مهد و پیش دبستانی ثمره زندگی سعادت آباد

مهد و پیش دبستانی ثمره زندگی سعادت آباد

مهد کودک ثمره زندگی با تجربه بیش از ۴۰ سال در امر نگه داری و آموزش کودکان عزیز با انواع برنامه های مختلف آماده ارائه خدمات آموزشی به کودکان عزیز شما در محدوده سعادت آباد هستند.

سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، نبش چهارم شرقی
مجوز:
بهزیستی
ساعت کاری
ساعت ۷:۰۰ تا ۱۷:۳۰
معرفی مهدکودک / موسسه

انتخاب مراکز آموزشی معتبر به موفقیت کودکان در مقاطع بالاتر تحصیلی، منجر می شود بنابراین باید اطمینان از رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی نیز وجود داشته باشد. مراکز نمونه که کادر آموزشی دارای رشته تحصیلی و اجتماعی در عالی ترین سطح ممکن هستند، برنامه درسی را با اصول پیش می برند. تحقیقات مفصل و بازدید حضوری می تواند به شناخت موسسات آموزشی ایده‌آل منجر شود علاوه بر آنکه حضور کودک را در فضای ایمن و با سطح کیفیت آموزشی مطلوب، ممکن میکند. اگر شما نیز نسبت به شناخت یک مهدکودک ایده آل، دغدغه دارید می توانید، توصیه های زیر را دنبال کنید.

دسته بندی اولویت ها و ارزش های شخصی

انتخاب مهدکودک نامناسب می‌تواند شخصیتی گوشه گیر و منزوی را به ارمغان آورد که نه تنها به سطح کیفیت آموزشی و کسب مهارت های مختلف، منجر نمی‌شود بلکه دستیابی به امکانات نیز دور از دسترس است به نحوی که شکوفایی استعداد نیز وجود نخواهد داشت.

برخی از خانواده ها متمرکز بر کسب شخصیتی اجتماعی و عاطفی هستند و یک فلسفه تحصیلی خاص را دنبال میکنند بنابراین نیاز است اولویت ها و ارزش ها را به نحوی رصد کرد که خدمات آموزشی، دستیابی به اهداف مختلف را صورت دهد.

به طور مثال، متد آموزشی برخی از مراکز به نحوی است که فضای آموزشی را به نحوی تنظیم می کنند که کودکان بتوانند به صورت غیر مستقیم و با طی فعالیت های بازی گونه، بیاموزند مهارت های مختلفی را کسب کنند.

برخی ترجیح می دهند در محیطی متنوع و فراگیر، فرزندشان آموزش ببیند بنابراین نباید نسبت به حضور دانش آموزان متعدد در جهت ترویج یادگیری، بی توجه باشند.

ارزیابی مراکز آموزشی موجود در منطقه

والدین پس از دسته بندی اولویت ها و ارزش های مختلف، نیاز است، اطلاعاتی جامع درباره متد آموزشی و مشخصات مختلف داشته باشند. خوشبختانه حال فضای مجازی، پل ارتباطی مستقیم است که می تواند دسترسی راحت به اطلاعات مرتبط با مراکز آموزشی مختلف را کسب کرد و از تجربیات دیگر خانواده ها مطلع شد. از منابع قابل اعتماد برای شناخت بهتر مهدکودک ها، می توان دیگر خانواده‌ها، دوستان و اعضای فامیل را برشمرد.

در نگاه نخست نباید تاثیر برنامه اجرایی مانند اندازه کلاس، صلاحیت معلمان و فعالیت های مختلف را از یاد برد. مطمئناً وجود اعتبارنامه ها و مجوزها می‌تواند بیانگر کیفیت و ایمنی مدنظر مهد کودک باشد.

برنامه ریزی برای بازدید و مطرح کردن پرسش ها

داشتن یک چک لیست از مراکز آموزشی معتبر، کمک می کند یک برنامه ریزی جامع برای بازدید حضوری داشت. مطمئنا حضور در محیط کلاس و تعامل با معلمان می تواند دیدگاه بهتری از کیفیت خدمات آموزشی صورت دهد.

رمزگشایی از استعداد کودکان مختلف، میبایست رویکرد آموزشی مهد کودک و فلسفه استاندارد باشد بنابراین می‌توان اطمینان خاطر از رشد اجتماعی، عاطفی و وجود نظم و انضباط را نیز داشت.

مهد کودک با تربیت کودکان کمک می کند هر یک بتوانند توانمندی خود را شکوفا کنند و نقش فعالی در جامعه ایفا کنند بنابراین نباید در زمان بازدید حضوری نسبت به نحوه تعامل معلمان با کودکان و واکنش آنها بی توجه بود.

اگر محیط آموزشی خشک و بدون انعطاف باشد مطمئناً کودک نمی تواند ساعات زیادی را دوام آورد علاوه بر آن که در فضایی پر تنش رشد می کند که موانعی میتواند دستیابی به موفقیت را مختل کند. پرسنل آموزشی می بایست رفتاری خونگرم و مهربان داشته باشند تا فرزندتان با روحیه ای شاد، علاقمند به حضور در مراکز آموزشی باشد.

انتخاب مهدکودک ایده‌آل، پروسه‌ای زمان‌بر است و نباید بدون تحقق، گام برداشت. جهت قضاوت درباره کیفیت آموزشی موسسات مختلف، می‌بایست برنامه ریزی دقیقی را برای بازدید حضوری و مطرح کردن پرسش های مختلف در نظر گرفت. امنیت لوازم بازی، حضور مربیان متخصص، رعایت بهداشت و نحوه تعامل کودکان کمک می کند تا اطمینان داشت کودکانی شاد تربیت میشوند که مهارت های مختلف را نیز می آموزند.

مهد کودک ثمره زندگی با تجربه بیش از ۴۰ سال در امر نگه داری و آموزش کودکان عزیز با انواع برنامه ها به شرح ذیل در خدمت خانواده های گرامی میباشد: 

- آموزش زبان با جدیدترین متد آموزشی 

- مجهز به دوربین مداربسته و سینمای کودک

-  منوي صبحانه و غذاي گرم متناسب با رشد و علاقه كودك

- سرویس رفت و برگشت

- دستگاه تصفیه ی آب و هوا

- کارگاه با روش جذاب همراه با بازی، مفاهیم علوم را آموزش میدهد. 

- زمین بازی با انواع اسباب بازی ها برای شادی و تخلیه انرژی کودکان 

- بازی هوش و ریاضی به منظور آموزش مفاهیم ریاضی به زبان بازی 

- ژیمناستیک همراه با تمرینات کامل ورزشی 

- مشاوره روانشناسی همراه با تمرینات کامل ورزشی 

- مشاوره روانشناسی و حضور مستمر دکتر روانشناس در مهد کودک 

- آموزش و مشاوره تغذیه برای والدین و کودکان 

- شاهنامه خوانی و آشنایی با مفاخر ادبی ایران 

- انواع بازیهای آموزشی به منظور رشد مهارت ها در کودکان 

- اردوهای تفریحی آموزشی 

- آموزش تکنیک های نقاشی 

- تئاتر عروسکی و انواع نمایش عروسکی 

 

 

مجوز
بهزیستی
ساعت کاری
ساعت ۷:۰۰ تا ۱۷:۳۰

افزودن دیدگاه جدید