مهد کودک و پیش دبستانی شادیا در سهروردی

مهد کودک و پیش دبستانی شادیا در سهروردی

مدیریت و کادر مهدکودک شادیا در سال جدید تغییر پیدا کرده است و مهدکودک کاملا با نگرشی متفاوت تربیتی و آموزشی با مدیریت خانم محمدی با سابقه بیش از ۱۰ سال مدیریت مهدکودک آغاز کرده است.

برای مطالعه بیشتر به صفحه مهدکودک آنام در سهروردی مراجعه نمائید.

تهران - خیابان سهروردی جنوبی - کوچه زاهدان - پلاک ۱۵
معرفی مهدکودک / موسسه

مدیریت و کادر مهدکودک شادیا در سال جدید تغییر پیدا کرده است و مهدکودک کاملا با نگرشی متفاوت تربیتی و آموزشی با مدیریت خانم محمدی با سابقه بیش از ۱۰ سال مدیریت مهدکودک آغاز کرده است.

برای مطالعه بیشتر به صفحه مهدکودک آنام در سهروردی مراجعه نمائید.

  • مجرب . متخصص . متعهد
  • برنامه های جانبی:اردو, نقاشی, هنرهای دستی, موسیقی, ژیمناستیک
  • زبان های خارجی:انگلیسی
  • ساعت کار مدرسه:صبح تا بعد ظهر
  • سرویس رفت و آمد:دارد
  • متوسط تعداد دانش آموز در هر کلاس:۱۰
  • غذا:ناهار
  • مشاور:آموزشی, تربیتی
  • نوع مدرسه:غیر دولتی

از آنجا که اطلاعات ما درباره مهد کودک و پیش دبستانی شادیا در سهروردی بسیار محدود است از همین رو در ادامه با یک مقاله درباره تشخیص کیفیت مربیان مهدکودک در خدمت والدین گرامی هستیم تا آنها از این راهکارها برای انتخاب بهترین مهدکودک و بهترین مربی برای فرزند دلبند خود بهره ببرند.

چگونه مربیان مهدکودک با کیفیت را تشخیص دهیم؟ نشانه‌ها و راهنمایی‌ها

یقینا تشخیص مربیان با کیفیت در مهدکودک امری حیاتی است چرا که بر تربیت و پرورش سالم کودکان تاثیر بسیار مهمی می‌گذارد. برخی نشانه‌ها و راهنمایی‌ها می‌توانند به والدین کمک کنند تا مربیانی با توانمندی‌ها و اخلاقیات مناسب را انتخاب کرده و اطمینان حاصل کنند که فرزند دلبندشان در دستان توانا و ارزشمندی قرار خواهد گرفت و برای زندگی بهتر در آینده آماده خواهد شد..

۱. تحصیلات، تجربه و تخصصی: مربیان مهدکودک باید دارای تحصیلات و تجربه تخصصی در زمینه‌های مرتبط با توسعه کودکان باشند. تحقیق درباره تحصیلات آن‌ها و میزان تجربه کاری که دارند امر بسیار مهمی است.

۲. ارتباط مثبت با کودکان: به طور قطع مربیان با کیفیت دارای ارتباط مثبت و محبت‌آمیز با کودکان خردسال هستند. توجه به احساسات کودکان، شنیدن آن‌ها و همین طور ایجاد محیط دلنشین از ویژگی‌های آن‌هاست.

۳. مدیریت کلاس و فضای آموزشی: مربیان با کیفیت می بایست توانایی مدیریت کلاس و فضای آموزشی را داشته باشند. فضای منظم و مناسب با ابزارآلات آموزشی کافی نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن مربیان است. با بازدید حضوری از مهدکودک ها بررسی این موارد امکان پذیر خواهد بود.

۴. انعطاف‌پذیری و خلاقیت: مربیان با کیفیت باید انعطاف‌پذیر و خلاق باشند. توانایی در تطبیق با نیازها و ایجاد فعالیت‌های آموزشی جذاب نشان‌دهنده مهارت‌های آن‌هاست.

۵. ارتباط مستمر با والدین: مربیان باید توانایی کافی در برقراری ارتباط مستمر با والدین را داشته باشند. اطلاع‌رسانی منظم و اشتراک‌گذاری اطلاعات مربوط به رفتار و همچنین یادگیری کودکان می‌تواند به والدین اطمینان بیشتری بدهد.

۶. علاقه به آموزش و پرورش: مربیان با کیفیت علاقه قوی به آموزش و پرورش کودکان دارند. این علاقه باعث می‌شود که آن‌ها به بهبود مستمر خود ملتزم شوند.

به طور خلاصه، تشخیص مربیان با کیفیت از طریق بررسی تحصیلات، تجربه، ارتباط با کودکان و والدین، مدیریت کلاس، انعطاف‌پذیری و علاقه به آموزش و پرورش امکان‌پذیر است. این عوامل با هم تضمین‌کننده رشد سالم و هوشی کودکان در محیط مهدکودک خواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید