مرکز پیش دبستانی و مهدکودک دوزبانه سبز سعادت آباد

مرکز پیش دبستانی و مهدکودک دوزبانه سبز سعادت آباد

برای انتخاب بهترین مهد کودک از بین تعداد بیشمار مهد کودک های اطراف لازم است به طور کامل تمام مهد کودک ها را بررسی کنید تا بهترین را برای فراگیری آموزش های اولیه فرزند خود بیابید. در این میان از مهد کودک دو زبانه سبز سعادت آباد نیز دیدن کنید.

سعادت آباد، کوچه جمشیدی( یکم)، پلاک ۸۳
معرفی مهدکودک / موسسه

 نکته برای انتخاب بهترین مهد کودک

انتخاب مهدکودک مناسب به کسب مهارت های جدید منجر می‌شود که فرصتی برای رشد جسمی، روحی، عاطفی و اجتماعی کودک در ایده آل ترین حالت ممکن است. اگر شما نیز مایلید شاهد موفقیت تحصیلی و رشد اجتماعی و عاطفی اصولی فرزندتان باشید، مطالعه این ۵ نکته کمک کننده است.

در نظر گرفتن میزان مسافت

مهدکودک باید در موقعیت جغرافیایی باشد که ضمن تامین امنیت برای دسترسی فرزندتان، مشکلی را احساس نکند. مطمئنا اگر زمان زیادی برای رفت و آمد صرف شود، فرزندتان با تجربه ناخوشایندی مواجه می‌شود که نه‌تنها رغبتی برای حضور ندارد بلکه بازدهی آموزشی نیز کاهش می یابد.

ارزیابی دقیق امکانات

حضور در مهد کودک به پایه گذاری مهارت‌های مختلف، منجر می‌شود و میتوان انتظار شکوفایی قدرتمندی را داشت. وجود امکانات ایده آل برای برگزاری کلاسهای فوق برنامه، اهمیت بسیاری دارد.

 خانواده ها می بایست مطمئن شوند که فضای آموزشی تمیز، امن و استاندارد است تا شاهد یادگیری اصولی و اکتشاف نبوغ نیز بود.

حضور کادر آموزشی متناسب با تعداد کودکان

اگر فرزندتان در موسسه آموزشی شلوغی حضور یابد که تعداد مربیان نیز استاندارد نباشد، نمی‌توان انتظار کیفیت خدمات آموزشی معقول را داشت. حتی ممکن است که فرزندتان نیز رغبتی برای حضور در کلاس، نشان ندهد. برای دریافت توجه و حمایت فردی ایده آل، توصیه می‌شود که هر ده کودک را به یک مربی سپرد.

ارزیابی سوابق فعالیت مرکز آموزشی

شناخت سوابق و فلسفه فعالیت مهد کودک، کمک می کند تا دیدگاه بهتری نسبت به این محیط آموزشی کسب کرد، بنابراین نیاز است درباره ساعت کاری، امنیت و برنامه آموزشی، جزئیات را مطلع شد. مطمئناً همسو بودن رویکرد آموزشی با ارزش ها و اولویت های والدین می‌تواند اطمینان خاطر بسیاری را به ارمغان آورد.

بازدید حضوری از مهد کودک

مراکز آموزشی متعددی در حال فعالیت هستند که سطح کارایی آموزشی آنها یکسان نیست. بازدید حضوری کمک می‌کند با رصد دقیق خصوصیات و خدمات آموزشی، انتخاب شایسته ای را تجربه کرد. گفتگو با مربیان و حضور در کلاس‌های درس نیز به شناخت بهتر منجر می شود.

مهد کودک محیطی برای شادی و سرگرمی کودکان است که ضمن آشنایی با مهارت های مختلف برای حضور در اجتماع نیز آماده می‌شوند، بنابراین نیاز است پارامترهای مختلف را در نظر گرفت تا شاهد تبعات جبران ناپذیر برای آینده فرزندتان نباشید.

مرکز پیش دبستانی و مهدکودک دوزبانه سبز سعادت آباد با دریافت سه ستاره از سازمان بهزیستی و با پذیرش کودکان شیرخوار تا پیش دبستانی و با مدیریت روانشناس بالینی در منطقه ی سعادت آباد قرار دارد.

کلاس های مهدکودک سبز:

  • نقاشی
  • سفال
  • ژیمناستیک
  • زبان و...

- دستگاه تصفیه آب و تصفیه ی هوا

- مجهز به خانه بازی

- تغذیه سالم و تازه با خضور کارشناس تغذیه

- انواع اردوها

- مشاوره ی رایگان

- مجهز به دوربین مداربسته و امکان دیدن کودکان از منزل یا محل کار

افزودن دیدگاه جدید