مهد کودک و پیش دبستانی دانشگاه کوچک در اصفهان

مهد کودک و پیش دبستانی دانشگاه کوچک در اصفهان

مهدکودک و پیش دبستانی دانشگاه کوچک در تمام حوزه های آموزشی برای کشف استعدادهای کودکان فعالیت دارد و در همه زمینه ها به کودکان آموزش داده می شود همچنین با دارا بودن محیطی شاد وعلمی جهت پرورش کودک بر اساس تقویت هوش های نه گانه در خدمت شما عزیزان می باشد.

اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، جنب بیمارستان سینا، کوچه ۳۵
نام مدیر:
خانم مریم خالقی
سال تاسیس:
۱۳۹۳
مجوز:
آموزش و پرورش ناحیه ۱
ساعت کاری
از ۷:۳۰ تا ۱۴
معرفی مهدکودک / موسسه

دانشگاه کوچک مکانی است برای حس کنجکاوی کودک به سمت یادگیری بیشتر و علاقمند کردن کودکان به آموزش و با دارا بودن فعالیت های گروهی متنوع ،کودک را نسبت به کار گروهی و یادگیری بعضی مهارت های اجتماعی آماده می کند.در مهد دانشگاه کوچک در همه زمینه ها به کودکان آموزش داده میشود تا علاقمندی آنها مشخص شود و استعداد کودکان در زمینه های مختلف کشف شود. مربیان از آموزش های آکادمیک و تجربه های کافی کار با کودکان برخوردارند و هیجانات کودکان را شناسایی می کنند و از تمامی نقاط ضف و قوت کودکان مطلع هستند و چنانچه لازم باشد در مورد رفع نقاط ضعف و قوت کودکان با خانواده ها ارتباط برقرار میکنند.

مهدکودک و پیش دبستانی دانشگاه کوچک در تمام حوزه های آموزشی برای کشف استعداد کودکان در قالب بازی و به صورت گروهی و فردی فعالیت دارد.هدف از فعالیت های مهد پرورش کودکان در زمینه های روان شناسی ،سواد آموزی و ارتباطی است. در واقع کودکان در مهد ما از نظر روان شناسی مورد بررسی قرار میگیرند و تمام رفتارهای آنها از جمله اضطراب و تشویش و وسواس و... مورد بررسی قرار میگیرد. علاوه بر آن پرورش کودکان با سواد بالا که بتوانند در بهترین مدارس قبولی داشته باشند و در کنار آن مهارت های لازم برای برقراری ارتباط و فعالیت های مختلف را کسب میکنند.

یکی از مهم ترین اهداف مهد دانشگاه کوچک پرورش عزت نفس و اعتماد به نفس در کودکان است این فرآیندی است که در آن به کودک شما کمک میشود تا در مورد خود احساس خوبی داشته باشد و نسبت به توانایی هایش در مواجهه با چالش ها اعتماد به نفس پیدا کند. صبوری نکته قابل توجهی است که در مهد نیز به آن توجه میشود. کودکان یاد میگیرند در فعالیت های گروهی شرکت کنند و به صحبت های دیگران گوش دهند که تمام اینها جز ضروریات ورود به دنیای مدرسه است.دانشگاه کوچک دانش کودکان و توانایی ذاتی کودکان را تقویت میکند و اعتماد به نفس آنها در مواجهه با چالش های مختلف را تقویت میکند و در این مجموعه به افزایش هوش هیجانی کودکان کمک میکند.

از کلاس های موجود در مجموعه دانشگاه کوچک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلاس ریاضی: کلاس ریاضی کلاسی بسیار مهیج و شادی است که کودکان همه ی آموزش ها را در قالب بازی و شعر یاد خواهند گرفت که برای همه واقف است که اگر آموزش ها به صورت عینی باشد تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت.

کلاس دست ورزی: در زمان های قدیم کودکان با بازی هایی مانند تیله بازی و هفت سنگ و طناب کشی و بازی های امثال اینها به صورت نا خودآگاه به تقویت عضلات دست و هماهنگی چشم و دست آنها پرداخته میشد اما امروزه به این گونه نیست و اکثر کودکان عضلات دست ضعیفی دارند. در مهد ما توجه زیادی بر روی دست ورزی خواهد شد و به تقویت عضلات ریز و درشت دست میپردازد که نقش به سزایی در سال اول دبستان خواهد داشت.

کلاس ورزشی: یکی از برنامه های آموزشی کلاس ورزشی است که بر تعادل کودکان و هوش حرکتی آنها کار میشود علاوه بر آن به افزایش هوش ریاضی کودکان میپردازد و باحث تخلیه هیجانات و انرژی آنها در محیطی سالم میشود.EQ

کلاس علوم: در آموزش مفاهیم پایه ی علوم کودکان همه چیز را از نزدیک لمس میکنند و عینی آموزش میبینند مثلا کلاژ بدن انسان و اجزای مختلف آن در اختیار کودک قرار داده میشود تا از نزدیک با آن اشنا شودند و یا  به صورت گروهی برای مبحث گیاهان ،گیاه و دانه کاشت میکنند و مراحل رشد و اجزای گیاه را در تمام مراحل میبینند.
در واقع در مبحث علوم کودکان با تمام اجزای بدن خود به صورت ابتدایی اشنا میشوند.

کلاس شطرنج: یکی از کلاس های فوق برنامه کودکان شطرنج است که هدف آن شناسایی استعداد کودکان است و علاوه بر آن کودکان طعم شکست را میچشند و با ناکامی ها روبرو خواهند شد و یاد میگیرند برای برد باید تلاش بیشتری کنند، علاوه بر آن به افزایش هوش کودکان نیز کمک خواهد کرد.

کلاس مونته سوری: کلاسی مخصوص کودکان گروه سه سال که تمام آموزش ها با وسیله های مخصوص  مونته سوری در زمینه ی مهارت زندگی و علوم و ریاضی به کودکان آموزش داده میشود. کودکان در این کلاس به صورت غیر مستقیم نظم را یاد میگیرنند و قانونمند میشوند و به تقویت هوش های هشتگانه آنها پرداخته میشود.

کلاس رباتیک: کلاس رباتیک به تقویت عضلات کودکان و افزایش خلاقیت آنها کمک میکند و علاوه برآن در تقویت هوش فضایی و نقشه خوانی کودکان نقش به سزایی دارد. در ضمن این کلاس به تقویتمهارت دست ورزی کودکان کمک میکند و چنانچه کودک شما در این زمینه استعداد داشته باشد شناسایی خواهد شد.

کلاس س د س: کلاسی مبنی بر آموزش سودوکو و دومینو در برنامه ی کلاسی موجود است که کودکان درآخر سال یاد میگیرند جداول سودوکو را به خوبی حل کنند. و دومینوهای شکلی که قوانین آن به کودکان یاد داده میشود علاوه بر آن کلاس سازه های ماکارونی که به تقویت عضلات ریز دست کودکان و تقویت هماهنگی چشم و دست کودکان کمک میکند و به تقویت هوش فضایی ریاضی کودکان میپردازد.

کلاس لوحه و آواشناسی: در این کلاس کودکان با تلفظ درست کلمات و هم پایان و هم آغاز کلمات اشنا میشوند در واقع کودکان با داستان های مهیج اوا و صداها را می آموزند و علاوه بر آن نحوه درست مداد دست گرفتن و لوحه نویسی که لازمه ورود به کلاس اول است با کودکان کار خواهد شد.

 

پرسش و پاسخ

شرایط اولیه و معمول مهدکودک

تاریخ تاسیس مهدکودک چه سالی هست و چند نفر ظرفیت دارد؟ تاریخ تاسیس مجموعه از سال ۱۳۹۳ است اما از سال های قبل (سال ۱۳۸۸) مجموعه در زمینه استعدادیابی نیز تخصص داشته و حدودا ظرفیت مجموعه ۱۱۰ نفر است.

آیا امکان ثبت نام کودک من وجود دارد؟ اگر جا ندارید، می‌توانم وارد لیست انتظار شوم؟ در لیست انتظار چه مدت باید منتظر بمانم؟ برای این امر لطف کنید تماس بگیرید و ثبت نام موقت را انجام بدهید تا برای ثبت نام قطعی با شما هماهنگ گردد.

ساعات کار شما به چه شکل است؟ در صورت تأخیر در برداشتن کودک از مهد باید هزینهٔ اضافی پرداخت شود؟ ساعات کاری مجموعه از ساعت ۷:۱۵ شروع شده و تا ساعت ۱۲:۳۰ می باشد و در صورت تاخیر به صورت موقت باشد (روتین مجموعه نباشد) هزینه اضافه دریافت نمی شود.

برنامهٔ تعطیلات شما چگونه است و در چه روزهایی مهدکودک بسته است؟ برنامه تعطیلات بر اساس تقویم است و اگر تعطیل رسمی اعلام گردد مجموعه نیز تعطیل خواهد بود.

دربارهٔ زمان رفت و آمد به مهدکودک چقدر انعطاف‌پذیری وجود دارد؟  در مورد زمان رفت و آمد به مهدکودک انعطاف پذیری و جود دارد به شرطی که از لحاظ روان شناسی و ارتباطی آسیبی وارد نگردد و همچنین از لحاظ مهارت و آموزش ها (ممکن است کودکی برای ورود با تاخیر قابل توجهی مواجه باشد که در این رابطه با والدین هماهنگ شده و سعی می شود که کم کم ساعت رفت و آمد کودک اصلاح شود.)

شهریهٔ مهدکودک چقدر است، نحوه و زمان پرداخت شهریه چگونه است و آیا تخفیفی برای خانواده ها دارید؟ شهریهٔ مهدکودک بر اساس مصوبه قانونی است که برای رفاه حال والدین به صورت اقساط دریافت می گردد.

آیا گزارش روزانه از فعالیت های کودکان دارید؟ ارتباط با والدین و اطلاع رسانی ها از چه طریقی انجام می شوند؟ بله، گزارش روزانه از فعالیت کودکان در کانال مجموعه خواهیم داشت و والدین می توانند از طریق دفتر یا معاون آموزشی با مطالب آموزشی ارتباط داشته و همچنین می توانند در مورد مسائل آموزشی با مربی ارتباط برقرار کنند.

آیا جلسات اولیا و مربیان دارید؟ در مورد جلسات اولیا و مربیان به صورت ماهانه  برگزار می شود و اگر کودکی از لحاظ مسائل آموزشی، مهارتی و یا روان شناسی نیاز به کمک تخصصی و فردی داشته باشد کادر و روان شناس مجموعه با والدین ارتباط داشته و در این زمینه به کودک کمک می شود. 

از من به عنوان والد چه انتظاراتی دارید؟ از شما والدین عزیز انتظار داریم که ساعت ورود و خروج کودک منظم باشد به گونه ای که در جذب کودک و یادگیری مهارت ها و مطالب آموزشی مؤثر بوده و همچنین اگر در مورد مسائل آموزشی، مهارتی و روان شناسی با والدین ارتباط برقرار شد، همکاری لازم صورت گردد.

من از برخورد کودکم نسبت به محیط مهدکودک بی اطلاع هستم، آیا شما برای چند روز مهمان قبول می کنید و آیا این در روند جذب کودک تاثیر دارد؟ برای اطلاع از برخورد کودک نسبت به محیط مهدکودک، شما می توانید یک روز به صورت آزمایشی مهمان مجموعه باشید و از کودک شما از محیط بهره ببرد.

آیا کودکان در کلاس ها براساس سن دسته بندی می شوند و کلاس ها چند نفره اند، برای هر کلاس چند مربی در نظر گرفته می شود؟ در مجموعه کلاس ها بر اساس سن دسته بندی شده و میانگین هر کلاس حدودا ۱۵ نفر است که برخی از کلاس های تخصصی مربیانی جداگانه و مرتبط با تخصص در نظر گرفته می شود.

آیا کارکنان مهدکودک دوره های آموزش شرایط اضطراری و اورژانسی را گذرانده اند و فعالیت های مربوط به کمک های اولیه را کاملا بلدند؟ بله، کارکنان مهدکودک دوره های آموزش شرایط اضطراری و اورژانسی را گذرانده اند و با مطالب مربوط به کمک های اولیه آشنا و آگاه هستند.

آیا برای وضعیت های اضطرار در مهدکودک دستورالعملی وجود دارد؟ برای وضعیت های اضطرار در مهدکودک بر اساس دستور العمل سازمان رفتار خواهد شد.

 

فعالیت‌ها و مهارت‌های اجتماعی در مهدکودک

آیا اسباب بازی ها، لگو و وسایل بازی متناسب با سن کودکان در نظر گرفته می شود؟ اسباب بازی ها، لگو و وسایل بازی متناسب با سن کودک در نظر گرفته می شود که حتی خیلی از وسائل خودساخته است و همچنین از بیرون تهیه می گردد. 

اسباب بازی ها چند مدت یکبار شست و شو می شوند؟ اسباب بازی ها بستگی به نوع استفاده از روزانه، هفتگی و ماهیانه شست و شو می شوند. ( بستگی به نوع ابزار و شکل استفاده دارد)

آیا فضاهای بازی از ایمنی استاندارد برخوردار هستند؟ فضاهای بازی از ایمنی استاندارد برخوردار هستند و وسائلی که برای بازی وجود دارند، استاندارد می باشند.

آیا تجهیزات مهدکودک، متناسب با فعالیت های فیزیکی و ذهنی کودکان تدارک دیده شده اند؟ تجهیزات مهدکودک متناسب با فعالیت های فیزیکی و ذهنی کودکان است و متناسب با هر رده سنی تجهیزات نیز تغییر می کند.

آیا فضای باز محصور و ایمنی برای بازی در مهدکودک وجود دارد که مهارت‌های حرکتی عمده مثل بالا رفتن، ‌دویدن، راندن اسباب بازی های حرکتی را تشویق کند؟ در مهد کودک فضای باز و ایمنی برای بالا بردن مهارت حرکتی و همچنین هوش حرکتی کودکان در نظر گرفته شده که بر اساس آن، با توجه به فعالیت ها و ابزارهائی که ما داریم می تواند مهارت حرکتی کودکان را تقویت کند.

آیا فعالیتی منوط به کتاب خواندن برای کودکان دارید؟ بله، کلاس های کتابخوانی و داستان سرائی برای کودکان داریم که هرهفته یک یا دو جلسه مخصوص برای این کار است که کودکان با کتاب های ویژه سنین خود که اهداف روان شناسی دارند و یا کتاب هایی که ریشه در گذشته مانند کلیله و دمنه، شاهنامه دارند برای کودکان خوانده می شود البته این کتاب ها متناسب با سطح و فهم و شرایط سنی کودکان است. 

فعالیت های معمول روزانه کودکان در مهدکودک چه هستند؟ فعالیت روزانه شامل فعالیت های حرکتی، ذهنی و مهارت ها همزمان برای کودکان در نظر گرفته می شود.

آیا برنامه ای برای پیاده روی و گردش کودکان دارید؟ بله، برنامه هایی برای گردش کودکان مانند اردوها خواهیم داشت که اگر شرایط کرونا مساعد باشد ماهیانه اجرا خواهد شد همچنین روزانه کودکان ورزش صبحگاهی خواهند داشت.

چگونه کودکان ناآرام را آرام می کنید؟ در رابطه با کودکان ناآرام با والدین ارتباط برقرار می شود و سعی شده ریشه یابی شود و چنان چه نیاز به کمک تخصصی و یا مشاور و روانشناس داشته باشند در این زمینه حتما کودک به مشاور و روانشناس ارجاع داده خواهد شد.

آیا واکسینه شدن شرط لازم یا کافی برای حضور کودکان در مهدکودک هست؟ برای هر کودک کارت واکسیناسیون دریافت می شود و همه کودکان مراحل واکسینه شدن را طی می کنند.

سیاست مهدکودک درباره بیماری و شیوع آن به چه صورتی هستند؟ در رابطه با بیماری و شیوع آن بدین صورت است که مجموعه هر کودکی را که دارای علائم باشد از پذیرش آن خودداری کرده و همچنین از قبل به والدین سپرده شده که اگر کودکان بیمار هستند و یا علائم دارند و یا به هر نحوی والدین از بیماری کودک خود اطلاع دارند، از فرستادن کودک خود به مجموعه خودداری شود و در صورت مشاهده، کودک مورد نظر در محیطی دیگر از بقیه کودکان جدا شده و سریعا به والدین اطلاع داده می شود جهت بردن و پیگیری وضعیت کودک

اگر کودک در طول روز به دارو نیاز داشته باشند چه مراقبت هایی از آن ها انجام می شود؟ اگر کودک در طول روز به دارو نیاز داشته باشند در صورتی که نسخه پزشک باشد مطابق با آن دستورالعمل انجام می شود و اگر سانحه یا اتفاقی در لحظه برای کودک بیفتد با والدین هماهنگی لازم انجام شده و مجموعه نیز در این زمینه کودک را حمایت می کند.

آیا به کودکان موارد بهداشتی مثل دست شستن آموزش داده می شود؟ بله، به کودکان موارد بهداشتی مانند دست شستن آموزش داده می شود.

حضور افراد مخصوصا غریبه در مهدکودک به چه صورتی هست؟ حضور افراد غریبه به هیچ عنوان در مهدکودک امکان پذیر نیست و کودکان تنها به والدین تحویل داده می شود.

سیاست شما درباره تحویل کودکان در مهدکودک چگونه است؟ چه کسانی می توانند کودکان را از مهدکودک تحویل بگیرند. سیاست شما درباره تحویل کودکان بدین صورت است که زمان ثبت نام از والدین پرسیده می شود که چه کسی کودکان را تحویل مهدکودک می دهد و تحویل می گیرد و طبق گفته ها و چیزی که ثبت و سند شده، مجموعه کودک را تحویل می گیرد و تحویل می دهد.

آیا سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب در مهدکودک در نظر گرفته شده است؟ سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب در مهدکودک متناسب با شرایط فصلی است که سیستم گرمایشی، بخاری و سرمایشی، کولر خواهد بود.

آیا سرویس بهداشتی متناسب با کودکان در نظر گرفته شده است؟ آیا مایع شستشو و دستمال در دستشویی وجود دارد؟ بله، سرویس بهداشتی متناسب با کودکان در نظر گرفته شده و مجهز به مایه دستشوئی و دستمال دستشوئی می باشد.

آیا در این مهدکودک دستشویی رفتن آموزش داده می شود و یا فردی مسئول دستشویی بردن کودکان است؟ همه موارد مربوط به دستشوئی رفتن کودکان توسط شخصی که مسئول این کار است آموزش داده می شود و از لحاظ مسائل رفتاری و بهداشتی به کودکان در این زمینه کمک می شود. 

آیا نور مناسب و تهویه کافی در فضای مهدکودک وجود دارد؟ نور مناسب و تهویه کافی در مهدکودک برای هر کلاس وجود دارد و کلاس ها همه دارای پنجره می باشند که از لحاظ نور و تبادل هوا مشکلی وجود ندارد.

آیا مهدکودک دارای وعده اصلی صبحانه و ناهار و همچنین میان وعده های مقوی دیگر هست؟ در مهدکودک کودکان می توانند میان وعده مصرف کنند و همپنین اگر ساعات طولانی می مانند ناهار میل کنند. 

آیا تدبیری برای کودکانی که غذا نمی خورند وجود دارد؟ کودکان با کمک روانشناس و یا مشاور بررسی شده و در این زمینه به خانواده ها کمک لازم داده می شود.

آیا کودکان در مهدکودک بیمه هستند؟ کودکان در مهدکودک، بیمه مسئولیت و بیمه حادثه هستند.

آیا بر خواب و استراحت کودکان نظارت مناسب انجام می شود؟ فضای خواب و استراحت کافی برای کودکان وجود دارد منتها ساعت خواب اجباری برای کودکان در نظر نگرفته ایم و بستگی به نیاز کودک می تواند خواب و استراحت داشته باشد.

آیا برنامه خاصی برای کودکانی که به هر دلیل دچار مشکل هستند، وجود دارد؟ بله، برای کودکانی که به هر دلیل دچار مشکل هستند برنامه های خاصی وجود دارد و در زمینه آموزشی، معاون آموزشی و در مسائل مهارتی، کارشناس مربوطه و در زمینه روانشناسی یک مشاور و روانشناس در مجموعه وجود دارد که با خانواده ها ارتباط برقرار می کند. 

آیا مهدکودک مشاور و روانشناس دارد؟ در مهدکودک، مشاوره و روانشناس متخصص در زمینه کودکان وجود دارد.

آیا آموزشی برای والدین به منظور ایجاد ارتباط بهتر با کودکان وجود دارد؟ بله، در مورد مسائل آموزشی برای والدین جلسه برگزار شده و به آن ها آموزش لازم داده می شود، حتی گاها برای والدین کلیپ هایی در رابطه با مسائل آموزشی ساخته می شود و والدین در مورد چنین مسائلی آگاه خواهند شد.

نام مدیر
خانم مریم خالقی
سال تاسیس
۱۳۹۳
مجوز
آموزش و پرورش ناحیه ۱
ساعت کاری
از ۷:۳۰ تا ۱۴

دیدگاه‌ها

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کادر محترم مجموعه.فرزند من پیش ۱ و پیش ۲ را در این مجموعه گذراند و از تمامی آموزش ها و مربیان و کادر دفتری بسیار راضی بودم و از همگی تشکر میکنم
کادری تحصیل کرده و خوش اخلاق که هدفشان فقط و فقط پیشرفت بچه ها در تمام زمینه هاست.بهترین مهد کودکی که به تمام اطرافیانم توصیه میکنم.قدر دان زحماتشان هستیم.
تعامل زیادی در برنامه های اجتماعی مهد کودک وجود دارد . تعلیم با تفریح همراه است مربیان مهربان و دلسوز دارد تمرکز زیادی بر اموزش دارند .
من از دانشگاه کوچک خیلی خیلی راضی بودم و خوشحالم بابت انتخاب این مجموعه.اطلاعات فرزندم بالاتر از اطلاعات دوستان هم سن خودش است و مدیون آموزش های خوب این مجموعه هستیم.
به نظرم یکی از بهترین مهد کودک و پیش دبستانی ها در اصفهان هست
این مهدکودک از نظر کادر آموزشی عالی هستش .مدیریت مجرب و خوبی داره. و همچنین مربیان با تجربه و دلسوز که مراقب سلامت روانی و رشد و شکوفایی خلاقیّت بچه ها هستند .و در کل دارای محیط شاد و مفرح برای کودکان می باشد. میتونم بگم با اعتماد میشه برای گذراندن ساعاتی کودکان دلبندمان را به این مجموعه بسپاریم .
این مهدکودک از نظر کادر آموزشی عالی هستش .دارای مدیریت مجرب و وظیفه شناس می باشد .و همچنین مربیان مهربان و با تجربه و هدف این مجموعه فقط و فقط کمک به رشد خلاقیّت و شکوفایی و همچنین بالابردن روابط اجتماعی بچًه ها می باشد .دارای محیطی شاد و مفرح هست و در کل میتوان برای سپری کردن ساعاتی از اوقات کودکانمان با خیال راحت آنها را به این مجموعه بسپاریم .بهتون این مهد را پیشنهاد میکنم .چون واقعا از همه نظر پرفکت و عالی هست.
با سلام و عرض ادب..من بالشخصه بسیار از عملکرد این مهد و مدیریت توانمند سرکار خانم خالقی و همچنین کادر اجرایی و آموزشی توانمند این مهد بسیار راضی بودم و بسیار خوشحالم از اینکه فرزندم در این مهد ثبت نام کردم...و تشکر ویژه دارم از تمامی اوامر اجرایی این مهد ک بسیار دلسوزانه تلاش میکنن برای فرزندان سرزمینم..امیدوارم همیشه موفق باشین
مهد دانشگاه کوچک محیط فوق العاده ای برای آموزش و پرورش خلاقیت کودک من بود . مربیان و کادر دفتر بسیار دلسوز و مهربان هستند.من از این مجموعه خیلی راضی ام و کودکم تمام مهارت های ورود به دبستان را در دانشگاه کوچک یاد گرفته و من برای کلاس اول کودکم نگرانی ندارم.
سلام.طی دوسالی که پسرم پیش دبستانی دانشگاه کوچک تحصیل کرده.به قدری از کادر مهربان و دلسوز این مجموعه راضی هستم که واقعا از خدا برای تک تکشان آرزوی موفقیت وپیشرفت روز افزون دارم .واینکه این مجموعه توسط خانم خالقی عزیز بسیار عالی مدیریت میشود وبه همکاری مربیان با تجربه و دلسوز بچه هایی در سطح بالا تحویل ما داده اند.همینطور خیلی ناراحتم که امسال مجبورم به خاطر مقطع دبستان از این مجموعه جدابشیم.من کمال تشکر را از کادر این مجموعه دارم که با اینکه بچه ها به مهد نمیروند ولی ذره ای از آموزشهایشان کم نشده و بصورت مجازی کاملا روی بچه ها تسلط دارن.ومیتوانم قاطع بگویم که این کادر ارزش اعتمادکردن را حتما دارندویکی از بهترین گزینه های انتخابی برای والدین هستند.
با عرض سلام خدمت کادر مجموعه دانشگاه کوچک.من از ۳ سالگی کودکم را به این مجموعه آوردم و بسیار زیاد از آموزش ها و اخلاق کادر دفتری و مربیان راضی بودم.بهترین مهدکودک اصفهان مجموعه دانشگاه کوچک است که من به تمامی دوستان معرفی میکنم و میگویم بدون شک و تردید کودکان خود را به این مجموعه بسپارند.
فرزند من پیش ۱ و پیش ۲ را در این مجموعه گذراند و اطلاعات آموزشی که فرزند من دارد بسیار بالاتر از دوستان دیگرش است که در مهد کودک های دیگر تحصیل کرده.به نظر من برترین مهد کودک اصفهان از لحاظ آموزش مجموعه دانشگاه کوچک است .ممنون از خانم خالقی عزیز
از خانم خالقی عزیز و مربیان دلسوز این مجموعه کمال تشکر را دارم.زیرا در دوران تعطیلی مهد کودک ها هم این مجموعه به صورت آنلاین و به بهترین شکل ممکن تدریس ها را ادامه دادند و هر روز پیگیر آموزش ها بودند و بچه ها طبق برنامه آموزشی سال تحصیلی را به پایان رساندند.کادر دفتری و مربیان دلسوز و با تجربه این مجموعه را به برترین مهدکودک اصفهان تبدیل کرده است.
به مادران سختگیری که دوست دارن کودک در محیطی امن بهترین آموزش و بهترین بازی و رفتار را داشته باشد این مجموعه را توصیه میکنم.و خیلی خوشحالم که فرزندم را در این مجموعه ثبت نام کردم و کودکم هم از لحاظ درسی هم از لحاظ اجتماعی رشد فوق العاده ای داشت و حتی در کلاس آشپز کوچولو آشپزی هم یاد گرفت و علاقه مند به آشپزی شده.ممنون از همه ی شما عزیزان قطعا شما بهترینید

افزودن دیدگاه جدید