صفحه دسته بندی

مدرسه هنرستان فنی پسرانه غیر دولتی منطقه ۵ تهران

بسیار مدرسه هنرستان فنی پسرانه غیر دولتی منطقه ۵ تهران وجود دارد که قطعا همه ی آنها با شرایط شما منطبق نیستند. ما تلاش کرده ایم لیست کاملی از این مدارس را در وبسایت گل مهد در اختیار شما قرار دهیم. با استفاده از اطلاعات ذکر شده از جمله شماره تلفن و آدرس، با مسئولان مدرسه در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید، سپس با توجه به اطلاعات به دست آمده، مناسب ترین مدرسه برای فرزند خود را انتخاب کنید.

مدرسه پسرانه ایران تکنیک

نام مدیر:
علیرضا محمدی اطهر
جنسیت:
پسرانه
نوع:
غیر دولتی
محله:
منطقه ۲۲ - شهرک راه آهن - شهرک گلستان
مقطع:
هنرستان فنی
منطقه:
منطقه ۵
شهرک راه آهن، خیابان امیرکبیر، خیابان گلفام، نبش بنفشه ۴

مدرسه پسرانه بهان تکنیک (فنی غیرانتفاعی )

نام مدیر:
آقای مجتبی خطیبی
جنسیت:
پسرانه
نوع:
غیر دولتی
مقطع:
هنرستان فنی
منطقه:
منطقه ۵
خیابان سردار جنگل، ۳۵ متری گلستان، ایران زمین شمالی، کوچه غروی غربی

مدرسه پسرانه خواجه نصیرالدین طوسی

نام مدیر:
علیرضا رجبی
جنسیت:
پسرانه
نوع:
غیر دولتی
محله:
بلوار فردوس
مقطع:
هنرستان فنی
منطقه:
منطقه ۵
بلوار فردوس غرب، خیابان سازمان برنامه جنوبی، نبش کوچه شهیدان رضایی

مدرسه پسرانه شهدا

نام مدیر:
محمد توفیق علی نجفی
جنسیت:
پسرانه
نوع:
غیر دولتی
محله:
شهرک اکباتان
مقطع:
هنرستان فنی
منطقه:
منطقه ۵
شهرک اکباتان، خیابان نفیسی، رو به روی دبیرستان شهید محمد علی عمویئان، کوچه سهیلی، پلاک ۶

مدرسه پسرانه کارآموز

نام مدیر:
محمود خراسانی
جنسیت:
پسرانه
نوع:
غیر دولتی
مقطع:
هنرستان فنی
منطقه:
منطقه ۵
بزرگراه همت غرب، تقاطع سردار جنگل، خیابان فرزانه شرقی، پلاک ۹

مدرسه پسرانه تکنیک

نام مدیر:
عباسعلي غياثي
جنسیت:
پسرانه
نوع:
غیر دولتی
محله:
صادقیه، بلوار فردوس
مقطع:
هنرستان فنی
منطقه:
منطقه ۵
فلكه دوم صادقيه، بلوار فردوس، سليمي جهرمي جنوبي، روبروي مسجد، پلاك ٢٤

بهترین مهدکودک های منطقه ۱۰ تهران

 در حال حاضر، تعداد مراکز آموزشی در هر منطقه و محله بسیار زیاد شده است. بنابراین گزینه های پیش روی والدین، زیاد می شود . برخی از خانواده ها، مهد کودک های خصوصی را می پسندند. سوالی که برای همه ی خانواده ها پیش می آید این است که، برای انتخاب بهترین مهد کودک برای فرزندم، چه باید بدانم؟

با مطالعه این مطلب  پاسخ سوال خود را پیدا می کنید.

چالش انتخاب بهترین مهد کودک

منطقه ۱۰ شهرداری تهران یکی از مناطق مهم، واقع در مرکز شهر تهران می باشد. اگر شما خانواده عزیز، ساکن این منطقه هستید. مطلب فوق برای شما گردآوری شده است، تا شما را با عوامل موثر بر انتخاب بهترین مهد کودک بیشتر آشنا کند. 

کودکان از نظر شخصیتی و توانمندی ها با یکدیگر متفاوت هستند. والدین باید  با توجه به نیاز فرزندشان و توانمندی هایی که فکر میکنند ممکن است داشته باشد. از بین گزینه های زیاد پیش رو بهترین مرکز آموزشی  را برای دلبند خود برگزینند.

اولین شرط انتخاب، این است که کودک در فضای موسسه آموزشی، احساس خوبی داشته باشد.شرط  داشتن این احساس خوب، به عواملی برمیگردد مثل استفاده  از مربیان خوب، با  تجربه و آموزش دیده است. مربی باید بداند با کودک چگونه رفتار کند و واقعا کودکان را دوست داشته باشد.

برخورد محبت آمیز تاثیر زیادی بر روی کودکان میگذارد. اگر مربی به کودکان علاقه مند نباشد، و برخورد خشکی با کودکان داشته باشد. ضرر بزرگی به روحیه کودک وارد خواهد کرد،  سردی رفتار مربیان تمام حس کنجکاوی و شوق کودک را از بین می برد. مسلما این برای ورود به اجتماع یک فاکتور منفی خواهد بود . پس والدین مطمئن شوند، مربیان دلسوز و مهربانی برای موسسه آموزشی مشغول به کار باشند. شما با گپ زدن با کارکنان و پرسنل و حتی والدین دیگر متوجه خواهید شد، مربیان موسسه آموزشی اخلاقشان چگونه است؟ کودکتان قرار است با چه رفتارهایی از سوی مربی روبه رو شود.

نحوه آموزش

شرایط آموزشی که مهد کودک برای بچه ها فراهم میکند، در امر پیش برد کودکان در زندگی اجتماعیشان، بسیار مهم است . از طرفی والدین هم باید دریابند که کودکشان به چه نوع آموزش هایی نیاز دارد، و طبق نیازهای وی مهدکودک را  انتخاب کنند. البته با توجه به پیشرفت علم وتکنولوژی و درخواست های بسیار والدین ، مهد کودک ها هم همه ساله امکاناتشان را ارتقا میدهند. و خود را با توجه به نیاز خانواده ها وشرایط جامع به روز رسانی می کنند.

امکانات و تجهیزات

والدین با حضور در مهد کودک باید مطمئن شوند. مرکز آموزشی از وسایل گرمایشی و خنک کننده، برخوردار باشد. تا در فصول مختلف با مشکل روبرو نشوند. در کنار بررسی این موضوع ، مسئله غذا را فراموش نکنید. برخی از مهد کودک ها از غذاهای بی کیفیت استفاده میکنند. این امر سلامتی کودکان را به خطر می اندازد. بنابراین مهم است که والدین بدانند: از چه موادی برای تهیه غذا استفاده می شود؟ و شرایط نگهداری و سرو غذا چگونه است ؟ 

محل قرار گیری

پدرها و مادران، همواره به دنبال بهترین برای فرزند خود هستند. یکی از مواردی که  برای  والدین از اهمیت بالایی برخوردار است، نزدیکی مهد کودک به محل سکونتشان است  . ما به والدین توصیه می کنیم . همه جوانب را در نظر داشته باشند، در کنار توجه به فاکتور نزدیکی مهد کودک به منزلتان، نیم نگاهی هم به امکانات آموزشی نیز داشته باشید . با فکر پیش بروید، بیشتر تحقیق کنید و بهترین را برگزینید.

بودجه

بحث بودجه و مقدار هزینه ای که برای مهد کودک باید پرداخت شود. یکی دیگر از دغدغه های والدین است. از جزئیات هزینه هایی که مهد کودک محاسبه کرده است، سوال بپرسید. تا فشار مضاعفی بر دوش شما از نظر مالی وارد نشود. آنگاه تصمیم درست بگیرید، و بهترین مهد کودک را برای راحتی خود و دلبندتان برگزینید.

باز کردن توضیحات بستن توضیحات