کافه خلاقیت مادر و کودک سعادت آباد

کافه خلاقیت مادر و کودک سعادت آباد

بهترین نحوه نگهداری و تجربه آموزشی را در کافه خلاقیت مادر و کودک سعادت آباد تجربه کنید. با سپردن کودکان خردسال خود به این مجموعه با آرامش خاطر به کارهای روزانه خود برسید.

سعادت آباد، بین میدان کاج و سرو، خیابان بخشایش، خیابان ۱۵ غربی، پلاک ۱۳
معرفی مهدکودک / موسسه

وجود امکانات و خدمات منحصر به فرد تنها برای سنجش اعتبار یک مهد کودک، کافی نیست. مراکز آموزشی مختلفی در مناطق متعدد  فعالیت می کنند که ممکن است، معتبر نبوده و تصمیم‌گیری چندان ساده نباشد. بازدهی آموزشی، متناسب با شرایط مختلفی است بنابراین برای دستیابی به اهداف مد نظر، نیاز است یک برنامه ریزی دقیق را صورت داد.

ارزیابی اعتبار و گواهینامه مراکز آموزشی

وجود اعتبار و گواهینامه های معتبر، بیانگر سوابق درخشان فعالیت مراکز آموزشی و مهد کودک های مختلف است که ملزم به رعایت استانداردها تعیین شده از سوی سازمان های مربوطه هستند. خانواده ها باید حساسیت بسیاری نسبت به ارزیابی اعتبار و گواهینامه مختلف داشته باشند. وب سایت مهد کودک و یا تماس با سازمان های مربوطه می تواند اطمینان خاطری باشد تا نسبت به حمایت و اجرای برنامه‌های مختلف، دغدغه ای نداشت.

  ارزیابی برنامه درسی متعادل

مهد کودک را می توان نخستین قدم در سفر تحصیلی کودکان توصیف کرد، علاوه بر آنکه یادگیری مبانی پایه مانند الفبا و اعداد و کسب مهارت های اجتماعی همچون استقلال، نحوه به اشتراک گذاشتن و شکوفایی استعدادهای مختلف نیز وجود دارد. مراکز آموزشی استاندارد، برنامه درسی متعادل دارند که میتوان انتظار ارتقای رشد جانبی در شخصیت کودکان را داشت.

محتوای فعالیت های فوق برنامه می بایست به نحوی تنظیم شوند که از نظر ارتقای رشد شناختی، جسمی و عاطفی نیز مزایای چشمگیری را شاهد بود.

کسب استقلال و مهارتهای اجتماعی با حضور در فعالیت های مختلفی همچون هنر، صنایع دستی، موسیقی، تربیت بدنی، خواندن و نوشتن قابل انتظار است علاوه بر آن که می‌توان انتظار یادگیری اصولی را نیز داشت.

حضور در مهد کودک، فرصتی ارزشمند است تا تمامی کودکان بتوانند توانمندی‌های ذاتی را کشف کنند و با کسب تجربه های جدید در مسیر خودکفایی و خلاقیت ذهنی نیز گام بردارند. انتخاب مراکز بی اعتبار نه تنها چنین اهدافی را صورت نمی دهد بلکه به سرکوب اعتماد به نفس کودکان منجر خواهد شد.

  ارزیابی اندازه کلاس و نسبت حضور معلم به دانش آموزان

بسیاری از مراکز، چندان نسبت به حضور دانش آموزان مختلف حساسیت ندارند، علاوه بر آن که اندازه کلاس نیز استاندارد نیست. کودکان مختلف با داشتن شخصیت های منحصر به فرد، زمانی می‌توانند برای کسب مهارت و شکوفایی استعداد، انگیزه داشته باشند که توجه فردی و حمایت لازم را شاهد باشند.

تجربه نشان می‌دهد که حضور کودکان در کلاس های کوچکتر از حد استاندارد، میتواند احساسی ناخوشایند را برای یادگیری به ارمغان آورد علاوه بر آنکه فرصت حضور در فعالیت های کلاس، مطرح کردن سوال و توجه فردی مربیان نیز کاهش می یابد.

انتخاب مراکز آموزشی نمونه با معیارهای مختلفی است و خانواده‌ها باید کندوکاو گسترده‌ای نسبت به سابقه مراکز، داشته باشند. حضور در محیط جدید برای بسیاری از کودکان، اضطرابی ناخواسته را به ارمغان می‌آورد. مطمئناً با داشتن اطلاعات دقیق می توان تصمیم آگاهانه را صورت داد.

انتخاب شایسته کمک می کند، فرزندتان در محیطی حضور یابد که با عشق به یادگیری، توانمندی های خلاقانه و تحصیلی را به نمایش بگذارد علاوه بر آنکه رشد شناختی و روانی نیز صورت گیرد بنابراین نیاز است نسبت به ارزیابی پارامترهای مدنظر، نگاهی دقیق داشت.

نگهداری همراه با آموزش کودک بدون نیاز به حضور مادر در کافه خلاقیت مادر و کودک سعادت آباد

  • پاتوق مادران با امکانات خدماتی و رفاهی
  • خانه بازی مجهز کودکان
  • کافی شاپ مادران
  • برگزاری جشن های ملی و جشن های تولد فانتزی
  • استعدادیابی و پرورش استعداد کودکان
  • کلاس های آموزش رشد کودک
  • کافه کتاب مادران
  • کلاس های پرورش خلاقیت کودکان
  • کلاس های رواشناسی خانواده

افزودن دیدگاه جدید