خانه کودک و کارگاه مادر و کودک آینده در اقدسیه

خانه کودک و کارگاه مادر و کودک آینده در اقدسیه

خانه کودک و کارگاه مادر و کودک آینده در اقدسیه با مدیریت سحر طاهری در سال ۱۳۹۱ با مجوز رسمی از شهرداری استان تهران ،شهر تهران در منطقه یک تاسیس گردید.

میدان اقدسیه، بزرگراه ارتش، شهرک نفت، خیابان کنگان، کوچه کنگان ششم، پلاک ۲۷
نام مدیر:
سحر طاهری
سال تاسیس:
۱۳۹۱
مجوز:
شهرداری
ساعت کاری
۰۷:۳۰ صبح الی ۱۶:۰۰ غروب
معرفی مهدکودک / موسسه

مهد کودک و پیش دبستانی خانه کودک آینده با اهداف شناسایی استعداد کودکان، تضمین امنیت روانی آن ها، آموزش از طریق بازی تاسیس شده است.

در مهد خانه کودک آینده در اقدسیه کودکانی که ابتدا به ساکن وارد مهد می شوند ابتدا با حضور مادر و کم کم با جایگزینی سرگرمی های مختلف فکر کودک از مادر خود را منحرف کرده و کودک در مهد ماندگار می شود.

هر کودکی که در خانه کودک آینده ثبت نام میکنند ۳ روز بصورت رایگان می توانند از پتانسیل های مجموعه استفاده کنند.

از آنجا که اطلاعات ما درباره خانه کودک و کارگاه مادر و کودک آینده در اقدسیه اندک است، در ادامه با یک مقاله کاربردی درباره بهترین مهدکودک ها در خدمت والدین گرامی هستیم تا شاید از این طریق برای پیدا کردن مهدکودک برتر کمکی به شما کرده باشیم.

"نکات کلیدی برای والدین در انتخاب بهترین مهدکودک برای فرزندانشان"

انتخاب مهدکودک برای فرزندان یکی از تصمیمات مهمی است که والدین باید با دقت و شعور انجام دهند. در زمان تحقیق، توجه به نکات زیر می‌تواند به والدین کمک کند تا بهترین مهدکودک را برای کودکان خود انتخاب کنند.

محیط فیزیکی و امنیت: اطمینان حاصل شود که محیط مهدکودک امن و بهداشتی است. از امکانات بهداشتی، فضاهای بازی مناسب و امکانات ایمنی اطمینان حاصل کنید.

تجربه و تحصیلات کارکنان: نگاهی به تحصیلات و تجربه حرفه‌ای کارکنان مهدکودک بیندازید. افراد مجرب و متخصص می‌توانند تاثیر چشمگیری بر رشد کودکان داشته باشند.

برنامه آموزشی: برنامه آموزشی مهدکودک باید گوناگون و تازه باشد. اطمینان حاصل کنید که برنامه آموزشی به توسعه هوش، مهارت اجتماعی و هنری کودکان می‌پردازد.

تفاهم با ارزش‌ها و فلسفه مهدکودک: بررسی کنید که فلسفه و ارزش‌های مهدکودک با ارزش‌ها و انتظارات شما تطابق دارد یا خیر.

انتقال احساسات مثبت: با والدینی که فرزندان خود را در مهدکودک ثبت نام کرده‌اند، تماس بگیرید و از تجربیات آنها در مورد مهدکودک و ارتباط با مربیان بپرسید.

فعالیت‌ها و امکانات اضافی: بررسی کنید که مهدکودک امکانات اضافی چون دوره‌های هنری، ورزشی، یا کتابخانه دارد که به توسعه کلیه مهارت‌های کودکان کمک می‌کند.

شفافیت و ارتباط مستمر: اطمینان حاصل کنید که مهدکودک به والدین گزارش‌های روزانه ارائه می‌دهد و ارتباط شفاف و مستمری با والدین برقرار است.

با توجه به این نکات، والدین می‌توانند تصمیماتی آگاهانه در مورد انتخاب مهدکودک برای کودکان خود بگیرند و بهترین تجربه آموزشی را برای آنها فراهم کنند.

نام مدیر
سحر طاهری
سال تاسیس
۱۳۹۱
مجوز
شهرداری
کارکنان
۸ مربی با مدرک کاردانی و کارشناسی
گروه سنی
۱ تا ۶ سال
ساعت کاری
۰۷:۳۰ صبح الی ۱۶:۰۰ غروب
مساحت
۲ طبقه (۵ اتاق با دو سالن) اتاق ۲۵۰

افزودن دیدگاه جدید