مهدکودک دل آرام تهرانپارس خیابان دماوند

مهدکودک دل آرام تهرانپارس خیابان دماوند

مهدکودک دل آرام با مجوز رسمی از  سوی سازمان بهزیستی استان تهران ،شهر تهران در منطقه چهار تاسیس گردیده است. اگر ساکن محدوده تهرانپارس هستید و به دنبال یافتن مهد کودک خوب برای فرزند خود هستید از مهد کودک دل آرام نیز بازدید داشته باشید.

تهرانپارس-خیابان دماوند-ایستگاه داریوش-خیابان ۱۱۰-بین خیابان ۱۰۵ و ۱۰۷-پلاک ۲۴
نام مدیر:
شادی محبی
مجوز:
بهزیستی
ساعت کاری
۰۷:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ غروب
معرفی مهدکودک / موسسه

فاصله مناسب مهدکودک از خانه 

به عنوان پدر و مادر، یکی از مهمترین تصمیماتی که برای فرزندانمان می گیریم، انتخاب مهدکودک مناسب برای آنها است.

عوامل زیادی وجود دارد که می بایست در زمان انتخاب مهد کودک برای فرزند دلبندتان  به آنها توجه کنید و مد نظرتان باشد تا انتخاب صحیحی برای ساختن آینده او داشته باشید. یکی از مهم ترین آنها فاصله خانه شما تا مهد کودک مد نظرتان است.

فاصله مناسب یک مهدکودک از خانه شما بسته به عوامل مختلف می تواند، متفاوت باشد. با این حال، برخی از دستورالعمل های کلی وجود دارد که می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند.

در مرحله اول، مهم است که سن کودک و توانایی او برای سفر مستقل به مهد کودک را حتما در نظر بگیرید. اگر کودک شما خیلی کوچک است یا نیازهای خاصی دارد، شاید بهتر باشد که مهدکودکی را برای فراگیری آموزش های او انتخاب کنید که به خانه نزدیکتر باشد. نزدیکی مهد کودک به خانه خود تضمین می کند که آنها می توانند با خیال راحت به مهد کودک بروند و برگردند.

عامل دیگری که باید در نظر بگیرید، در دسترس بودن گزینه های حمل و نقل در منطقه و محل زندگی شما است. اگر در یک منطقه شهری با حمل و نقل عمومی خوب زندگی می کنید، ممکن است بتوانید مهدکودکی را انتخاب کنید که مقداری دورتر از خانه شما باشد. با این حال، اگر در منطقه ای با امکانات حمل‌ و نقل محدود زندگی می‌کنید، مطمئنا انتخاب مهدکودکی که به خانه و محل زندگیتان نزدیک‌تر است، عملی‌تر باشد.

همچنین مهم است که برنامه زمانی و در دسترس بودن خود را نیز در  نظر بگیرید. اگر به صورت تمام وقت کار می کنید یا تعهدات دیگری دارید که مستلزم آن است که برای مدت طولانی از خانه دور باشید، مطمئنا انتخاب مهدکودکی که به محل کار یا سایر مقاصد معمولی شما نزدیک تر باشد، راحت تر و عاقلانه تر باشد.

در نهایت فاصله مناسب یک مهدکودک از خانه شما تماما به شرایط و اولویت های فردی شما بستگی خواهد داشت. با این حال، بسیاری از مزایای کلی در ارتباط با انتخاب مهدکودک نزدیک وجود دارد که می بایست به آنها توجه کنید.

یکی از مزایای اصلی انتخاب مهدکودک در نزدیکی خانه و یا محل کارتان در این است که نزدیکی مهد کودک به خانه می تواند به کاهش استرس و اضطراب از سوی والدین و همچنین کودکان کمک بسیاری کند. از طرفی رفت و آمدهای طولانی می تواند برای کودکان خردسال خسته کننده و استرس زا باشند، به خصوص وقتی که آنها در طول روز چندین ساعت را در مهد کودک سپری کرده باشند و بخواهند به خانه بازگردند. با انتخاب یک مهدکودک نزدیک، می توانید اطمینان حاصل کنید که فرزندتان زمان کافی برای استراحت و آرامش بعد از مهد کودک را خواهد داشت. 

یکی دیگر از مزایای انتخاب مهدکودک در نزدیکی خانه در این است که می تواند به تقویت حس اجتماع و تعلق کودک شما کمک کند. وقتی فرزند شما به مهدکودکی می رود که به خانه نزدیک است، احتمال دوستی با سایر کودکان همسایه برای او بیشترخواهد بود. این مزیت خود می تواند به آنها کمک کند تا با جامعه خود ارتباط بیشتری داشته باشند و مهارت های اجتماعی مهمی را در خود توسعه دهند.

نام مدیر
شادی محبی
مجوز
بهزیستی
ساعت کاری
۰۷:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ غروب

افزودن دیدگاه جدید