مهدکودک گل مریم در جردن

مهدکودک گل مریم در جردن

مهدکودک گل مریم در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده است .و مدیریت آن به عهده ی خانم مریم مشایخی میباشد. این مهدکودک با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی و با فضایی به وسعت ۱۰۰۰ متر مربع، دارای سه طبقه ، بیست کلاس و فضای باز بزرگ مجهز به شهرک ترافیک است.

تمامی کارکنان مهدکودک گل مریم، دارای تحصیلات مرتبط هستند و دوره های لازم را گذرانده اند. 

این مهدکودک از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۵ بعدازظهر پذیرای فرزندان شما از شیرخوار تا پیش دبستان میباشد.

بلوار نلسون ماندلا کوچه فرزان شرقی پلاک ۸
نام مدیر:
مریم مشایخی
سال تاسیس:
۱۳۸۶
مجوز:
سازمان بهزیستی
ساعت کاری
۷:۳۰ الی ۱۷
معرفی مهدکودک / موسسه

 

برای مهد کودک گل مریم در جردن محتوایی در دسترس نیست، از همین رو در این مقاله ما به بررسی نکات مهم برای انتخاب مهد کودک می پردازیم تا شاید در مسیر جستجو برای یافتن بهترین مهد کودک کمکی به شما والدین عزیز کرده باشیم.

می دانیم که انتخاب مهد کودک برای فرزندتان می تواند کار سختی برای شما باشد، به خصوص اگر برای اولین بار است که می خواهید این تصمیم مهم را بگیرید. توجه داشته باشید که این مهم است که مهدکودک مناسبی را برای فرزند خود انتخاب کنید که پایه محکمی برای رشد تحصیلی و اجتماعی او فراهم کند. 

نکات مهمی که هنگام انتخاب مهد کودک باید در نظر بگیرید عبارتند از:

مکان

موقعیت مکانی مهد کودک فاکتور بسیار مهمی است که باید در نظر گرفته شود. بهتر است مهد کودکی را انتخاب کنید که نزدیک خانه یا محل کار شما باشد. این کار به شما کمک می‌کند تا فرزندتان را راحت تر تحویل بدهید و یا تحویل بگیرید، مخصوصا اگر تعهدات دیگری نیز داشته باشید و در جایی شاغل باشید.

برنامه درسی غنی

برنامه درسی مهد کودک یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید والدین در زمان انتخاب مهد کودک در نظر بگیرند. یقینا همه والدین تمایل دارند مهد کودکی را انتخاب کنند که دارای برنامه درسی غنی باشد که با ارزش ها و باورهای آنها نیز همسو باشد. به دنبال مهدکودک هایی باشید که برنامه درسی جامعی را به کودکان ارائه می دهند.( مهارت های اجتماعی و فعالیت های مختلف ورزشی و بدنی )

 مدارک تحصیلی مربیان

صلاحیت مربیان در مهد کودک نیز بسیار حائز اهمیت است. به دنبال مهدکودک هایی باشید که دارای مربیان واجد شرایط و با تجربه هستند که علاقه زیادی به آموزش کودکان خردسال دارند. مربیان می بایست بتوانند محیطی امن و پرورشی در کلاس خود ایجاد کنند که کودکان بتوانند در آن بیشتر بیاموزند و بهتر رشد کنند.

 اندازه کلاس

اندازه کلاس درس در مهد کودک عامل مهم دیگری است که باید والدین در انتخاب مهد کودک در نظر بگیرند. به دنبال مهدکودک‌هایی باشید که اندازه کلاس‌های کوچکی دارند، چرا که این امر سبب می‌شود، مربی توجه فردی بیشتری به فرد فرد کودکان در کلاس درس خود داشته باشد. اندازه کوچک کلاس به کودکان نیز این اجازه را می دهد تا با همسالان خود تعامل بیشتری داشته باشند که این خود به رشد اجتماعی آنها کمک شایانی خواهد کرد.

امکانات و تجهیزات

مقدار امکانات و تجهیزات مهدکودک نیز بسیار مهم است. به دنبال مهدکودک هایی باشید که دارای امکانات و تجهیزات تمیز و به خوبی نگهداری شده از جمله کلاس های درس، زمین های بازی و سرویس های بهداشتی باشند. در نظر داشته باشید امکانات باید حتما ایمن و متناسب با سن کودکان خردسال باشد تا سلامت جسم و روح کودکان را تضمین کند.

 میزان مشارکت والدین

میزان مشارکت والدین یکی از جنبه های مهم و مثبت مهدکودک است. به دنبال مهدکودک هایی باشید که مشارکت والدین را از طریق ارتباط منظم، جلسات والدین و مربیان و فرصت های داوطلبانه تشویق می کنند.

 هزینه

هزینه مهد کودک عامل بسیار مهمی است که باید در نظر بگیرید. به دنبال مهدکودک هایی باشید که شهریه مقرون به صرفه را بدون کاهش کیفیت آموزش و امکانات به کودکان خردسال ارائه می دهند.

بنابراین انتخاب مهدکودک مناسب برای کودک خردسال شما مستلزم در نظر گرفتن دقیق چندین عامل مهم و حیاتی است. با در نظر گرفتن این نکات مهم، می توانید مهدکودکی را انتخاب کنید که پایه محکمی برای رشد تحصیلی و اجتماعی فرزندتان فراهم کند. به خاطر داشته باشید که از مهدکودکی که در نظر دارید حتما بازدید داشته باشید و با والدین دیگر که در مهد کودک حضور دارند نیز درباره مهد کودک صحبت کنید. به این ترتیب شما درک بهتری از آنچه در هر مهدکودک ارائه می دهند به دست خواهید آورد.

میتوانید برای مشاهده ی لیست کامل مهدکودک های این منطقه به صفحه ی بهترین مهدکودک های جردن، بلوار آفریقا، نلسون ماندلا مراجعه کنید.

نام مدیر
مریم مشایخی
سال تاسیس
۱۳۸۶
مجوز
سازمان بهزیستی
گروه سنی
شیرخوار تا پیش دبستانی
ساعت کاری
۷:۳۰ الی ۱۷
مساحت
۱۰۰۰ متر مربع

افزودن دیدگاه جدید