مرکز پیش دبستانی و مهدکودک سه زبانه شادلین سعادت آباد

مرکز پیش دبستانی و مهدکودک سه زبانه شادلین سعادت آباد

با بازدید حضوری از مرکز پیش دبستانی و مهدکودک سه زبانه شادلین سعادت آباد از امکانات و تجهیزات آنها اطمینان پیدا کنید و در صورت ایده آل بودن آنها نسبت به ثبت نام فرزند خود اقدام کنید.

سعادت آباد، چهارراه سرو، بلوار سرو غربی، قبل از میدان شهرداری، پلاک ۳۰
معرفی مهدکودک / موسسه

 

در هنگام جستجو برای یافتن بهترین مهد کودک از بین تعداد بیشمار مهد کودک های اطراف خود دقت کنید، مهد کودکی که برای فرزند خود انتخاب میکنید دارای اجازه فعالیت از سوی ارگان معتبری چون: آموزش و پرورش، شهرداری و یا بهزیستی را داشته باشد.

می بایست از حضور مدیریت با تجربه، با سواد مرتبط با تربیت و پرورش کودکان و آشنا با روانشناسی کودکان در مجموعه اطمینان داشته باشد. برخی مدیران حضور کمرنگی در موسسه خود دارند. این امر یقینا بر کیفیت مهد کودک تاثیر منفی خواهد گذاشت. به این موضوع در هنگام تحقیق و جستجو برای یافتن بهترین مهد کودک برای دلبند خود دقت کنید.

از بازدید حضوری از مهد کودک های اطراف خود غافل نشوید. حضور شما در موسسات و بررسی دقیق و همه جانبه شما از مهد کودک موجب یافتن محیط ایده آل برای سپردن فرزندتان خواهد شد.

با اطلاعات کافی وارد مسیر جستجو برای یافتن بهترین مهد کودک برای دلبند خود شوید. اطلاعات شما در زمینه نحوه آموزش کودکان خردسال دید شما را درباره مهد کودک ها باز خواهد کرد.

روش های مختلفی برای آموزش کودکان در مهد کودک ها وجود دارد که آگاهی شما نسبت به آنها مسیر جستجو را برای شما هموارتر خواهد کرد. امروزه آموزش ها اکثرا بر پایه بازی محور برنامه ریزی شده اند به این طریق که کودک در حین بازی و تفریح در کنار دوستان خود می آموزد که صبور باشد، نوبت دوستان خود را رعایت کند، احترام بگذارد، اعتماد به نفس داشته باشد، ایثار کند، دوست بدارد، دوست داشته شود و ... یا از روش مونته سوری برای آموزش کودکان در برخی مهد کودک ها استفاده می شود.

شناخت خود را از روش های مختلف آموزشی در مهد کودک ها توسعه دهید و مهد کودکی را برای فرزند خود انتخاب کنید که نیاز آموزشی فرزند شما را برطرف کند.

محیط شاد و رنگارنگ مهد کودک نیز تاثیر مستقیمی بر روحیه کودک شما خواهد گذاشت. حتما مهد کودک مورد نظر خود را در همه زمینه هایی که فکر میکنید بر روی آینده فرزندتان تاثیر خواهد گذاشت بررسی کنید تا نتیجه مطلوبی از سپردن فرزند خود به آنها داشته باشید.

مربیان نقش بسیار کلیدی در تربیت و پرورش کودکان در مهد کودک ایفا می کنند. در بازدید خود از مراکز آموزشی با مربیان مربوطه گفتگو داشته باشید. تعامل آنها با شما و کودکان حاضر در مهد کودک بسیار مهم و حیاتی است. میزان سواد، علاقه به آموزش کودکان و آشنایی با روانشناسی کودکان از مهم ترین مسائلی است که یک مربی مهد کودک باید از آن برخوردار باشد.

در مرکز پیش دبستانی و مهدکودک سه زبانه شادلین سعادت آباد پذیرش کودکان از ۶ ماه تا ۶ سال وجود دارد، امکانات این موسسه عبارتند از:

- مجهز به سرویس رفت و برگشت برای کودکان عزیز

- سیستمهای مجهز و فوق پیشرفته تصفیه هوا

- سیستمهای صوتی مجهز در سراسر مجموعه

- مجهز به دوربین مدار بسته

- مجهز به ناهارخوری مجزا

- مجهز به فضای بازی روباز و سرپوشیده خانه بازی شادلین

- پذیرش ساعتی دلبندانتان تحت نظر مربی در فضایی گرم و دوست داشتنی

- تدریس زبان انگلیسی و فرانسه

- آموزش ارف و پیانو

- مجهز به :

  • استخر
  • سینما
  • کافی شاپ
  • صخره نوردی
  • لِگو لند
  • ماشین و موتور در پیست رانندگی
  • تونل حلزون
  • چادر توپ
  • لباس مشاغل
  • آشپزخانه و میز کار و …

افزودن دیدگاه جدید