مهدکودک مهزاد و مهگل در اشرفی اصفهانی

مهدکودک مهزاد و مهگل در اشرفی اصفهانی

مهد کودک مهزاد و مهگل از مراکز موفق آموزشی حوالی اشرفی اصفهانی برای کودکان است که به آن‌ها کمک می‌کند تا به صورت جذاب و لذت بخش، به یادگیری علاقه مند شوند. خانم مهزاد مثقالی مدیریت این واحد نمونه را بر عهده دارد که امسال شروع به فعالیت پرورش استعداد کودکان کرده اند.

برای رمزگشایی از فلسفه تاسیس مهد کودک به جزئیات مصاحبه با خانم مثقالی گریزی زده‌ایم:

اشرفی اصفهانی به سمت شمال مقابل مرکز خرید تیراژه خ قموشی شهرک همای شمالی جنب قنادی آرامیس خ گلبرگ خ گلستان ۱ بوستان دوم غربی پلاک ۲ 
نام مدیر:
مهزاد مثقالی
معرفی مهدکودک / موسسه

مهد کودک مهزاد و مهگل از مراکز موفق آموزشی حوالی اشرفی اصفهانی برای کودکان است که به آن‌ها کمک می‌کند تا به صورت جذاب و لذت بخش، به یادگیری علاقه مند شوند. خانم مهزاد مثقالی مدیریت این واحد نمونه را بر عهده دارد که امسال شروع به فعالیت پرورش استعداد کودکان کرده اند.

برای رمزگشایی از فلسفه تاسیس مهد کودک به جزئیات مصاحبه با خانم مثقالی گریزی زده‌ایم:

زمانی می‌توانید از فلسفه آموزشی مهد کودک، اطمینان داشته باشید که بدانید بنده ضمن گذراندن واحدهای دانشگاهی در دانشکده تهران پزشکی با عنوان مربی مهد، مادر و کودک، روانشناسی، کودک بیمار، کودک سالم و … با کمک روش‌های تعاملی و بازی‌های آموزشی به یادگیری دستورات ساده و سخت معادلات ریاضی، علوم و دیگر مباحث به کودکان می پردازیم. 

شناخت روش‌های آموزشی نوین و کسب تجربه از مدیران و موسسین مهد کودک‌های مطرح و به نام تهران، موجب افتتاح این مرکز شد. تمامی تلاش بر استفاده از متدهایی است که کودکان از یادگیری لذت ببرند و علاقه‌مند شوند تا به صورت خودجوش و خودآموز به تسلط در مطالب، دست یابند.

استفاده از خلاقیت و بازی، کمک میکند تا کودکان، مفاهیم پیچیده را درک کرده و یاد بگیرند، مطمئنا نه تنها آموزش و پرورش میسر خواهد شد بلکه می‌توان ترقی و پیشرفت روزافزون را نیز شاهد بود.

کودکان شیرخوار تا ۶ سال برای رشد و شکوفایی از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۶:۳۰ میتوانند از خدمات آموزشی این مرکز بهره‌مند شوند. اگر علاقمند هستید که از فعالیت‌های آموزشی و کیفیت کلاس‌ها مطمئن شوید، می‌توانید صفحه اینستاگرام مجموعه را نیز چک کنید.

https://instagram.com/mahzadmahgol_kindergarten

کلاس‌های مهد کودک مهزاد و مهگل

برای شناخت بهتر خانواده از انواع کلاس‌هایی که در این مرکز برگزار می‌شود، به جزئیات هر یک پرداخت شده است.

کلاس زبان انگلیسی: نمیتوان منکر فواید برگزاری کلاس زبان انگلیسی برای کودکان، شد. آشنایی با زبان انگلیسی به عنوان یک زبان جهانی، نه تنها به کسب مهارت صحبت کردن و نوشتن کمک میکند. این مهارت در واقع پل ارتباطی شگفتی است تا کودکان در آینده، به راحتی با افراد دیگر مراوده داشته و عملکرد موفقیت آمیزی  در محیط‌های بین‌المللی نیز شاهد باشند. نباید از یاد برد که یادگیری زبان انگلیسی به کودکان در تقویت قابلیت‌های شناخت و فهم دستور زبان، کمک میکند. همچنین، نباید تقویت رشد شخصى و تحولات رفتارى كودك را از قلم انداخت.

کلاس شطرنج:  تمرکز و توجه در بازی شطرنج تقویت میشود علاوه برآنکه ارتقاء مهارت‌های حل مسئله سبب شده  تا مسائل پیچیده را حل کرد و شاهد استدلال منطقی بود. در بازی شطرنج براساس محیط خلاقانه‌ای، توانمندی فکر کردن درباره راه‌حل‌های جدید و نوآورانه و افزایش اعتماد به نفس مورد انتظار است. نباید تفهیم همکاری و هماهنگ شدن با دیگران را از یاد برد.

کلاس لگو: تقویت مهارت‌های ساخت و ساز با حضور در کلاس لگو، ممکن میشود تا کودکان، ایده‌های خلاقانه خود را به واقعیت تبدیل کنند. ارتقاء تفکر منطقی نیز با بازی با لگو، صورت می گیرد. کودکان در این بازی مجبور می‌شوند تا به صورت منطقی به حل مسئله پرداخته  و قضایای مرتبط را رمزگشایی کنند. تقویت همکاری، تعامل و افزایش اعتماد به نفس با حل مسائل پیچیده و ساخت سازهای پرچالش، ممکن میشود تا برای چالش‌های زندگی بالاتر آماده شوند. بی جهت نیست در بازی با لگو، کودکان شاداب شده و استرس خود را کاهش می‌دهند.

کلاس موسیقی: با حضور در کلاس های موسیقی، کودکان میتوانند از الگوها رمزگشایی کرده و تسلط بر ریتم و ملودی  کسب یابند. ارتقا رشد هوش هیجانی با تسلط بر مفاهیم موسیقایی ممکن میشود.

کلاس کلاژ رشد خلاقیت کودک: آشنایی با هنر تجسمی و تصویرسازی، با حضور در کلاس کلاژ صورت می‌گیرد که بی ارتباط با توانمندی کودک جهت اتصال قطعات به یکدیگر و ارزیابی خلاقیت فردی نیست. حضور در این فضا به رمزگشایی استعداد ذاتی در زمینه هنر کمک می‌کند.

کلاس مولتی اسپرت: تقویت مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان با حضور در کلاس های مولتی اسپرت مانند مینی والیبال، مینی بسکتبال، مینی هندبال و ..‌. ممکن میشود. کودکان ضمن احساس شادابی و نشاط به دلیل مراوده با همسن و سالان می‌توانند ضمن تقویت مهارت‌های حرکتی از سلامت جسمانی لذت ببرند.

نام مدیر
مهزاد مثقالی

افزودن دیدگاه جدید