مهدکودک چیستا جردن

مهدکودک چیستا جردن

مهد کودک چیستا جردن با مدیریت خانم مریم احمدی در منطقه ۳ تهران آماده ارائه خدمات آموزشی به کودکان شما می باشد. با بازدید حضوری و تحقیق درباره امکانات و تجهیزات آنها برای ثبت نام فرزند خود اقدام کنید. 

بلوار افریقا(جردن) بالاتر از میر داماد خیابان سرو پلاک ۱۵ یا خیابان ولیعصر بالاتر از میر داماد خیابان سرو پلاک ۱۵
نام مدیر:
مریم احمدی
ساعت کاری
۸ تا ۱۷
معرفی مهدکودک / موسسه

 

برای مهد کودک چیستا محتوایی در دسترس نیست از همین رو با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین مهد کودک را برای فراگیری آموزش های اولیه فرزند خود بیابید.

ورود به محیط غنی از آموزش مهدکودک اولین قدم در مسیر تحصیلی او محسوب می شود. مهد کودک مکانی است که کودکان در آن اصول آموزش را می آموزند و مهارت های اجتماعی را در خود توسعه می دهند. تمام برنامه های درسی مهدکودک ها برای کمک به یادگیری و رشد کودکان در یک محیط سرگرم کننده و تعاملی طراحی شده است. 

 مهارت هایی که در مهد کودک ها به کودکان می آموزند عبارتند از:

 مهارت های اجتماعی

مهدکودک مکانیست که کودکان در آن می آموزند چگونه با همسالان و مربیان خود ارتباط برقرار کنند. آنها در این محیط یاد میگیرند که چگونه با یکدیگر وسایل خود را به اشتراک بگذارند، با صبوری در نوبت قرار بگیرند و به عنوان یک تیم با یکدیگر کار گروهی انجام دهند. کودکان همچنین یاد می گیرند که چگونه احساسات و عواطف خود را به شیوه ای مناسب بیان کنند.

 مهارت های پایه ریاضی

در مهدکودک، کودکان با مفاهیم پایه ریاضی مانند شمارش، جمع، تفریق و شکل های هندسی آشنا می شوند. آنها یاد میگیرند که چگونه اعداد را تشخیص دهند و مفهوم زمان را نیز به خوبی درک خواهند کرد.

 آمادگی خواندن

مهدکودک مکانی است که کودکان سفر خود را برای تبدیل شدن به خوانندگان ماهر آغاز می کنند. مربیان در مهد کودک به کودکان تشخیص حروف، روخوانی ساده  و آواز خواندن را آموزش میدهند. کودکان همچنین یاد میگیرند که چگونه جملات و داستان های ساده را بخوانند.

 مهارت های نوشتاری

مربیان به کودکان خردسال در مهدکودک یاد می دهند که چگونه مداد را به درستی در دست بگیرند و نام خود را بنویسند. آنها همچنین نحوه تشکیل حروف و نوشتن جملات ساده را نیز یاد می گیرند.

 مفاهیم علم

مهدکودک بهترین مکان است که در آن کودکان از طریق مفاهیم علمی مانند آب و هوا، گیاهان، حیوانات و بدن انسان شروع به یادگیری دنیای اطراف خود خواهند کرد.

بیان هنری

مهدکودک محیطی است که کودکان در آن می توانند از طریق پروژه های هنری مانند نقاشی، طراحی، مجسمه سازی و کلاژ سازی، استعدادهای خود را خلاقانه به اطرافیان بیان کنند.

آموزش موسیقی

آموزش موسیقی بخش مهمی از برنامه های درسی مهد کودک های خوب و باکیفیت است. زیرا آموزش انواع سازها و موسیقی به توسعه مهارت های شناختی مانند حفظ حافظه و تشخیص الگو در کودکان خردسال کمک بسیاری می کند.

تربیت بدنی

آموزش تربیت بدنی و ورزش های گوناگون در مهد کودک به رشد مهارت‌های حرکتی درشت مانند دویدن، پریدن، پرتاب کردن، گرفتن، حفظ تعادل و غیره در کودکان کمک می‌کند، که این خود برای رشد جسمانی کلی آنها نیز بسیار ضروری هستند.

آگاهی فرهنگی

مهد کودک مکانی عالی است که کودکان در آن از طریق داستان‌هایی از سراسر جهان، موسیقی و پروژه‌های هنری، فرهنگ‌های مختلف را یاد می‌گیرند.

عادات خوب

مهدکودک جایی است که کودکان عادات خوبی مانند بهداشت شخصی، آداب و قوانین ایمنی را به کمک مربیان خبره یاد می گیرند.

بنابراین مهدکودک مرحله مهمی در سفر تحصیلی و شخصی کودکان است. مهد کودک مکانی است که کودکان در آن اصول آموزش را یاد می گیرند و مهارت های اجتماعی را نیز در خود توسعه می دهند که این خود به موفقیت آنها در زندگی کمک بزرگی می کند. برنامه درسی مهدکودک ها به گونه ای طراحی شده اند که سرگرم کننده و تعاملی باشند تا کودکان بتوانند از یادگیری و در عین حال توسعه مهارت های ضروری در خود لذت هم ببرند و به ماندن در آن محیط تشویق شوند.

مهدکودک چیستا با مدیریت مریم احمدی در منطقه ی ۳ تهران قرار دارد.

این مهدکودک از ساعت ۰۸:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ غروب پذیرای فرزندان شیرخوار تا پیش دبستانی شما عزیزان میباشد.

همراه با غذاهای گرم و صبحانه زیر نظر مشاور و تغذیه

- برگزاری کلاس های تخصصی زبان انگلیسی توسط مدرسین آموزشگاهی ققنوس
- برگزاری کلاس های زبان فرانسه - آموزش ریاضی با چرتکه توسط موسسه UCMAS
- برگزاری کلاس های رباتیک
- برگزاری کلاس های مهندسی خلاقیت
- برگزاری کلاس های تخصصی موسیقی ارف، بلز، فلوت
- برگزاری کلاس های سفالگری، نقاشی، کاردستی، کلاژ
- برگزاری اردوهای تفریحی و آموزشی
- برگزاری کلاس های ژیمناستیک و یوگای کودکان
- برگزاری کلاس های خلاقیت نمایشی اوریگامی کودکان

 

میتوانید برای مشاهده ی لیست کامل مهدکودک های این منطقه به صفحه ی بهترین مهدکودک های جردن، بلوار آفریقا، نلسون ماندلا مراجعه کنید.

نام مدیر
مریم احمدی
گروه سنی
شیرخوار تا پیش دبستانی
ساعت کاری
۸ تا ۱۷

افزودن دیدگاه جدید