مهدکودک آرین در خیابان پیروزی، نیروی هوایی

مهدکودک آرین در خیابان پیروزی، نیروی هوایی

از آنجایی که خانم ایمان نژاد، کارشناس ارشد روانشناسی و برگزار کننده کارگاه های تربیت کودک خلاق و با عزت نفس هستند می توانید مطمئن باشید که مهدکودک آرین جایی برای پرورش کودکان و نه جای برای نگهداری کودکان است.

خیابان پیروزی، خیابان چهارم نیرو هوایی، فرعی ۴/۲۱ (شهید ارشدیان)، سرای محله پیروزی
نام مدیر:
خانم ایمان نژاد
ساعت کاری
شنبه تا چهارشنبه از ۰۷:۰۰ تا ۱۷:۰۰
معرفی مهدکودک / موسسه

اگر به دنبال مهدکودک مناسب در حوالی شرق تهران، خیابان پیروزی یا نیروی هوایی هستین، توجه ویژه ای به مهدکودک آرین داشته باشید. خانم ایمان نژاد مدیریت این مجموعه کارشناس ارشد روان شناسی و همچنین دارای مدرک بین المللی مونته سوری کودکان هستند. از آنجایی که ایشان برگزار کننده کارگاه های تخصصی فرزند پروری، تربیت کودک خلاق و با عزت نفس هستند، فضای مهدکودک بسیار متفاوت تر از مهدکودک های دیگری که فقط از کودکان نگه داری می کنند هست.

یکی از فلسفه های تاسیس مهدکودک آرین، تاکید بر سلامت روحی و روانی کودکان و خانواده های آن هاست، رویکرد ایشان کودک محور است بدین صورت که کودک در محیطی غنی از آموزش قرار گرفته، در فعالیت های مشخص شده به دلخواه خود حرکت می کند و در عین حال مربی نقش تسهیل گر و کمک کننده دارد به هیچ عنوان در مقام مداخله گر حضور پیدا نمی کند.

در این مرکز کلاس ها بصورت از پیش برنامه ریزی شده اجرا می شوند، کلاس هایی مانند سفالگری، نقاشی، رباتیک، چرتکه، هوش و خلاقیت، افزایش دهنده هوش حرکتی و تعاملی کودکان و ... اجرا می شوند.

در این مهدکودک کارگاه هایی مبنی بر مونته سوری مانند آشپز کوچولو، پرستار کوچولو، دانشمند کوچک و ... برگزار می شود که باعث افزایش مهارت و هوش کودکان است.

اما از جذاب ترین کلاس های این مهدکودک می توان به کلاس Messy Play اشاره کرد، کلاسی که در آن کودکان فارغ از باید و نبایدهای خانواده، در این کلاس ها احساس راحتی و اختیار عمل برای انجام هرکار غیر خطرناکی دارند. کودکان در این کلاس ها هیجانات خود (خشم، شادی، غم، و ... ) را تخلیه می کنند.

مدیریت مهدکودک آرین

خانم ایمان نژاد همانطوری که گفته بود دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و مدرک بین المللی مونته سوری، عضو انجمن نظام روانشناسی ایران، مدرس دوره های روانشناسی، برگزار کننده کارگاه های فرزند پروری، تربیت کودک خلاق و ... هستند.

نام مدیر
خانم ایمان نژاد
ساعت کاری
شنبه تا چهارشنبه از ۰۷:۰۰ تا ۱۷:۰۰

افزودن دیدگاه جدید