مهدکودک گردشگری داوین در فاطمی، امیرآباد شمالی

مهدکودک گردشگری داوین در فاطمی، امیرآباد شمالی

مهد کودک گردشگری داوین در امیر آباد شمالی واقع شده است و در خدمت کودکان و اولیا آنها در این محدوده است.

از غرب: امیرآباد شمالی، روبروی بیمارستان قلب، خیابان شکرالله، پلاک ۲۶** از شرق: میدان فاطمی، میدان گلها، خیابان گلها، خیابان مرداد، خیابان شکرالله، پلاک ۲۶
معرفی مهدکودک / موسسه

آنچه کودکان در مهد کودک ها یاد می گیرند 

برای مهد کودک گردشگری داوین محتوایی وجود ندارد از همین رو ما در این مقاله با شما والدین عزیز همراه هستیم تا به شما بگوییم که با ورود کودک تان به مهد کودک او چه مهارت هایی را کسب خواهد کرد و چه خواهد آموخت. ورود به مهدکودک مرحله مهمی در زندگی هر کودک به حساب می آید. چرا که این ورود آغاز آموزش رسمی آنها است. ورود به مهد کودک زمان بسیار مهمی است که در آن کودکان مهارت های اساسی را از مربیان کارآزموده مهد کودک ها می آموزند و در خود توسعه می دهند. تمام این آموزش ها  به عنوان پایه ای برای موفقیت تحصیلی آینده آنها عمل خواهد کرد. مهدکودک فقط یادگیری حروف الفبا و شمارش اعداد نیست بلکه این بسیار بیشتر از اینها خواهد بود.

در مهدکودک، کودکان مهارت های اجتماعی را خواهند آموخت که برای رشد و همچنین توسعه شخصی آنها در اجتماع بسیار حیاتی است. آنها یاد میگیرند که چگونه با کودکان دیگر تعامل داشته باشند، چگونه وسایل خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، برای انجام کارها نوبت بگیرند و در کارهای گروهی بتوانند با همسالان خود به عنوان یک تیم با هم کار کنند. کسب تمام این مهارت ها به آنها کمک خواهد کرد تا با دیگران رابطه برقرار کنند و احساس همدلی با دیگران داشته باشند.

مربیان با تجربه مهدکودک همچنین مهارت های مهم زندگی مانند حل مسئله، تصمیم گیری و تفکر انتقادی را به کودکان خردسال می آموزد. این مهارت ها برای موفقیت تحصیلی آینده آنها نیز بسیار ضروری است و به آنها کمک خواهد کرد تا از این طریق از پس چالش های زندگی برآیند و با موفقیت از آنها عبور کنند.

مربیان مهدکودک علاوه بر مهارت های اجتماعی و زندگی، بر توسعه مهارت های زبانی و سوادآموزی کودکان خردسال نیز تمرکز دارند. کودکان در مهد کودک ها یاد میگیرند که چگونه کلمات ساده را بخوانند، حروف الفبا را بنویسند و خود را از طریق زبان گفتاری به اطرافیان بیان کنند. آنها همچنین مفاهیم پایه ریاضی مانند شمارش، مرتب سازی و الگوها را نیز به کودکان یاد می دهند.

محیط آموزشی مهد کودک همچنین فرصت هایی را برای کودکان فراهم می کند تا خلاقیت خود را از طریق پروژه های هنری، فعالیت های موسیقی و همچنین بازی های تخیلی کشف کنند. تمام این فعالیت ها به رشد تخیل و خلاقیت کودکان خردسال کمک می کنند و در عین حال مهارت های حرکتی ظریف آنها را نیز بهبود می بخشند.

یکی دیگر از جنبه های مهم ورود کودکان به محیط آموزشی مهدکودک ها رشد جسمانی آنهاست. کودکان در فعالیت‌های فیزیکی مانند دویدن، پریدن، کوهنوردی و بازی‌های مختلف شرکت می‌کنند که همه به رشد مهارت‌های حرکتی درشت به آنها کمک می‌کند. آنها همچنین در فعالیت هایی شرکت می کنند که هماهنگی دست و چشم آنها را بهبود می بخشد، مانند نقاشی و یا استفاده از قیچی و .. .

در نهایت، مربیان در مهدکودک ها به کودکان کمک می کنند تا با سرگرم کردن و همچنین جذاب کردن محیط برای آنها، عشق به یادگیری را به خوبی در آنها پرورش دهند. مربیان از روش های مختلف تدریس مانند داستان سرایی یا فعالیت های عملی استفاده می کنند تا یادگیری را برای کودکان خردسال لذت بخش کنند. مهارت هایی که کودکان در این دوران یاد می گیرند به عنوان پایه ای برای موفقیت تحصیلی آینده آنها عمل می کنند.

افزودن دیدگاه جدید