مهدکودک ارمغان تربیت تهرانپارس

مهدکودک ارمغان تربیت تهرانپارس

مهدکودک و پیش دبستانی ارمغان تربیت با مجوز رسمی از بهزیستی استان تهران ،شهر تهران در منطقه چهار تاسیس گردید. در زمان جستجو برای یافتن بهترین مهد کودک حتما سری به مهد کودک ارمغان تربیت تهرانپارس بزنید.

تهرانپارس – خیابان ۲۱۲ غربی ( جوادیان فر ) نبش خیابان طاهری – پـلاک ۳۹
نام مدیر:
معصومه کارگر
مجوز:
بهزیستی
ساعت کاری
۰۷:۰۰ صبح الی ۱۶:۰۰ غروب
معرفی مهدکودک / موسسه

 

تفاوت دانش آموزان مدرسه ای که به مهدکودک رفته اند و دانش آموزانی که به مهدکودک نرفته اند

تفاوت بین دانش آموزانی که به مهدکودک رفته اند و دانش آموزانی که نرفته اند موضوعی است که سال هاست مورد بحث همگان قرار گرفته است. برخی از مردم معتقدند که ورود بچه ها به مهد کودک برای رشد آنها ضروری است، برخی دیگر نیز استدلال می کنند که این امر اصلا ضرورتی ندارد. در این مقاله، تفاوت‌های دانش‌آموزانی که در مهدکودک شرکت کرده‌اند و دانش‌آموزانی که در مهدکودک شرکت نکرده‌اند را بررسی خواهیم کرد.

دانش‌آموزانی که در مهدکودک شرکت کرده‌اند، نسبت به دانش‌آموزانی که در مهدکودک شرکت نکرده‌اند، مهارت‌های اجتماعی بهتر و بیشتری دارند. مهدکودک فرصتی را برای کودکان فراهم می کند تا با همسالان خود ارتباط قوی برقرار کنند و یاد بگیرند که چگونه با یکدیگر به اشتراک بگذارند، نوبت دوستان خود را رعایت کنند و به طور موثربا دیگران ارتباط برقرار کنند. کسب تمام این مهارت ها برای موفقیت در مدرسه و بعد در زندگی افراد بسیار مهم هستند.

به طور قطع دانش‌آموزانی که در مهدکودک شرکت کرده‌اند، نسبت به دانش‌آموزانی که در مهدکودک شرکت نکرده‌اند، بیشتر از نظر تحصیلی برای مدرسه آماده می‌شوند. مهدکودک پایه و اساس مهارت های ریاضی و خواندن را برای کودکان فراهم می کند که این می تواند به موفقیت آنها در کلاس های بعدی و ورود به محیط دبستان کمک شایانی کند. کودکانی که به مهدکودک می روند و آموزش می بینند، نگرش مثبت بیشتری نسبت به یادگیری و مدرسه خواهند داشت.

مسلما دانش‌آموزانی که در مهدکودک شرکت کرده‌اند، نسبت به دانش‌آموزانی که در مهدکودک شرکت نکرده‌اند، رفتار بهتری دارند. مهدکودک به کودکان می آموزد که چگونه از قوانین و روال مجموعه آموزشی پیروی کنند، که این خود می تواند به آنها کمک کند تا در کلاس درس در مدرسه ابتدایی رفتار مناسبی داشته باشند. علاوه بر این، کودکانی که به مهدکودک می روند، به احتمال زیاد مهارت های خودکنترلی را نیز در خود توسعه می دهند.

گاهی عدم حضور کودکان در مهدکودک مزایایی نیز در بر خواهد داشت. کودکانی که به مهدکودک نمی روند زمان بیشتری را در خانه و با والدین یا مراقبان خود سپری می کنند. بنابراین از پیوند های قوی تری در روابط و وابستگی ها بر خوردار هستند. برخی از والدین نیز به دلایل مالی قارد نیستند فرزند خود را به مهد کودک بسپارند.

در حالی که حضور و عدم حضور در مهدکودک فوایدی دارد، اما واضح است که حضور در مهدکودک می‌تواند مهارت‌های اجتماعی، تحصیلی و رفتاری مهمی را در اختیار کودکان قرار دهد که می‌تواند به موفقیت آنها در مدرسه و بعد از آن در زندگی کمک کند. بنابراین بسیار مهم است که والدین بر اساس نیازها و شرایط فردی فرزندشان بهترین تصمیم را برای آنها بگیرند.

نام مدیر
معصومه کارگر
مجوز
بهزیستی
گروه سنی
شیرخوار تا پیش دبستان
ساعت کاری
۰۷:۰۰ صبح الی ۱۶:۰۰ غروب

افزودن دیدگاه جدید