صفحه دسته بندی

مدرسه دولتی در مجیدیه شمالی تهران

ما در این صفحه از وب سایت گل مهد، بانک اطلاعاتی کاملی از مدرسه دولتی در مجیدیه شمالی تهران ایجاد کرده ایم. اطلاعات هرکدام از مدرسه دولتی در مجیدیه شمالی تهران شامل آدرس، شماره تلفن و سایر اطلاعات تکمیلی نیز در دسترس هستند. برای آگاهی کامل از شرایط ثبت نام و وضعیت مدرسه، از این راه های ارتباطی استفاده کرده و پرسش های خود را مطرح کنید. در نهایت نیز می توانید باتوجه به نتایج تحقیقات و با نگاهی به بخش نظرات وبسایت، بهترین مدرسه با توجه به شرایط خود را انتخاب کنید.

مدرسه پسرانه شهیدخداقلی (ا.پ )۱

نام مدیر:
خانم معصومه ظهوریان
جنسیت:
پسرانه
نوع:
عادی دولتی
محله:
مجیدیه شمالی
مقطع:
دبستان (ابتدایی)
منطقه:
منطقه ۴
بزرگراه رسالت، خیابان مجیدیه شمالی، بالاتر از میدان ملت، خیابان شهید عبدی، پلاک ۱

مدرسه پسرانه شهیدمنتظری (ا.پ )۱

نام مدیر:
خانم معصومه نجاتی
جنسیت:
پسرانه
نوع:
عادی دولتی
محله:
مجیدیه شمالی
مقطع:
دبستان (ابتدایی)
منطقه:
منطقه ۴
بزرگراه رسالت، مجیدیه شمالی، خیابان شهید منصوری، خیابان شهید ابراهیمی، پلاک ۸۲

مدرسه پسرانه اولیاء

نام مدیر:
آقا حسن فرازنده خالدی
جنسیت:
پسرانه
نوع:
عادی دولتی
محله:
مجیدیه شمالی
مقطع:
متوسطه دوره اول
منطقه:
منطقه ۴
مجیدیه شمالی، خیابان شهید منصوری، نبش خیابان طالبی

مدرسه دخترانه پروین اعتصامی (ا.د)۱

نام مدیر:
خانم فاطمه بنویدی
جنسیت:
دخترانه
نوع:
عادی دولتی
محله:
مجیدیه شمالی
مقطع:
دبستان (ابتدایی)
منطقه:
منطقه ۴
بزرگراه رسالت، مجیدیه شمالی، سه راه پیاله، انتهای کوچه یاس

مدرسه دخترانه تزکیه (ا.د)۱

نام مدیر:
خانم مهرانگیز قهرمانی
جنسیت:
دخترانه
نوع:
عادی دولتی
محله:
مجیدیه شمالی
مقطع:
دبستان (ابتدایی)
منطقه:
منطقه ۴
مجیدیه شمالی، بالاتر از میدان ملت، انتهای صباح شرقی، پلاک ۲۹

مدرسه دخترانه شهیدآوینی (ح .د)

نام مدیر:
خانم منیژه اسماعیلی
جنسیت:
دخترانه
نوع:
عادی دولتی
محله:
مجیدیه شمالی
مقطع:
بازرگانی و حرفه ای
منطقه:
منطقه ۴
مجیدیه شمالی، میدان ملت، کوی شهید حسین پور(نیلوفر سابق)

بهترین مهدکودک های یوسف آباد، سید جمال الدین اسدآبادی

با بزرگتر شدن کودکان، والدین به  لزوم آموزش برای فرزندشان پی میبرند. و دغدغه یافتن مهد کودک مناسب، لحظه به لحظه بیشتر می شود. برخی از خانواده ها بودجه کمی برای این موضوع اختصاص میدهند. برخی دیگر مایلند، فرزندشان از عالی ترین سطح آموزشی در مهد کودک برخوردار باشد، و برای تحصیل در پیش دبستانی و مقاطع بالاتر تحصیلی  آماده گردد. بنابراین میزان بالای شهریه برای آنها اهمیت ندارد. و ملاک انتخابشان را میزان بالای شهریه قرار میدهند. در اینجا باید متذکر شویم که هزینه زیاد دادن دلیل بر کیفیت بالا نیست. چرا که عوامل بسیاری در این امر تاثیر گذار است. تا بتوان به یقین گفت: مهدکودکی که هزینه بالایی برای خدماتش میگیرد. لقب مرکز آموزشی نمونه را کسب کرده است. با مطالعه مطلب موجود در این صفحه شما میتوانید به راحتی تشخیص دهید که کدام مرکز آموزشی موفق و مناسب است.

با پیشرفت روزانه تکنولوژی و تاثیر آن در زندگی روزمره ما، مشغله های فکری و کاریمان دو چندان شده است. بنا بر همین تغییرات تکنولوژی مهد کودک ها نیز با تحولی شگرف روبه رو شده اند. دیگر تنها با بازی و آموزش از طریق بازی ها اکتفا نمی کنند.  

بلکه با استعداد یابی اصولی، سعی بر این دارند. تا اعتماد به نفس کودکان را پرورش داده و مهارت های اجتماعی و سازگاری اجتماعی را برای کودکان فراهم کنند.

مراکز آموزشی با بهره بردن از مربیان با تجربه و باسواد در زمینه پرورش کودکان، شرایطی را فراهم میکنند. که شخصیت کودکان را در عالی ترین سطح ممکنه پرورش دهند. جای بسی خرسندی است که امروزه آموزشهای غیر مستقیم نیز در دستور کار مهدکودکها قرار دارد. با این روش کودکان با لذت بردن از ساعات حضور در مهد کودک، و بازی در کنار دوستان خود با مهارت های جدید نیز آشنا میشوند.

ورود به مرکز آموزشی برای کودکان یک تجربه مهیج و فوق العاده است. که علاوه بر کسب آموزش های گوناگون، وابستگی کودکان به اعضای خانواده نیز تا حد چشمگیری کاسته میشود. در پی کسب این تجارب مهمترین ویژگی که همان استقلال می باشد در کودک تقویت می گردد. وبا استعداد یابی اصولی، تمام توانمندیهای درونی کودکان  رمزگشایی و پرورش می یابد. با ما همراه باشید تا بدانید مهد کودک خوب کدام است.

سوالات رایج برای انتخاب بهترین مهد کودک

علایق کودکان با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. برخی دوست دارند در فضایی پر انرژی، با بازی با هم سن وسالان خود و سرگرم شدن با وسایل و اسباب بازی های خاص تمام وقت خود را به تفریح بگذرانند. گروهی نیز به کارهای هنری ، ورزشی وفرهنگی علاقه مند هستند. این کودکان شلوغی و هیجان زیاد را نمی پسندند.

پروسه انتخاب بهترین مهد کودک برای والدین نیز زمان بر و با حساسیت بالا است.

والدین باید با توجه به اولویت هایی که برای انتخاب مهد کودک برای خود ترسیم کرده اند. و با در نظر گرفتن اولویت های کودک خود، در مسیر انتخاب قرار بگیرند. و بهترین را برای فرزند خود برگزینند. 

مهد کودکی را برای فرزند خود برگزینید، که با توجه به سابقه بالا و بهره وری از امکانات جانبی مانند سرویس ایاب، ذهاب ، بهداشت، کلاس های فوق برنامه و کاردستی های خلاقانه کودکان را در مسیر رشد و ترقی یاری کند.

امنیت و بهداشت

مهد کودکی برای والدین قابل پذیرش استف که از نظر امنیت در رتبه بالایی قرار داشته باشد. و کارکنان و پرسنل آن نیز در امر نظافت کوشا بوده و تمامی پروتکل های بهداشتی و امنیتی را در حد استاندارد رعایت کنند. 

کودکان به تنهایی قادر به اجرای پروتکل های بهداشتی و محافظت از خود نیستند.  لازم است از طرف  کارکنان و پرسنل  حمایت و ساپورت شوند. تا مشکلی برای جسم و ذهن کودکان پیش نیاید. 

امنیت وسایل و تجهیزات در مهد کودک را چک کنید. حصارها و ایمنی محیط مهدکودک را حتما بررسی کنید. از نظافت هر روزه وسایل ، سرویس بهداشتی و استاندارد بودن مواد غذایی مطمئن شوید .آنگاه با خیالی آسوده کودک خود را به موسسه پرورش ذهن و جسم کودکان بسپارید( مهد کودک) واز نتیجه لذت ببرید.

مسافت

بزرگی شهرها به خصوص تهران با این گستره عظیم جغرافیایی، دستیابی به همه مراکز را کمی دشوار کرده است. بنابراین برای رسیدن به مکانهای خاص زمان زیادی را باید در مسیر صرف کرد. در مورد مهد کودک باید توجه داشت که طی مسیر طولانی بین منزل و مرکز آموزشی برای کودکان دشوار و خسته کننده خواهد بود. تمام انرژی کودک در مسیر گرفته خواهد شد و انگیزه او برای یادگیری را تحت الشعاع قرار خواهد داد. بنابراین مهد کودکی را برای کودک خود برگزینید، که نزدیک به محل سکونتتان باشد. لازم به ذکر است که تنها ملاک را نیز نزدیکی مهد کودک قرار ندهید. به پارامترهای دیگر در کنار نزدیکی مسافت نیز توجه کنید. مثل تخصص مربیان ، برگزاری کلاس های فوق برنامه، امکانات و تجهیزات جانبی و وسایل کمک آموزشی و… همه موارد ذکر شده در جایگاه خود از اهمیت بالایی برخوردار هستند، و کودک را در امر آموزش یاری میکنند.

در نظر داشته باشید اگر مهد کودک به محل زندگی والدین نزدیک باشد. در مواقع ضروری و ایجاد خطرات احتمالی، دستیابی والدین به مهد کودک در کمترین زمان ممکنه اتفاق می افتد.

کیفیت آموزشی

قیمت بالایی که مهد کودک ها برای ارائه خدماتشان میگیرند. دلیلی بر کیفیت بالای آموزشی  آنها نیست. در سطح استاندارد جهانی بودن خدمات است، که ارزش آموزش آنها را بالا میبرد. و آینده کودک را تضمین می کند. برنامه ریزی دقیق مربیان و نحوه درست تدریس آنها، کمک شایانی در تقویت روحیه خلاقانه کودک می کند. واز او شخصیت منحصر به فردی می سازد تا در مراحل زندگی موفق و کوشا باشد.

گروهی از والدین مایلند که از خدمات مهد کودکهای دو زبانه بهره ببرند. اما در مقابل گروهی دیگر هستند که میخواهند متناسب با استعدادهای ذاتی فرزندشان از کلاس های فوق برنامه بهره مند گردند.

رژیم غذایی

رژیم غذایی سالم رابطه مستقیم با سلامت جسمانی کودک دارد. و این از اهمیت بالایی برخوردار است. کودک سلامت ذهن فعال تر و پذیراتری نیز دارد. بنابراین مهد کودک ها باید از نظرات متخصصین تغذیه بهره ببرند. برنامه غذایی را به گونه ایی بچینند که کودکان دچار فقر مواد ویتامینی نشوند . اگر در زمان بازدید حضوری و بررسی منوی غذایی مهد کودک احساس کردید. به این امر توجه نشده، و از نظر نظافت آشپزخانه و مواد اولیه ذره ایی تردید دارید. در تصمیم خود تجدید نظر کنید. و گزینه های دیگر را بررسی کنید. زیرا این ارتباط مستقیمی با سلامت دلبندتان خواهد داشت.

بودجه

معمولا شهریه اکثر مهد کودکها، در یک محدوده و نزدیک به هم قرار دارند. در این میان برخی از مهد کودکها، در برنامه های آموزشی که برای کودکان تدارک دیده اند، کلاس های فوق برنامه بیشتری را گنجانده اند. تا قدمهای نخست کودک به شکل آگاهانه و با اقتدار برداشته شود. بنابراین، برای برگزاری چنین کلاس های هزینه بیشتری از والدین طلب میکنند. اولویت هایتان را بررسی کنید، نظر و علاقه کودک خود را نیز درباره مهد کودک جویا شوید. حتما از تجارب والدین دیگر در همه زمینه ها هم استفاده کنید. تا فریب تبلیغات زرد برخی از موسسه های آموزشی بدون اعتبار را نخورید.

ساعات کاری

فاصله گرفتن کودکان از والدینشان بسیار دشوار است. چرا که  آنها به اعضای خانواده وابستگی عاطفی شدیدی دارند. باید در نظر گرفت که والدین نیز از این موضوع رنج می برند. در برنامه آموزشی  باید احتیاط لازم را انجام داد که هر دو گروه از نظر عاطفی صدمه نبینند.

با توجه به این موضوع نباید با برگزاری طولانی کلاس های مختلف آموزشی مانند آشپزی ، هنر، ورزش، موسیقی و.. کودکان را خسته و بی میل به حضور در مهد کودک کرد. برنامه آموزشی مهد کودک  باید پربار و فضای آموزشی سرشار از هیجان باشد. و زمانبندی کلاس ها نیز به کودک صدمات عاطفی وارد نکند.

رفتار مربیان

رفتار خشک و توام با عصبانیت از سوی مربیان را کودک به سرعت متوجه میشود. این نوع برخورد در روحیه او تاثیر بسیاری خواهد گذاشت، چه بسا که کودک دچار ترس و اضطراب گردد. بنابراین اطمینان پیدا کنید، که مربیان مهربان ، دلسوز ، صبور تحصیل کرده و دارای اخلاق حرفه ای باشند. در این صورت است که کودک از فضای مهد کودک بهره درست میبرد و تمام ذهنش برای یادگیری آماده خواهد بود.

برخی از مراکز آموزشی با کم کردن ساعات بازی کودک، و افزودن زمان کلاس های فوق برنامه، سعی در آموزش صددرصد کودکان دارند. این کار متاسفانه نتیجه مطلوبی در پی  نخواهد داشت(جز خستگی و دلزدگی از کلاس های فوق برنامه).

در بازدید حضوری از مهد کودک، روند برگزاری کلاس ها را از نزدیک مشاهده کنید. از تناسب تعداد دانش آموزان به تعداد مربیان نیز مطمئن شوید.امکانات جانبی را فراموش نکنید، چرا که در امر آموزش بسیار کمک کننده خواهند بود. 

باز کردن توضیحات بستن توضیحات