مهدکودک صورتی تهرانپارس

مهدکودک صورتی تهرانپارس

در منطقه ۴ تهران و محدوده تهرانپارس مهد کودک های بسیاری در حال ارائه خدمات آموزشی به کودکان این منطقه هستند. مهد کودک صورتی تهرانپارس نیز یکی از همان ها است. به این موسسه مراجعه و امکانات آنها را بررسی کنید شاید این مجموعه همانی باشد که شما به دنبال آن هستید.

بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس، خیابان ۱۸۲ شرقی یا رحیمی طاری، نبش کوچه برادران مظفری، مهدکودک صورتی
ساعت کاری
۰۶:۳۰ صبح الی ۱۶:۳۰ غروب
معرفی مهدکودک / موسسه

تمام مراکز آموزشی که مختص کودکان خردسال در شهر تهران و مناطق مختلف آن وجود دارند هر یک ویژگی های خاص خود را دارا هستند و خدماتی که ارائه می دهند با یکدیگر متفاوت خواهند بود. چرا که مدیریت این مجموعه ها متفاوت هستند و از مربیان متفاوت با شیوه های آموزشی منحصر به فرد خود استفاده می کنند. تمام این تفاوت ها سبب می شوند که کار انتخاب مهد کودک خوب و باکیفیت از بین تعداد بیشمار آنها برای والدین کمی دشوار شود.

در نظر داشته باشید که تمام مهد کودک ها می بایست زیر نظر ارگان معتبری اداره شوند و از جانب آنها دارای اجازه تاسیس و مجوز فعالیت باشند. تمامی مهد کودک ها می بایست زیر نظر آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی و یا شهرداری اداره شوند. در هنگام جستجو و تحقیق درباره مهد کودک های اطراف خود به این نکته توجه داشته باشید و از مدیریت در این باره سوال بپرسید. هدف از تاسیس مهد کودک ها آماده کردن کودکان خردسال برای ورود به جامعه و محیط آموزشی مدارس است.

بسیار مهم است که مهد کودک ها از مربیان باسواد و دوره دیده در کادر آموزشی خود بهره ببرند تا بتوانند با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که کودکان خردسال دارند آنها را برای ورود به دبستان و جامعه به بهترین نحوه آماده کنند.

تفاوتی که مهد کودک ها با یکدیگر دارند در کیفیت، برنامه درسی منظم و غنی از آموزش، استفاده از مربیان کارآزموده و مجرب، مدیریت کاردان و آشنا با امور تربیتی و روانشناسی کودکان خردسال و .. خواهد بود.

برای یافتن بهترین موسسه آموزشی از بین تعداد بیشمار مهد کودک ها می بایست با اطلاعات کافی از نوع خدماتی که در این موسسات به کودکان ارائه می شوند وارد مرحله گزینش از بین آنها شوید.

درباره تصمیم خود درباره انتخاب مهد کودک با فرزند خود صحبت کنید. او می بایست برای ورود به محیط آموزشی مهد کودک و دور شدن از محیط خانه کاملا آماده باشد. درباره کارها و فعالیت هایی که قرار است در مهد کودک در کنار هم سن و سالان خود انجام دهند صحبت کنید. همراه با او از مهد کودک های اطراف محل زندگیتان دیدن کنید.

اجازه دهید فرزندتان ببیند که می تواند در مهد کودک اوقات خوشی را در کنار دوستان خود سپری کند. کودکان با توجه به ارتباط تنگاتنگی که با اعضای خانواده دارند به آنها وابسته می شوند. بنابراین دل کندن از آنها و ورود به محیط جدید برای آنها سخت خواهد بود. مهم است که کودکان را از قبل برای چنین شرایطی آماده کنید.

مربیان مهد کودک نقش بسیار کلیدی در جذب کودکان خردسالی که وابستگی شدیدی به خانواده دارند ایفا می کنند. نحوه تعامل مربیان با کودکان کلید اصلی جذب کودکان به یادگیری و فراگیری علم و دانش در آینده خواهد بود. به این مهم در هنگام جستجو برای یافتن مهد کودک توجه ویژه کنید.

اگر وقت بگذارید، تحقیق کنید، عجولانه تصمیم نگیرید، از محل بازدید حضوری داشته باشید، امکانات و تجهیزات را به دقت بررسی کنید، به فاصله توجه کنید و .. یقینا انتخاب خوبی خواهید داشت.

گروه سنی
۲ تا ۶ سال
ساعت کاری
۰۶:۳۰ صبح الی ۱۶:۳۰ غروب

افزودن دیدگاه جدید