مهدکودک فرشته آسمانی دیباجی در خیابان دولت

مهدکودک فرشته آسمانی دیباجی در خیابان دولت

مهدکودک فرشته آسمانی با مدیریت سیما نصرت پور در سال ۹۲ تاسیس شده است و دارای مجوز سازمان بهزیستی کشور میباشد. 

این مهد با مساحت ۵۸۰ متر و تعداد مربیان ۱۸ تا، از ساعت ۷ صبح تا ۵:۳۰ عصر پذیرای کودکان شیرخوار تا پیش دبستانی شما میباشد.

دارای لوح تقدیر از شورای عالی انقلاب فرهنگی دارای لوح تقدیر از سازمان بهزیستی استان تهران

صبحانه و ناهار گرم سرویس ایاب و ذهاب پلی هاوس آموزش زبان انگلیسی کارگاههای خلاقیت پیچ و مهره چیدمان لیوان و.....

خیابان دولت - خیابان دیباجی جنوبی - انتهای کاووس شرقی - بن بست گلنار - پلاک ۵
معرفی مهدکودک / موسسه

مهدکودک فرشته آسمانی با مدیریت سیما نصرت پور در سال ۹۲ تاسیس شده است و دارای مجوز سازمان بهزیستی کشور میباشد. 

این مهد با مساحت ۵۸۰ متر و تعداد مربیان ۱۸ تا، از ساعت ۷ صبح تا ۵:۳۰ عصر پذیرای کودکان شیرخوار تا پیش دبستانی شما میباشد.

دارای لوح تقدیر از شورای عالی انقلاب فرهنگی
دارای لوح تقدیر از سازمان بهزیستی استان تهران

صبحانه و ناهار گرم
سرویس ایاب و ذهاب
پلی هاوس
آموزش زبان انگلیسی
کارگاههای خلاقیت
پیچ و مهره
چیدمان لیوان و.....

برای مهدکودک فرشته آسمانی دیباجی در خیابان دولت محتوا و یا توضیحات بیشتری در دسترس نیست، به همین علت در ادامه با یک مقاله درباره اهمیت پاکیزگی و نظم در محیط آموزشی مهدکودک ها برای رشد سالم کودکان خردسال در خدمت والدین گرامی خواهیم بود. با ما همراه باشید و تا انتها مقاله را مطالعه کنید تا در این باره بیشتر بدانید و انتخاب شایسته تری برای فرزند خود داشته باشید.

"اهمیت تمیزی و نظم در محیط مهدکودک برای رشد سالم کودکان"

تمیزی و نظم در محیط مهدکودک نقش اساسی در رشد و همین طور توسعه کودکان کم سن و سال دارند. این موارد به‌طور مستقیم بر تاثیرات رفتاری، اجتماعی و تحصیلی کودکان اثر می‌گذارند و اهمیت آن‌ها در آموزش و پرورش کودکان بسیار بالاست از جمله:

  • سلامت جسمی و روحی: محیط تمیز و مرتب مهدکودک برای کودکان این امکان را فراهم می‌کند تا در یک فضای تمیز و کاملا بهداشتی بزرگ شوند که یقینا با این امر به سلامت جسمی و روحی آن‌ها افزوده می‌شود.
  • تسهیل در فرایند یادگیری: محیط های نظم‌دار و مرتب باعث افزایش تمرکز و توجه کودکان به فعالیت‌های آموزشی می‌شوند، که در نهایت، فرآیند یادگیری آن‌ها را تسهیل می‌کند.
  • آموزش ارزش‌های اجتماعی: ترتیب و نظم به کودکان یاد می‌دهد که چگونه ارزش اهمیت دادن به محیط اطراف، همکاری با دیگران و همچنین مسئولیت‌پذیری را درک کنند.
  • ترغیب به مسئولیت‌پذیری: کودکان در یک محیط تمیز، به تدریج با مفهوم مسئولیت و نقش وظیفه‌ای آشنا می‌شوند و این امر بر رشد شخصیتی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.
  • افزایش خلاقیت و خودباوری: فضاهای تمیز و منظم محیطی خوب برای پیشرفت و خلاقیت کودکان فراهم می‌کنند و به ایجاد اعتماد به نفس آن‌ها نیز کمک شایانی می‌کنند.
  • پیشگیری از بیماری‌ها: تمیزی محیط به معنای حفظ بهداشت است و این امر باعث کاهش انتقال بیماری‌ها و حفظ سلامت کودکان می‌شود.
  • آموزش مفاهیم اجتماعی: محیط مرتب به کودکان مفاهیم مهمی مانند ترتیب، تمیزی و هماهنگی را آموزش می‌دهد که این مفاهیم اساسی در جامعه اجتماعی موفق می‌باشند.

بنابراین، ایجاد و حفظ تمیزی و نظم در محیط مهدکودک نه تنها برای رشد فیزیکی و شخصیتی کودکان حائز اهمیت است بلکه سلامت جسم و روح آنها را نیز تضمین می کند.

افزودن دیدگاه جدید