مهدکودک و پیش دبستانی رادین در میرداماد

مهدکودک و پیش دبستانی رادین در میرداماد

اگر به دنبال بهترین مهد کودک برای ساختن آینده بهتر کودک خود هستید حتما از مهدکودک و پیش دبستانی رادین در میرداماد نیز بازدید داشته باشید و در صورت تمایل نسبت به ثبت نام فرزند خود اقدام کنید.

میرداماد، خیابان نساء، کوچه پیرزاده، پلاک ۲۳
معرفی مهدکودک / موسسه

از آنجا که برای مهدکودک و پیش دبستانی رادین در میرداماد اطلاعات دقیق و کاملی در دسترس ما نیست از همین رو ما شما را با فواید فرستادن کودکتان به مهد کودک بیشتر آشنا می کنیم با ما تا انتها همراه باشید.

مزایای فرستادن کودکان به مهدکودک 

به طور قطع ورود به محیط آموزش و غنی مهد کودک مرحله مهمی در رشد کودکان است. این اولین گام به سوی آموزش رسمی او خواهد بود و پایه و اساس یادگیری آینده را نیز برای او مشخص خواهد کرد. برخی از والدین ممکن است به اشتباه تصمیم بگیرند فرزندان خود را در این مرحله در خانه نگه دارند. والدین عزیز باید در نظر داشته باشند که فرستادن کودکان به مهدکودک مزایای متعددی برای ساختن آینده تحصیلی و شخصیتی او در پی خواهد داشت.

مهدکودک فرصتی برای معاشرت و تعامل با همسالان خود برای کودکان فراهم می کند. این فرصت به ویژه برای کودکانی که ممکن است خواهر و برادر یا همبازی معمولی در خانه نداشته باشند و تنها فرزند خانواده باشند، بسیار مهم است. در مهدکودک، بچه ها یاد میگیرند که چگونه با یکدیگر به اشتراک بگذارند، نوبت را رعایت کنند و به صورت گروهی کار کنند. این مهارت ها برای موفقیت در زندگی بعدی زمانی که وارد محیط کار میشوند بسیار ضروری هستند.

ورود به مهدکودک به کودکان کمک میکند تا مهارت های شناختی و زبانی خود را نیز توسعه دهند. کودکان از طریق فعالیت های مبتنی بر بازی که همگی برای تحریک ذهن و تشویق خلاقیت در کودکان طراحی شده اند، بسیار یاد می گیرند. آنها مهارت های اساسی سواد و اعداد مانند تشخیص حروف، شمارش و جمع و تفریق ساده را نیز در مهد کودک می آموزند.

یقینا مهدکودک محیطی امن و پرورشی برای یادگیری و رشد کودکان فراهم می کند. مربیان متخصصان آموزش دیده ای هستند که رشد کودک را درک می کنند و می توانند به نیازهای هر کودک توجه فردی داشته باشند. مربیان با توجه به توانایی های که دارند یک محیط یادگیری مثبت در کلاس خود ایجاد می کنند که کنجکاوی، اکتشاف و کشف کردن را در کودکان خردسال تحت مراقبت خود تقویت می کنند.

ورود به مهدکودک برای آماده سازی کودکان جهت انتقال به مدرسه ابتدایی بسیار کمک می کند. کودکان با حضور در مهدکودک با روال زندگی در محیط آموزشی مدرسه مثل پیروی از دستورات معلمان، بی حرکت نشستن در طول درس و انجام کارها به موقع آشنا خواهند شد.

 این آموزش ها سبب می‌شود که وقتی کودک مدرسه ابتدایی را شروع می‌کند، سازگاری برای او آسان‌تر شود.

در نهایت، حضور در مهدکودک مزایای بلندمدتی برای پیشرفت تحصیلی کودکان خواهد داشت. مطالعات نشان داده است که کودکانی که از برنامه‌های آموزشی باکیفیت در دوران کودکی در مهدکودک بهره برده اند، در سال‌های بعد نسبت به کودکانی که در چنین برنامه‌هایی شرکت نکرده اند، عملکرد تحصیلی بهتری دارند.

بنابراین فرستادن فرزندتان به مهدکودک فواید بی‌شماری برای او در پی خواهد داشت و او را برای موفقیت در زندگی بعدی آماده خواهد کرد. ورود به مهد کودک فرصتی را برای کودکان فراهم می کند تا اجتماعی شوند، مهارت های شناختی و زبانی خود را توسعه دهند و برای انتقال به مدرسه ابتدایی آماده تر شوند. همچنین یک محیط امن و پرورشی را فراهم می کند که کنجکاوی، کاوش و کشف را نیز در آنها تقویت کند.

 بنابراین اگر قصد دارید فرزندتان را به مهد کودک بفرستید، به یاد داشته باشید که این مرحله مهمی در رشد اوست که مزایای بلندمدتی برای پیشرفت تحصیلی و رفاه کلی او در پی خواهد داشت. پس بهترین و با کیفیت ترین گزینه را برای ساختن آینده بهتر او بیابید.

مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه رادین با کادری مجرب و با سابقه پذیرای کودکان دلبند شما می باشد

- پذیرش تمامی سنین ( ۶ ماهگی لغایت ۶ سالگی ) همه روزه،همراه با صبحانه، غذای گرم و دو میان وعده تحت نظر کارشناس تغذیه

- حضور مشاوره کودک بصورت رایگان به منظور رفتار درمانی کودکان دلبندمان

- اجراء آزمون و تست های هوش ، حافظه ، تمرکز و ....

- دوربین مدار بسته

جهت بالا بردن کیفیت و آرامش خاطر اولیاء محترم از نحوه ارائه خدمات ، مهد کودک و پیش دبستانی رادین مجهز به دوربین مدار بسته می باشد 

- آموزش با استفاده از متد High Scope

کودک محوری و فرآیند آموزش غیر مستقیم

- مهد کودک دوزبانه

حضور سوپروایزر زبان انگلیسی بصورت روزانه 

 

میتوانید برای مشاهده ی لیست کامل مهدکودک های این منطقه به صفحه ی بهترین مهدکودک های جردن، بلوار آفریقا، نلسون ماندلا مراجعه کنید.

افزودن دیدگاه جدید