سرویس مهدکودک

شعبه های موسسه خلاقیت و استعدادیابی اندیشه کیان در شرق تهران

در این صفحه می توانید لیست شعبه های موسسه خلاقیت و استعدادیابی اندیشه کیان در شرق تهران (تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران) را پیدا کنید و اگر دنبال نمایندگی در این مناطق نیز هستین از این صفحه می توانید اقدام کنید.

موسسه کودکان خلاق در تهرانپارس آماده ارائه خدمات آموزشی بسیار عالی به کودکان در محدوده خود است. با مراجعه به این مهد کودک و بررسی امکانات آن از نزدیک نسبت به ثبت نام فرزند خود در این مجموعه اقدام کنید.

تهرانپارس خیابان باغدار نیا(رشید شمالی) کوچه عبدالمجید(۱۶۲) پلاک ۸۵
باز کردن توضیحات بستن توضیحات

برای کسب اطلاعات لازم درباره مرکز تخصصی و دو زبانه هوش و خلاقیت سرزمین شادی در پیروزی، نیروی هوایی مصاحبه مدیر مهدکودک را مطالعه کنید.

خیابان پیروزی،خیابان پنجم نیروی هوایی، نبش ۵.۳۱، پلاک ۱۰، سرزمین شادی
نام مدیر:
کبری ایمان نژاد
ساعت کاری
۷:۰۰ تا ۱۷:۰۰
باز کردن توضیحات بستن توضیحات

برای کودکان یک محیط آموزشی استاندارد بسیار مهم است که می‌تواند تأثیرات بسیاری بر زندگی آن‌ها داشته باشد. دکتر محمد پیروزی هستم که به همراه همسرم دکتر سمیرا ابراهیم کلینیک روانشناسی پیروزی را در خیابان پیروزی را به نام مرکز تخصصی کودکان فراهم کرده ایم تا کودکان شاهد جوانب اجتماعی، عاطفی، شناختی و حتی فیزیکی استاندارد باشند.

در فضای آموزشی غنی، کودکان از طریق یادگیری قادر به ارتقا ارتباط با دیگران، افراد مختلف و مدیریت احساسات خود، مهارت‌های ارتباطی اجتماعی خود هستند. نباید از قلم انداخت که آموزش در محیط گروهی مهدکودک، کودکان را به همکاری و تعامل با دیگران در یک تیم هدایت میکند. 

خیابان پیروزی، نبش بلوار ابوذر، پلاک ۱۲۷۸، طبقه چهارم، واحد ۱۲
نام مدیر:
محمد پیروزی
گروه سنی:
۳ تا ۱۲ سال
ساعت کاری
۹ تا ۲۱
باز کردن توضیحات بستن توضیحات

خانم هنگامه مجتهدی، مدیر موسسه خلاقیت کودک اندیشه کیان، هدف از تاسیس این موسسه را اینگونه بیان کرده اند: اجرای روش پژوهش محور در محدوده منطقه ۱۲، که بیشتر مدارس بصورت اموزشی هست و این روش پژوهشی بسیار متد جدید و خاصی هست اقدام به تاسیس این مجموعه نموده ایم.

کلاس های موسسه خلاقیت کودک

میدان شهدا خیابان مجاهدین اسلام خیابان ایران نبش کوچه میر اسماعیلی پلاک۲۸۲
نام مدیر:
خانم هنگامه مجتهدی
گروه سنی:
۳ تا ۷ سال
ساعت کاری
۸ صبح تا ۱۶ عصر
باز کردن توضیحات بستن توضیحات
۲۷ بازدید
۰ دیدگاه
خیابان ۱۷ شهریور ، پایین تر از میدان شهدا ، خیابان شهید کابلی ، کوچه رفیعا
۲۰ بازدید
۰ دیدگاه
م امام حسین. خ هفده شهریور. خ صفای شرقی. پ ۵
۳۴ بازدید
۰ دیدگاه
خیابان پیروزی خیابان دوم نیروهوایی نبش خیابان ۲/۳۶ پلاک ۱۷۵
۱۲ بازدید
۰ دیدگاه
بزرگراه رسالت ، رسالت شرقی ، نرسیده به مترو تهرانپارس ، جنب آرایشگاه گل رز ، پلاک ۹۰

آتلیه‌های عکاسی کودک، نوزاد و بارداری در دهه‌های اخیر به شدت محبوبیت پیدا کرده‌اند. این آتلیه‌ها به والدین فرصتی می‌دهند تا لحظات زیبا و خاطره‌انگیزی را با فرزندان خود در مراحل مختلف رشدشان ثبت کنند. عکاسی در این آتلیه‌ها می‌تواند یک تجربه بسیار خاطره‌انگیز باشد و به والدین امکان می‌دهد تا این لحظات را همیشه در خاطر داشته باشند.

عکاسی در آتلیه کودک، نوزاد و بارداری می‌تواند یک تجربه بی‌نظیر و خاطره‌انگیز باشد. این آتلیه‌ها توسط عکاسان حرفه‌ای اداره می‌شوند که تجربه و دانش لازم را در زمینه عکاسی این مراحل حیاتی دارند. برخی از دلایلی که عکاسی در آتلیه‌های کودک، نوزاد و بارداری خاطره‌انگیز است عبارتند از:

ثبت لحظات مهم: عکاسی در این آتلیه‌ها به والدین این امکان را می‌دهد که لحظات مهمی از رشد فرزندانشان را به طور دقیق ثبت کنند. این لحظات شامل مراحل بارداری، زایمان، نوزادی و کودکی هستند که با گذر زمان فراموش می‌شوند. با عکاسی در آتلیه می‌توان لحظات ارزشمندی مانند لحظه‌ای که نوزاد برای اولین بار می‌خندد، او را به مادر خود می‌کشد یا کودکان در حال بازی و خنده را ثبت کرد.

خلق یک پویانمایی زنده: عکاسی در آتلیه کودک، نوزاد و بارداری می‌تواند یک پویانمایی زنده از رشد و تغییرات فرزندان باشد. والدین می‌توانند با دیدن عکس‌ها در طول سال‌ها به این پویانمایی نگاه کنند و فرایند رشد فرزندان خود را مشاهده کنند.

ثبت احساسات و ارتباطات: عکاسی در آتلیه می‌تواند احساسات و ارتباطات بین والدین و فرزندان را به طور خاص ثبت کند. ممکن است عکسی از مادر و کودک در حال آغوش گرفتن، پدری که نوزاد را بالا می‌اندازد یا خنده و شادی کودکان در طی بازی‌هایشان باشد. این عکس‌ها به والدین امکان می‌دهند تا بر روی این ارتباطات قوی تمرکز کنند و در طول زمان آنها را برقرار نگه دارند.

مزایای عکاسی در آتلیه کودک، نوزاد و بارداری:

ثبت لحظات مهم و یک‌بارگی: عکاسی در آتلیه به والدین این امکان را می‌دهد تا لحظات یک‌بارگی مانند بارداری، زایمان و نوزادی را به طور دقیق ثبت کنند و این لحظات را برای همیشه در خاطر داشته باشند.

ایجاد یک کارت ویژه: آتلیه کودک، نوزاد و بارداری می‌تواند کارت‌های ویژه‌ای را برای والدین فراهم کند که شامل عکس‌های حرفه‌ای و زیبایی از فرزندانشان باشد. این کارت‌ها می‌توانند به عنوان یادگاری به خانواده و دوستان اهدا شوند.

طراحی تخصصی: آتلیه‌های عکاسی کودک، نوزاد و بارداری اغلب دارای یک تیم حرفه‌ای از طراحان هستند که می‌توانند به والدین کمک کنند تا جلسه عکاسی خاص و منحصربفردی داشته باشند. این طراحان می‌توانند در انتخاب مکان، استایل پوشش، نورپردازی و انتخاب تزئینات به والدین راهنمایی کنند.

خلق خاطرات خانوادگی: عکاسی در آتلیه کودک، نوزاد و بارداری می‌تواند خاطرات خانوادگی را به شکلی زیبا و خاص خلق کند. با ثبت این خاطرات، خانواده می‌تواند در آینده به این عکس‌ها نگاه کند و لحظات شیرین را به خاطر بیاورد.

عکاسی در آتلیه کودک، نوزاد و بارداری می‌تواند یک تجربه خاطره‌انگیز باشد که والدین را قادر می‌سازد لحظاتی از رشد و تغییر فرزندان خود را به طور دقیق ثبت کنند. این آتلیه‌ها به والدین فرصتی می‌دهند تا خاطرات خانوادگی خود را به شکلی زیبا و هنری ثبت کنند و برای همیشه با خود نگه دارند.

باز کردن توضیحات بستن توضیحات
نام مهدکودکآدرستلفن ها
مهد و خانه بازی هوش و استعداد پیروزیخیابان پیروزی، نبش بلوار ابوذر، پلاک ۱۲۷۸، طبقه چهارم، واحد ۱۲۰۹۰۲۴۰۹۰۰۳۷ ۰۲۱۷۷۴۱۰۷۹۲
مرکز تخصصی و دو زبانه هوش و خلاقیت سرزمین شادی در پیروزی، نیروی هواییخیابان پیروزی،خیابان پنجم نیروی هوایی، نبش ۵.۳۱، پلاک ۱۰، سرزمین شادی۰۹۱۲۳۷۹۴۰۳۵ ۰۲۱۷۷۴۷۳۷۹۶
مرکز پیش دبستانی و مهدکودک دو زبانه آفتاب رسالت در تهرانپارسبزرگراه رسالت ، رسالت شرقی ، نرسیده به مترو تهرانپارس ، جنب آرایشگاه گل رز ، پلاک ۹۰۰۲۱۷۷۷۲۰۸۶۲ ۰۲۱۷۷۷۲۷۳۴۱
مهدکودک و پیش دبستانی سرزمین دوستی در پیروزیخیابان پیروزی خیابان دوم نیروهوایی نبش خیابان ۲/۳۶ پلاک ۱۷۵۰۲۱۷۷۴۷۵۷۶۲ ۰۹۰۲۹۲۷۳۶۵۱
مهد کودک و پیش دبستانی گل های شهرزاد در میدان امام حسینم امام حسین. خ هفده شهریور. خ صفای شرقی. پ ۵۰۲۱۷۷۶۰۵۷۰۵
پیش دبستانی دخترانه و پسرانه اسماء در میدان شهداخیابان ۱۷ شهریور ، پایین تر از میدان شهدا ، خیابان شهید کابلی ، کوچه رفیعا۰۲۱۳۳۵۱۵۹۹۳
موسسه خلاقیت کودک و نوجوان اندیشه کیان در میدان شهدامیدان شهدا خیابان مجاهدین اسلام خیابان ایران نبش کوچه میر اسماعیلی پلاک۲۸۲۰۹۱۲۳۵۷۳۷۲۵ ۰۲۱۳۳۵۵۳۳۵۴
موسسه کودکان خلاق در تهرانپارستهرانپارس خیابان باغدار نیا(رشید شمالی) کوچه عبدالمجید(۱۶۲) پلاک ۸۵۰۹۱۲۷۲۶۱۲۶۳ ۰۲۱۷۷۸۶۴۲۹۶