مهدکودک دادمان شهرک غرب

مهدکودک دادمان شهرک غرب

بهترین مهدکودک و پیش دبستانی دو زبانه غرب تهران با فضایی بسیار بزرگ، زیبا و مجهز با استانداردهای روز دنیا آموزش زبان انگلیسی و مهارت های زندگی به کودکان از طریق بازی، شادی و ورزش دارای باشگاه اختصاصی با مربیان متخصص ورزشی
شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان حسن سیف ۲۴، پلاک ۱۵
معرفی مهدکودک / موسسه
  • بهترین مهدکودک و پیش دبستانی دو زبانه غرب تهران با فضایی بسیار بزرگ، زیبا و مجهز با استانداردهای روز دنیا
  • آموزش زبان انگلیسی و مهارت های زندگی به کودکان از طریق بازی، شادی و ورزش
  • دارای باشگاه اختصاصی با مربیان متخصص ورزشی

مهدکودک دادمان محیطی عینی، واقعی و به دور از هر گونه فشار و استرس را برای کودکان عزیزمان فراهم می آورد. تا لذت و شادی ناب را تجربه کنند. ذهن کودک وقتی به خوبی تحول می یابد که فعال باشد. کودک فقط چیزهایی را خوب فرا می گیرد که از راه مشاهده، تعمق، تجربه و فعالیت شخصی آموخته باشد. مهدکودک دادمان معتقد است که افزایش توانایی برای آموزش در دوران کودکی ارجح تر از افزایش دانایی است و این امر است که مهد کودک دادمان را از سایر مهد کودک های سه ستاره تهران متمایز می کند.

بدین ترتیب، مهدکودک دادمان “یادگیری از طریق بازی و به صورت غیر مستقیم” را از مزیت های رقابتی خود بر می شمارد تا از این طریق به ارتقاء سلامت روان و جسم، افزایش توانمندی های هوشی، شناختی، رفتاری و پی ریزی زیر بناهای شخصیتی و اجتماعی کودکان عزیزمان نائل گردد.

ساختمان مهد کودک دادمان شامل یازده کلاس آموزشی نورگیر با سایز بزرگ شامل اتاق گروه سنی شش ماه تا دو سال، کلاس های دو سال تا سه سال، کلاس های سه سال تا چهار سال، کلاس پنچ سال تا شش سال، کلاس هنر، خلاقیت و آب بازی است. هم چنین، اتاق ماساژ نوزادان، اتاق شیردهی، آماده سازی شیر و تغذیه نوزادان، اتاق انتظار مادران و پدران، سالن ورزشی مجهز، آشپزخانه تخصصی مجهز، سالن غذا خوری، اتاق تعویض نوزادان و سرویس های بهداشتی اختصاصی کودک در سه طبقه از امکانات دیگر مهد کودک دادمان می باشد.

-  از آن جایی که محیط مهد به سیستم مدار بسته مجهز می باشد، مادران عزیز و پدران گرامی در صورت لزوم قادر به مشاهده کودک خود می باشند.

- بهره مندی از آشپزخانه تخصصی و مجهز از بسترهای دیگر  برای ایجاد زمینه های مناسب برای کودکان عزیزمان می باشد. مهدکودک دادمان به یک آشپزخانه تخصصی در یک طبقه مستقل مجهز می باشد که صبحانه، میان وعده ها و ناهار را با مواد اولیه تازه و ارگانیک سرو می نماید.

گروه سنی
نوزاد تا پیش دبستانی

افزودن دیدگاه جدید