مهد کودک و پیش دبستانی رها در مرزداران

مهد کودک و پیش دبستانی رها در مرزداران

۱. اتاق بازی و نگهداری شیرخواران و کودکان زیر ۲ سال، مجهز به وسایل بازی و تقویت هوش مربوط به این گروه سنی. ۲. اتاق کار و بازی گروه سنی ۲-۴ سال مجهز به کمد وسایل بازی و کار بچه ها و صندلی ها و میزهای مخصوص این گروه سنی. ۳. اتاق کار و فعالیتهای آموزشی و تفریحی کودکان ۵ سال دارای کمد وسایل مخصوص لوازم شخصی کودکان و وسایل بازی آنها و قفسه کتاب و... ۴. کلاس کودکان ۶ سال دارای کمد وسایل مخصوص لوازم التحریر و وسایل آموزشی و وسایل صوتی و تصویری و... ۵. خانه بازی با امکانات و وسایل متنوع ( سرسره بادی ، استخر توپ ، ماشینها و دوچرخه و...)

 

تهران - بلوار مرزداران - روبروی تقاطع دانش - پلاک ۱۲۰۷
معرفی مهدکودک / موسسه

۱. اتاق بازی و نگهداری شیرخواران و کودکان زیر ۲ سال، مجهز به وسایل بازی و تقویت هوش مربوط به این گروه سنی.
۲. اتاق کار و بازی گروه سنی ۲-۴ سال مجهز به کمد وسایل بازی و کار بچه ها و صندلی ها و میزهای مخصوص این گروه سنی.
۳. اتاق کار و فعالیتهای آموزشی و تفریحی کودکان ۵ سال دارای کمد وسایل مخصوص لوازم شخصی کودکان و وسایل بازی آنها و قفسه کتاب و...
۴. کلاس کودکان ۶ سال دارای کمد وسایل مخصوص لوازم التحریر و وسایل آموزشی و وسایل صوتی و تصویری و...
۵. خانه بازی با امکانات و وسایل متنوع ( سرسره بادی ، استخر توپ ، ماشینها و دوچرخه و...)

 

  • کادر آموزشی:مجرب . متخصص . متعهد
  • برنامه های جانبی:اردو, نقاشی, هنرهای دستی
  • زبان های خارجی:انگلیسی
  • ساعت کار مدرسه:صبح تا بعد ظهر
  • سرویس رفت و آمد:دارد
  • متوسط تعداد دانش آموز در هر کلاس:۱۰
  • غذا:ناهار
  • مشاور:آموزشی, تربیتی
  • نوع مدرسه:غیر دولتی

با توجه به اینکه اطلاعات کافی درباره مهد کودک و پیش دبستانی رها در مرزداران در دسترس نیست، در ادامه مقاله ای درباره نیاز فرستادن کودکان به مهدکودک را برای شما عزیزان آورده ایم. 

فرستادن کودکان به مهدکودک( نیاز یا انتخاب)

یکی از موضوعات مهمی که برای والدین پیش می‌آید، تصمیم برای فرستادن کودک خردسال به مهدکودک است. این انتخاب ممکن است بین والدین مورد بحث و تفکر قرار گیرد و نیاز به ارزیابی دقیق داشته باشد. آیا فرستادن کودک به مهدکودک یک ضرورت است یا انتخابی برای والدین می باشد؟

به طور قطع مهدکودک‌ها می‌توانند محیطی اجتماعی و آموزشی برای کودکان فراهم کنند که از اهمیت بالایی برخوردار است. این محیط‌ها به کودکان فرصت می‌دهند تا مهارت‌های اجتماعی، مدیریت هیجانی و مهارت‌های زبانی را در خود توسعه دهند. والدین نیز می‌توانند در این مدت به کار یا تعلیم خود ادامه دهند.

با این حال، تصمیم برای فرستادن کودک به مهدکودک نباید به صورت اجباری نیست. بلکه باید با توجه به نیازهای خانواده و منابع مالی در نظر گرفته شود. در برخی مواقع، والدین ممکن است تصمیم به مراقبت از کودک خود بگیرند و از منابعی مثل مهدکودک استفاده نکنند. در این صورت، والدین باید بتوانند به توسعه اجتماعی و تعلیمی کودک خود به صورت مستقل بپردازند.

تصمیم برای فرستادن کودکان به مهدکودک یا نگهداری در خانه متعلق به هر خانواده است و باید با در نظر گرفتن موانع و امکانات خاص خود در نظر گرفته شود. در همه حال، مهم‌ترین نکته این است که والدین نیازها و فرهنگ خود را در این تصمیم مد نظر داشته باشند و برای توسعه کودکان خود بهترین راه ممکن را انتخاب کنند تا شاهد رشد همه جانبه فرزند خود در جامعه باشند.

افزودن دیدگاه جدید