مهد و پیش دبستانی دو زبانه قند عسل سعادت آباد

مهد و پیش دبستانی دو زبانه قند عسل سعادت آباد

مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه قند عسل سعادت آباد با مدیریت فرناز آسوبار کارشناس جامعه شناسى در حال ارائه خدمات آموزشی به کودکان در این محدوده است. حتما به این مهد کودک سری بزنید و امکانات آنها را از نزدیک بررسی کنید.

سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج ، خیابان دوم (عبقری) ، کوچه دوم جنوبی، پلاک ۱۳
نام مدیر:
فرناز آسوبار
سال تاسیس:
۱۳۸۸
معرفی مهدکودک / موسسه

انتخاب مهدکودک استاندارد تصمیمی هراس برانگیز برای بسیاری از خانواده هاست که در تلاش‌اند، فرزندی موفق و شاد را تحویل جامعه دهند. مراکز آموزشی متعددی در مناطق مختلف فعالیت می‌کنند که تشخیص صلاحیت هر یک، چندان ساده نیست و باید عوامل مختلفی را ارزیابی کرد. در اینجا با سه توصیه آشنا می شوید تا بتوانید بهترین مهدکودک را شناسایی کنید.

 مشورت با دیگر خانواده ها

مشورت با دیگر والدین، کمک می کند تا بتوان دیدگاه بهتری نسبت به پرسنل، فضای آموزشی، امکانات و بازدهی آموزشی مهدکودک ها داشت. حال خانواده ها می دانند که حضور در مراکز نمونه تنها نمی‌تواند آسودگی خیال را برای والدین به ارمغان آورد بلکه در تربیت و نهادینه کردن مهارت های متعدد نیز تاثیر گذار است.

خوشبختانه مدتهاست که فضای آنلاین بستر قابل اطمینانی است تا والدین بتوانند با حضور در انجمن های آنلاین، گروه های مختلف، رسانه های اجتماعی و مشورت با دیگر خانواده ها، قضاوت بهتری نسبت به مراکز آموزشی داشته باشند.

بهتر است یک چک لیست از سوالات مد نظر را تهیه کرد تا در شناخت نقاط قوت و ضعف مهد کودک ها اصولی گام برداشت و شاهد روند طبیعی رشد تحصیلی و اجتماعی کودکان نیز بود.

بازدید حضوری از مهدکودک و ارزیابی دقیق

والدین از شخصیت کودکان خود آگاهی بهتری دارند و باید بتوانند متناسب با نیازهای شخصی، دست به انتخاب بزنند. بازدید حضوری از مدرسه و ارزیابی دقیق کمک می کند، قضاوت بهتری نسبت به محیط مهد کودک، رفتار معلمان و نحوه تعامل دانش آموزان داشت.

برخی از کودکان قادر نیستند نسبت به سبک تدریس معلمان، مشارکت فعال داشته باشند و حتی بازدهی یادگیری چندانی را نیز به نمایش نمی گذارند، بنابراین نیاز است در مراکز آموزشی، سازماندهی کلاسهای درس و تناسب برنامه های آموزشی با سن کودکان را نیز در نظر گرفت. آموزش غیر مستقیم مبتنی بر فعالیت های بازی گونه می تواند مورد علاقه اکثر کودکان باشد که از جمله می توان برنامه ورزش، موسیقی و هنر را اشاره کرد.

ارزیابی اعتبار و مجوز مهد کودک

اگر مهد کودک از اعتبار و مجوز استاندارد برخوردار باشد، این اطمینان وجود دارد که می‌توان نسبت به دستیابی اهداف آموزشی، دغدغه نداشت بنابراین می بایست حساسیت ویژه نسبت به وجود استانداردهای کیفی و ایمنی صورت داد.

روند انتخاب مهدکودک استاندارد نیاز به تحقیقات گسترده دارد تا مطمئن شد میتوان در فضایی سالم، ضمن استعدادیابی اصولی، فرصت شکوفایی توانمندی‌ها را نیز صورت داد. مطمئناً حضور در کلاسهای خشک و بدون انعطاف نه تنها موانعی را ایجاد می کند بلکه می تواند بازدهی آموزشی را نیز مختل کند بنابراین نباید نسبت به کیفیت کلاس های آموزشی بی توجه بود.

مهد قندعسل با مدیریت فرناز آسوبار کارشناس جامعه شناسى در خرداد ماه سال ١٣٨٨ بعنوان مهد کودک دو زبانه با بهره گیرى از دانش و تجربه و علوم نوین روز با هدف ایجاد فضایى شاد براى پرورش کودکان زیر ۶ سال تأسیس شده است. مفتخریم که در سال ١٣٩۵ بعنوان مهد کودک نمونه منطقه انتخاب شدیم.

کلاس های مهد و پیش دبستانی قند عسل:

  • علوم (کشاورزی – جانورشناسی – شیمی دان و فیزیک دان کوچک)
  • آموزش موسیقی – ارف – فلوت
  • نمایش خلاق
  • کارگاه خلاقیت – نقاشی – سفالگری و ...
  • آموزش شطرنج – کامپیوتر – لگو – بازی درمانی و ...
  • نجاری
  • نقاشی
  • یوگا
  • ژیمناستیک
  • صخره نوردی
  • كلاس مهارات زندگي ويژه كودكان

- در محیطی شاد، امن و پر از انرژی زیر نظر مربیان دلسوز و مهربان با خدمات روانشناسی (مشاور خانواده)

- برگزاری جشن تولد کودکان دلبندتان

- مجهز به دوربین مداربسته

- سرویس رفت و برگشت

نام مدیر
فرناز آسوبار
سال تاسیس
۱۳۸۸

افزودن دیدگاه جدید