مهدکودک دوزبانه کلبه ابی

مهدکودک دوزبانه کلبه ابی

مهدکودک دوزبانه کلبه ابی با مدیریت مسعودنیا در سال ۱۳۹۱ با مجوز رسمی از بهزیستی استان تهران ،شهر تهران در منطقه شش تاسیس گردید. از مهد کودک دیدن کنید و تمام جزئیات را بررسی کنید. سپس برای ثبت نام اقدام کنید.

انتهای بلوارکشاورز-خ دکتر قریب خ شهیدطوسی پ۵۳
نام مدیر:
مسعودنیا
سال تاسیس:
۱۳۹۱
مجوز:
بهزیستی
ساعت کاری
۰۷:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ غروب
معرفی مهدکودک / موسسه

برای مهد کودک دوزبانه کلبه ابی محتوایی در دسترس ما نیست، از همین رو در این مقاله با شما درباره اولویت های انتخاب مهد کودک بحث و گفتگو می کنیم تا شاید در مسیر یافتن بهترین مهد کودک کمی شما را یاری رسانده باشیم.

 همواره انتخاب مهدکودک برای فرزندان کاری دلهره آور برای تمام والدین است. با وجود گزینه های بسیار زیاد در اطراف محل کار و یا منزل شما، دانستن اینکه از کجا شروع کنید و کدامیک را انتخاب کنید نیز دشوار خواهد بود. 

اولویت های انتخاب مهدکودک 

اول از همه، ایمنی و امنیت فرزند شما باید در اولویت قرار گیرد. به دنبال مهدکودک هایی باشید که دارای ورودی و خروجی امن و همچنین سیاست هایی برای مواقع اضطراری و حوادث مختلف باشند. مطمئن شوید که کارکنان مهد کودک در کنار آموزش ها دیگر در زمینه کمک های اولیه نیز آموزش های لازم را دیده باشند.

نکته مهم بعدی که می بایست جزو اولویت های شما قرار گیرد کیفیت برنامه درسی مهد کودک است. به دنبال مهدکودک هایی باشید که آموزش جامعی از جمله فرصت هایی برای اجتماعی شدن، فعالیت بدنی و بیان خلاق به کودکان حاضر در موسسه ارائه می دهند. یک مهدکودک خوب همچنین باید مربیان با تجربه ای داشته باشد که در مورد رشد و روحیات کودکان آگاه باشند و بتوانند توجه فردی را به هر دانش آموز به خوبی ارائه دهند.

علاوه بر برنامه درسی و ایمنی، توجه به محیط کلی مهدکودک نیز از دیگر مواردی است که باید در اولویت بررسی شما قرار گیرد. به دنبال مهدکودک هایی باشید که فضایی گرم و صمیمی دارند و فرصت های زیادی برای مشارکت والدین فراهم میکنند. گذشته از آن  یک مهدکودک خوب باید مجهز به امکانات تمیز با وسایل بازی مناسب سن کودکان باشد.

در آخر مهم است که عواملی مانند مکان، هزینه ها و همچنین برنامه را نیز در نظر بگیرید. مهدکودکی را انتخاب کنید که راحت بتوانید به آن تردد کنید و فرزندتان را از آنها تحویل بگیرید و یا تحویل دهید. تناسب بودجه مهد کودک با بودجه خانوار نیز بسیار حائز اهمیت است. پیشنهاد می کنیم مهد کودکی را در نظر بگیرید که گزینه‌های برنامه‌ریزی انعطاف‌پذیر یا مراقبت‌های بعد از مهد کودک را نیز ارائه دهند. این گزینه بیشتر مناسب والدین شاغل است که زمان تحویل گرفتن کودکشان با ساعات کاری آنها هماهنگ نیست. با توجه به اولویت بندیها در زمان انتخاب مهد کودک می توانید اطمینان پیدا کنید که تصمیم آگاهانه ای گرفته اید و فرزندتان  بهترین شروع ممکن را برای سفر تحصیلی خود دریافت خواهد کرد.

نام مدیر
مسعودنیا
سال تاسیس
۱۳۹۱
مجوز
بهزیستی
کارکنان
۴ مربی با مدرک کاردانی
گروه سنی
۲تا۶سال
ساعت کاری
۰۷:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ غروب
مساحت
۴ اتاق ۲۰۰

افزودن دیدگاه جدید