مهدکودک مانا در قیطریه

مهدکودک مانا در قیطریه

مانا امانت‌دار درخشان‌ترین سال‌های زندگی کودکان است و می‌کوشد در لحظه‌هایشان رشد و آرامشی مانا جاری کند. اولویت مانا پرورش و رشد فزرندان و فراهم کردن بستر شناخت استعداد‌های آنان است. مانا مهارت‌آموزی و گفت‌وگو را مهمترین ارکان آموزش کودکان می‌داند و فعالیت‌های تلفیقی خود را بر محور این دو پیش می‌برد. حضور مداوم روان‌شناس کودک در مهد و بررسی تمامی فعالیت‌های مهد از منظر روان‌شناسانه، از جمله امتیازات مانا است. مانا به خوبی می‌داند که در دنیای کودکانه هیچ اصلی مهتر و جدی‌تر از بازی نیست.

قیطریه جنوبی، منظریه، خیابان برادران رحمانی، کوچه عرب قشقایی، پلاک ۸
نام مدیر:
سرکار خانم مائده خدادادی
گروه سنی:
پذیرش از کودکان نوپا تا پیش‌ از دبستان
ساعت کاری
از ۸ صبح تا ۴ عصر
معرفی مهدکودک / موسسه

مانا امانت‌دار درخشان‌ترین سال‌های زندگی کودکان است و می‌کوشد در لحظه‌هایشان رشد و آرامشی مانا جاری کند. اولویت مانا پرورش و رشد فزرندان و فراهم کردن بستر شناخت استعداد‌های آنان است. مانا مهارت‌آموزی و گفت‌وگو را مهمترین ارکان آموزش کودکان می‌داند و فعالیت‌های تلفیقی خود را بر محور این دو پیش می‌برد. حضور مداوم روان‌شناس کودک در مهد و بررسی تمامی فعالیت‌های مهد از منظر روان‌شناسانه، از جمله امتیازات مانا است. مانا به خوبی می‌داند که در دنیای کودکانه هیچ اصلی مهتر و جدی‌تر از بازی نیست. بازی است که می‌تواند مبنای رشد و توسعه‌ی مهارت‌های فردی، دوستی و تعاملات اجتماعی شود و کودک را به سوی درست، خلاقانه، منطقی و آگاهانه اندیشیدن و اقدام برای حل مسئله پیش برد.

مانا کودک، خانواده و محیط آموزشی را سه رکن مکمل می‌داند و می‌کوشد هر سه را در راستای ایجاد فضایی امن و پویا برای کودک، ارتقا دهد.از جمله فعالیت‌های مانا می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • رصد مداوم کودکان و کلاس‌ها توسط روان‌شناس خبره
  • برگزاری جلسات دانش‌افزایی برای ارتقای توانمندی مربیان
  • برگزاری جلسات مستمر دانش‌افزایی برای والدین
  • دعوت از متخصصان رشته‌های مختلف برای استفاده‌ی کودکان، مربیان و والدین
  • جلسات اختصاصی مشاوره برای کودک و خانواده
  •  کلاس‌های تخصصی فوق‌برنامه برای کودکان
نام مدیر
سرکار خانم مائده خدادادی
گروه سنی
پذیرش از کودکان نوپا تا پیش‌ از دبستان
ساعت کاری
از ۸ صبح تا ۴ عصر

افزودن دیدگاه جدید