خانه کودک و مهد خورشید سعادت آباد

خانه کودک و مهد خورشید سعادت آباد

 خانه کودک و مهد خورشید سعادت آباد با سالها تجربه در زمینه آموزش و پرورش کودکان خردسال در خدمت کودکان و خانواده های آنها در محدوده سعادت آباد است. با بازدید حضوری و بررسی امکانات این مجموعه برای ثبت نام فرزند خود در این مجموعه اقدام کنید.

سعادت آباد، پایین تر از میدان کاج، خیابان ۳۱، پلاک ۲۱
معرفی مهدکودک / موسسه

 

همیشه انتخاب مهد کودک خوب و مناسب برای فرزندان برای تمامی والدین کاری سخت و دلهره آور بوده و هست. در نظر داشته باشید که اگر مکان آموزشی مناسبی برای فرزند خود بیابید ورود او به چنین مکانی سبب کسب مهارت های جدید در او خواهد شد و این خود فرصت های بیشتری برای رشد جسمی، روحی، عاطفی و اجتماعی ایده آل در زندگی برای او فراهم خواهد کرد.

اگر می خواهید که چنین رشد بزرگی را در آینده فرزند خود شاهد باشید قبل از انتخاب مهد کودک برای او، مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم.

مسافت مهد کودک تا خانه را در نظر بگیرید

موقعیت جغرافیایی مهد کودک تضمین امنیت اخلاقی و جسمانی فرزند شما را مشخص خواهد کرد. اگر کودک شما زمان زیادی را در مسیر رفت و برگشت به مهد کودک صرف کند، ممکن است با تجربیات ناخوشایندی در مسیر طولانی روبرو شود که نه تنها بر روحیه او تاثیر منفی خواهد گذاشت، چه بسا که او را از رفتن به مهد کودک نیز باز دارد و میل او را به کسب آموزش ها در مهد کودک کاهش دهد. بنابراین موقعیت جغرافیایی و میزان فاصله مهد کودک از خانه و یا محل کار خود را به دقت بررسی کنید و سپس برای ثبت نام اقدام کنید.

امکانات و تجهیزات مهد کودک را به دقت ارزیابی کنید

پایه ریزی مهارت های گوناگون در کودکان خردسال با حضور آنها در محیط آموزشی و پربار مهد کودک خوب و مناسب اتفاق خواهد افتاد. با حضور کودک خود در محیط پربار مهد کودک هاست که شاهد شکوفایی قدرتمندی در آنها خواهید بود. این شکوفایی در محیطی اتفاق خواهد افتاد که مجهز به امکانات و تجهیزات ایده آل آموزشی باشد. بنابراین خانواده ها می بایست قبل از تصمیم گیری برای ثبت نام فرزند خود در مهد کودک نسبت به تجهیز موسسه به امکانات خوب آموزشی و استاندارد در کنار امنیت، تمیزی و .. اطمینان کامل پیدا کنند تا در آینده شاهد یادگیری اصولی و همچنین اکتشاف نبوغ در فرزند خود باشند.

برخورداری مهد کودک از کادر آموزشی متناسب با تعداد دانش آموزان

اگر کودک خود را در مهد کودک شلوغ ثبت نام کنید و مهم تر از آن تعداد معلمان و مربیان مجموعه متناسب با تعداد دانش آموزان در کلاس های درس آنها نباشد. یقینا نباید انتظار کیفیت آموزشی متناسب و معقولی از حضور فرزند خود در مهد کودک داشته باشید. تعداد زیاد دانش آموزان در کلاس درس سبب بی میلی فرزند شما در کلاس خواهد شد. چرا که توجه بسیار کمی را از مربی خود خواهد داشت بنابراین میل او به حضور در کلاس به کمترین میزان خواهد رسید. بهترین و ایده آل ترین تعداد دانش آموزان در هر کلاس درس در مهد کودک ده تا نهایتا پانزده دانش آموز است تا مربی بتواند بیشترین توجه را به تک تک دانش آموزان در ساعات برقراری کلاس ها داشته باشد.  

بنابراین اگر تمام نکات امنیتی، بهداشتی، فاصله، تناسب تعداد معلمان به دانش آموزان و مجهز بودن مهد کودک را به دقت بررسی کنید میتوانید مکان ایده عالی برای فراگیری آموزش های فرزند خود بیابید.

خانه کودک و مهدکودک دو زبانه ی خورشید تحت نظر مدیر آموزشی با سالها تجربه اجرای طرح برتر در منطقه ی سعادت آباد قرار دارد.

- آمورش کاملا تخصصی زبان به روش phonics 

- برگزاری جشن تولد

آموزش:

  • مفاهیم اجتماعی
  • مفاهیم ریاضی
  • خلاقیت
  • بازی های گروهی
  • تکواندو
  • دفاع شخصی و آمادگی جسمانی تحت نظر نظر فدراسیون

افزودن دیدگاه جدید