مهد کودک ساترا زعفرانیه

مهد کودک ساترا زعفرانیه

مهدکودک و پیش دبستانی ساترا زعفرانیه دارای کادری مجرب، متخصص و ماهر است.

برخی از برنامه های جانبی این مهدکودک اردو, نقاشی, موسیقی, ایروبیک, نمایش خلاق, شطرنج و ژیمناستیک می باشد.

در ضمن این مهدکودک دارای سرویس رفت و برگشت نیز می باشد.

تهران- زعفرانیه - خیابان مقدس اردبیلی - بلوار الف شمالی - خیابان خرم نژاد - کوچه سینایی - پلاک ۱۸
معرفی مهدکودک / موسسه

مهدکودک و پیش دبستانی ساترا زعفرانیه دارای کادری مجرب، متخصص و ماهر است.

برخی از برنامه های جانبی این مهدکودک اردو, نقاشی, موسیقی, ایروبیک, نمایش خلاق, شطرنج و ژیمناستیک می باشد.

در ضمن این مهدکودک دارای سرویس رفت و برگشت نیز می باشد.

رویکرد آموزشی مهدکودک ساترا بهره گیری از روش های آموزشی مدون و حرفه ای در سطح استانداردهای جهانی است. کادر آموزشی این موسسه معتقد هستند که در سایه ی آموزش می توان علاوه بر توسعه ی مهارت های فردی و گروهی، ابعاد شخصیتی کودکان را نیز ارتقا بخشید. بسیاری از نظریات روانشناسی نیز بر این عقیده هستند که مواجهه ی کودکان با رویدادهای متنوع، تاثیر مستقیمی بر آینده آنها خواهد داشت؛ از همین رو در مهدکودک ساترا کارگاه هایی طراحی شده است تا در آنها ضریب برخورد کودکان با انواع پدیده های جذاب را افزایش دهند. کسب این تجربه ها روحیاتی را در کودکان موجب می شوند که برای آنها الهام بخش و پیش برنده خواهد بود.

تقویت حواس پنجگانه، فراهم نمودن محیطی فعال، فرصت های کشف و جستجو، شیوه های فکر کردن، روش های برقراری ارتباط با دیگران، پرورش کنجکاوی و اعتماد به نفس همه توانایی هایی هستند که در این سنین به وجود می آیند و می بایست توسط مربیان در مهدکودک تقویت شوند. در مهد کودک ساترا علاوه بر توجه به مسائل آموزشی و تربیتی و نیازهای جسمانی مثل تغذیه و بهداشت و سلامتی، نیازهای عاطفی و روانی کودکان مثل آرامش، احساس امنیت، عشق و محبت جایگاه ویژه ای دارند. تمام تلاش کادر آموزشی این مهدکودک عاشقانه و شادمانه زیستن با خردسالان در محیط مهدکودک است.

مدیریت مهد و پیش دبستانی ساترا:

  • مونا خرمی نژاد با تحصيلات مرتبط با روانشناسی كودک و ١٥ سال سابقه آموزش وكار با كودک
  • سحر کاشفی نژاد سوپروايزر زبان انگلیسی و ١٥ سال كار با كودک

فعالیت های مهدکودک ساترا:

  • کارگاه سفالگری
  • کارگاه نقاشی
  • کارگاه علوم، کشاورزی و آشپزی
  • کارگاه زبان آموزی
  • کارگاه آمادگی جسمانی
  • کارگاه رشد و تغذیه

اطلاعات ما درباره مهد کودک ساترا زعفرانیه در همین اندازه است. اگر می خواهید برای فرزند خود به دنبال بهترین مهدکودک بگردید پیشنهاد می کنیم در صفحات مجازی به دنبال اطلاعات درباره مهدکودک های اطراف خود باشید و هرگز تا مهدکودکی را از نزدیک مشاهده نکردید و امکانات آنها را بررسی نکرده اید برای ثبت نام تصمیم نگیرید. با بازدید حضوری و دیدن تمام قسمتهای مجموعه و گفتگو با مدیریت، مربیان، پرسنل و والدینی که در مهدکودک حضور دارند اطلاعات بسیار دقیقی به دست خواهید آورد که در تصمیم گیری نهایی شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید