مهد و پیش دبستانی رمیسا سعادت آباد

مهد و پیش دبستانی رمیسا سعادت آباد

با تحقیق و بررسی دقیق به دنبال یافتن بهترین مهد کودک برای فرزند خود باشید. به این ترتیب است که آینده تحصیلی و شخصیتی فرزندتان تضمین خواهد شد.

سعادت آباد، علامه جنوبی، خیابان ۳۲ شرقی، پلاک ۳۴
معرفی مهدکودک / موسسه

 

محیطی برای فراگیری آموزش های اولیه کودکان خردسال ایده آل است که تمام شرایط استاندارد آموزشی برای حضور کودکان خردسال شما را فراهم کرده باشند. در ضمن برای رشد، خلاقیت و شکوفایی استعدادهای کودکان نیز برنامه ریزی اصولی و استاندارد داشته باشند.

مدیریت کاردان، با سواد، آگاه به روانشناسی کودکان، با تجربه و همچنین علاقه مند به کودکان میتواند برنامه ریزی اصولی برای پرورش استعدادهای ذاتی کودکان در مجموعه خود فراهم کند و آینده درخشانی برای کودکان ایران زمین فراهم کند.

مدیریت با تجربه با کمک گرفتن از مربیان دوره دیده، با تجربه و با تحصیلات عالی در کادر آموزشی خود شرایط ایده آل را برای آموزش هرچه بهتر کودکان در مجموعه تحت مدیریت خود فراهم میکند.

نقش اول پیشبرد اهداف آموزشی هر موسسه ای بر دوش مربیان آن مجموعه است. مربیان در خط مقدم آموزش قرار دارند و ارتباط مستقیم و رو در رو با کودکان و حتی خانواده های آنها دارند.

اجرایی کردن برنامه های آموزشی مدیریت هر مجموعه آموزشی بر عهده مربیان و معلمان آن مجموعه است. شیوه اداره کلاس، نحوه تعامل با کودکان، میزان آگاهی و سواد مربیان و مهم تر از همه میزان علاقه مندی او به کار با کودکان از اهمیت بسزایی در میزان موفقیت او در آموزش آنها برخوردار است.

با توجه به اهمیت حضور مربیان با تجربه و آگاه در مهد کودک، پیشنهاد می کنیم قبل از ثبت نام فرزند خود در موسسات آموزشی، حتما با مربیان مجموعه دیدار حضوری داشته باشید و درباره نحوه آموزش و شیوه آموزشی که دنبال میکنند با آنها گفتگو کنید.

دیدار شما با مربیان مهد کودک تصمیم شما را برای نهایی کردن ثبت نام و یا عدم ثبت نام مشخص خواهد کرد. نحوه استقبال او از شما و فرزندتان، روحیه دانش آموزان او و نحوه تعامل وی با دیگر دانش آموزان، شما را برای ثبت نام و یا عدم ثبت نام مصمم خواهد کرد.

دقت کنید در زمان حضور در کنار شما در رفتارشان تمارض وجود نداشته باشد و رفتار واقعی خود را بروز داده باشند. آینده تحصیلی و شکوفایی فرزند شما در دوران تحصیل در گرو کیفیت آموزش هایی است که مربیان مهد کودک به فرزندان شما ارائه می دهند.

در کنار وجود مربیان و مدیریت کاردان در مهد کودک از امنیت، و وجود امکانات و تجهیزات آموزشی نیز در محیط اطمینان پیدا کنید و همه جوانب را برای حضور کودک خود در محیط مهد کودک بررسی کنید. وسواس و دقت شما آرامش خاطر برای آینده را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

افزودن دیدگاه جدید