رشد عاطفی و اجتماعی است. مدرسه زندگی تاکید بسیاری بر ایجاد یک محیط غنی از آموزش، مثبت و امنی دارد که در آن کودکان بتوانند آزادانه خود را بیان کنند، با سرعت خود یاد بگیرند و در فعالیت هایی شرکت کنند که به آنها علاقه دارد.

یکی از ویژگی های کلیدی مهدکودک انسان گرای مدرسه زندگی، آموزش غیر مستقیم از طریق بازی هست. بازی به عنوان یکی از اجزای اساسی رشد کودک باعث تشویق و در نتیجه یاد گیری او می شود. فعالیت هایی مانند نقاشی، طراحی، ساختن، قصه گویی و ... باعث ارتقای خلاقیت، تخیل و همچنین مهارت های حل مسئله کودک می شود.

یکی دیگر از جنبه های مهم مهدکودک انسان گرای مدرسه زندگی، تاکید بر تشویق مثبت است. کودکان در این مهدکودمک به خاطر تلاش ها و دستاوردهایشان مورد تشویق قرار می گیرند که این خود افزایش افزایش عزت و اعتماد به نفس آنها می شود. تشویق همچنین کودکان را تشویق می کند که چالش پذیر باشند و فعالیت های جدید را امتحان کنند که برای رشد و تکامل کلی آنها ضروری است.

مهدکودک های انسان گرا بصورت کلی تاکید زیادی بر ایجاد حس اجتماعی دارد. کودکان تشویق می شوند تا با هم کار کنند و از یکدیگر حمایت کنند، که این خود به ارتقای مهارت های اجتماعی مانند همدلی، احترام و همکاری منجر می شود. این حس اجتماعی همچنین به ایجاد یک محیط یادگیری مثبت و حمایتی برای همه کودکان منجر می شود.

در نتیجه، مهدکودک انسان‌گرا رویکردی به آموزش دوران کودکی دارد که بر رشد کلی کودکان تمرکز دارد. آموزش در این نوع مهدکودک ها بر اهمیت یادگیری مبتنی بر بازی، تقویت مثبت و ایجاد حس اجتماعی تأکید می کند. این رویکرد به محیطی ایجاد می کند که در آن کودکان احساس امنیت، حمایت و ارزشمندی کنند و این حس برای رشد همه جانبه کودکان ضروری است.

نام مدیر
پونه عسگرخانی فراهانی
گروه سنی
۳ سال به بالا
ساعت کاری
۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰

افزودن دیدگاه جدید