خانه کودک ذهن پردازان کاووسیه در جردن

خانه کودک ذهن پردازان کاووسیه در جردن

برای یافتن بهترین مهد کودک از بین تعداد بیشمار مهد کودک های اطراف، حتما تحقیق کنید و از مهد کودک های اطراف خود بازدید حضوری داشته باشید آنگاه برای ثبت نام اقدام کنید. با بررسی دقیق و بازدید حضوری از خانه کودک ذهن پردازان کاووسیه در جردن نیز میتوانید اطلاعات مفیدی از این مجموعه کسب کنید.

جردن، کوچه سرو، ساختمان شهرداری، طبقه ۲
معرفی مهدکودک / موسسه

 

برای خانه کودک ذهن پردازان کاووسیه در جردن اطلاعات دقیقی در دسترس ما نیست از همین رو درباره تعداد مناسب کلاس های فوق برنامه برای کودکان در مهدکودک مطلبی آماده کرده ایم تا شما والدین عزیز را در مسیر جستجوی بهترین مهد کودک یاری کرده باشیم.

همه ما به عنوان والدین می خواهیم فرزندانمان بهترین شروع ممکن را در زندگی داشته باشند. ما تمام تلاش خود را بکار میگیریم تا آنها شاد، سالم و موفق باشند. یکی از راه هایی که می توانیم به آنها در رسیدن به این هدف کمک کنیم، ثبت نام آنها در کلاس های فوق برنامه در مهد کودک مناسب و با کیفیت است. این کلاس‌ها می‌توانند طیف وسیعی از مزایا را برای کودکان ما به ارمغان آورد.(از بهبود مهارت‌های اجتماعی گرفته تا افزایش عملکرد تحصیلی در در دوران مدرسه و حتی دانشگاه)

به یاد داشته باشید که کلاس های فوق برنامه می توانند برای کودکان شما بسیار مفید باشند، بسیار مهم است که با استفاده از تعداد بالای کلاس ها کودکان را با فعالیت زیاد خسته و دلزده نکنید. قدرت تحمل شرکت در کلاس های متعدد به ویژه برای کودکان خردسال در مهدکودک بسیار کمتر از دیگر کودکان در سنین بالاتر است.

ورود به مهدکودک زمانی است که کودکان تازه شروع به سازگاری با محیط آموزشی کرده اند. آنها در حال یادگیری روال های جدید و توسعه مهارت های جدید در خود هستند. مهم است که در این مرحله آنها را با فعالیت های فوق برنامه زیاد غرق نکنید.

بنابراین این سوال به وجود می آید که تعداد کلاس های فوق برنامه مناسب برای کودکان در مهدکودک چقدر است؟ پاسخ به این سوال تماما بسته به کودک و نیازها و علایق فردی او متفاوت خواهد بود. با این حال، به عنوان یک قانون کلی، بهتر است فعالیت های فوق برنامه را به یک یا دو کلاس در طول هفته محدود کنید.

شاید این تعداد به نظر شما بسیار کم برسد، اما مهم است که به یاد داشته باشید، کودکان خردسال به زمان زیادی برای بازی و استراحت، بدور از آموزش نیاز دارند. آنها همچنین برای فعالیت های خانوادگی و پیوند با اعضای خانواده نیز نیاز به زمان دارند.

هنگام انتخاب کلاس های فوق برنامه برای کودک خود در مهدکودک، مهم است که علایق و توانایی های او را نیز حتما در نظر بگیرید. کلاس هایی را انتخاب کنید که با علایق و استعدادهای کودک شما همسو باشد. به عنوان مثال، اگر فرزند شما عاشق موسیقی است، بهتر است او را در کلاس موسیقی یا گروه کر ثبت نام کنید.

علاوه بر  این بسیار مهم است که کلاس هایی را انتخاب کنید که متناسب با سن کودک شما باشد و برای کودک شما چندان چالش برانگیز نباشد. می دانیم که کودکان خردسال در مهد کودک هنوز در حال توسعه مهارت های حرکتی خود هستند. بنابراین ممکن است با کارهای پیچیده دست و پنجه نرم کنند شما با تعداد بالای کلاس ها و یا نامتناسب بودن آنها او را خسته و دلزده خواهید کرد.

 پس مهم است که در مورد فعالیت های فوق برنامه به فرزند خود فشار زیادی وارد نکنید. اگرچه این کلاس ها می توانند مفید باشند، به یاد داشته باشید شرکت در کلاس های فوق برنامه نباید هرگز منبع استرس یا اضطراب برای کودک شما باشند. اگر کودک شما از فعالیت خاصی لذت نمی برد، اشکالی ندارد که به او اجازه دهید آن را ترک کند و چیز دیگری را امتحان کند. بنابراین کلاس های فوق برنامه می تواند راهی عالی برای کمک به رشد مهارت ها و علایق جدید در کودک شما باشد. 

 برای کودکان شما در خانه کودک ذهن پردازان کاووسیه در جردن امکانات ویژه ای وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • مجهز به سیستم دوربین مدار بسته
  • وسایل کمک آموزشی صوتی و تصویری
  • حضور پزشک متخصص و کارشناس تغذیه در مهد
  • سرویس رفت و برگشت
  • کارگاه های آموزشی:
  • ژِیمناستیک
  • اوریگامی
  • سفالگری
  • زبان انگلیسی
  • تئاتر

 

میتوانید برای مشاهده ی لیست کامل مهدکودک های این منطقه به صفحه ی بهترین مهدکودک های جردن، بلوار آفریقا، نلسون ماندلا مراجعه کنید.

افزودن دیدگاه جدید