خانه بازی مروارید (تعطیل)

خانه بازی مروارید (تعطیل)

خانه بازی مروارید (تعطیل) با مدیریت پدرام طریقتی در سال ۱۳۹۶ تاسیس گردید.

نام مدیر:
پدرام طریقتی
سال تاسیس:
۱۳۹۶
ساعت کاری
۱۰:۰۰ صبح الی ۲۲:۰۰ شب
معرفی مهدکودک / موسسه

برای خانه بازی مروارید (تعطیل) محتوا و یا توضیحی در صفحات آنلاین و مجازی وجود ندارد. از همین رو اگر برای کسب اطلاعات درباره این مجموعه به این صفحه مراجعه کرده اید برای شما مقاله ای آماده کرده ایم که مطالعه آن را به شما توصیه می کنیم. مقالاتی که درباره شناخت بهترین مهدکودک ها وجود دارند می توانند اطلاعات شما را درباره مهدکودک ها افزایش دهند و کمک بزرگی برای شناسایی بهتر شما باشند.

روش‌های یادگیری کودکان در مهدکودک: برنامه‌ریزی آموزشی با تاکید بر بازی و تفاعل

آموزش کودکان در مهدکودک یک فرایند پویا و تفاعلی است که با تاکید بر ارتقاء هوش، توانایی‌های اجتماعی و همین طور مهارت‌های تحصیلی آنان صورت می‌گیرد. رویکردهای آموزشی مهدکودک، از جمله بازی‌های آموزشی، تجربه‌های عملی و فعالیت‌های گروهی می باشد که به کودکان این امکان را می‌دهند تا با سرگرمی و تفاعل با محیط خود، مهارت‌های مختلف را یاد بگیرند.

بازی‌های آموزشی در مهدکودک، ابزاری برجسته ای برای آموزش مفاهیم ابتدایی مثل اعداد، حروف و رنگ‌ها هستند. این قبیل بازی‌ها، توجه کودکان را جلب کرده و به آن‌ها این امکان را می‌دهند تا به صورت طبیعی با محتواهای آموزشی درگیر شوند.

تجربه‌های عملی نیز به کودکان فرصت می‌دهند تا مفاهیم را در دنیای واقعی تجربه کرده و یادگیری عمیق تری را تجربه نمایند. این تجارب معمولا از طریق فعالیت‌های هنری، آشپزی و ساخت‌وساز صورت می‌گیرد.

فعالیت‌های گروهی در مهدکودک، کودکان را به تعامل اجتماعی تشویق می‌کنند. این امر موجب می شود تا ایشان در فرایند یادگیری با هم سن و سالان خود همکارای داشته و در حل مسائل مختلف با دوستان خود مشارکت داشته باشند. این تجربه باعث تقویت مهارت‌های ارتباطی، همکاری و حل مسئله در کودکان می‌شود.

به طور کلی، مهدکودک به عنوان محیطی پویا و آموزنده، با استفاده از روش‌های تفاعلی و بازی‌های آموزشی، کودکان را برای ورود به مراحل بعدی تحصیلی آماده می‌کند. این رویکردها باعث توسعه جوانان با نگرشی فعال و دوستانه می‌شود.

نام مدیر
پدرام طریقتی
سال تاسیس
۱۳۹۶
گروه سنی
۱ تا ۱۰ سال
ساعت کاری
۱۰:۰۰ صبح الی ۲۲:۰۰ شب

افزودن دیدگاه جدید