مهدکودک غزل در جردن

مهدکودک غزل در جردن

اگر ساکن محدوده جردن هستید و به دنبال یافتن بهترین مهد کودک برای کودک دلبند خود هستید، حتما از مهد کودک غزل در جردن نیز بازدید کنید. شاید این مجموعه همانی باشد که شما به دنبال آن هستید. همه جوانب را به دقت بررسی کنید سپس ثبت نام را انجام دهید.

خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، کوچه ناصری، پلاک ۶۷
معرفی مهدکودک / موسسه

 

برای مهد کودک غزل در جردن محتوایی وجود ندارد. از همین رو در این مقاله همراه والدینی هستیم که همواره این سوال را دارند که سن مناسب برای رفتن کودکان به مهد کودک چه سنی است؟ با ما همراه باشید تا جواب درست و منطقی را پیدا کنید.

سن مناسب برای رفتن کودکان به مهدکودک

 ورود به محیط آموزشی مهدکودک بخشی ضروری از آموزش کودکان در دوران خردسالی آنها است. در محیط مهد کودک است که بچه ها اصول خواندن، نوشتن وحساب کردن را تا حدودی یاد می گیرند.

والدین برای فرستادن کودک خردسال خود به مهد کودک اغلب به این فکر می کنند که سن مناسب برای شروع مهدکودک برای فرزندشان چه زمانی است و بهتر است از چند سالگی کودک خود را به مهد کودک بسپارند.

معمولا به شکل سنتی کودکان از سن پنج سالگی مهدکودک را شروع می کنند. در صورتی که در سال های اخیر روند سپردن کودکان به مهد کودک متفاوت شده است.

برخی از والدین فرزندان خود را تا شش یا حتی هفت سالگی کنار خود در خانه  نگه می دارند. این تاخیر می تواند در شروع مدرسه در کودکان تاثیر منفی بگذارد. این دسته از کودکان برای ورود به مدرسه دچار استرس و نگرانی می شوند و به سبب وابستگی زیاد عاطفی که به والدین پیدا کرده اند آمادگی لازم برای ورود به مدرسه را نخواهند داشت.

تحقیقات روانشناسان حوزه کودک نشان داده است که تاخیر در ورود کودک به مهد کودک برای کودکان مشکلاتی در آینده به همراه خواهد داشت. یکی از اصلی ترین آنها نیز در مضیقه بودن آنها برای شروع مدرسه دبستان و ارتباط گرفتن با همسالان خود در مدرسه خواهد بود.

کودکانی که به مهد کودک رفته اند برای ورود به مدرسه ابتدایی با کمترین مشکل روبرو خواهند بود و به راحتی با محیط مدرسه روبرو شده و شرایط دبستان را می پذیرند.

مطالعه انجام شده توسط دانشگاه استنفورد نشان داده است که کودکانی که در سن شش یا هفت سالگی مستقیما وارد مدرسه میشوند، نسبت به کودکانی که از سن پنج سالگی مهد کودک را شروع کرده‌اند، بیشتر از نظر تحصیلی و اجتماعی دچار مشکل می‌شوند. کودکانی که از مزایای ورود به مهد کودک برخوردار نیستند ممکن است عملکرد تحصیلی خوبی نیز نداشته باشند.

دوست یابی کودکانی که به مهد کودک رفته اند بسیار بهتر از دیگر همسالانشان است که مستقیما وارد مدرسه شده اند. عدم توانایی دوست یابی کودک می تواند منجر به ناهنجاری های اجتماعی در کودکان شود.

بنابراین سن مناسب برای شروع مهدکودک برای کودکان چه سنی است؟ پاسخ کاملا بسته به نیازهای فردی و رشد کودکان، متفاوت است. برخی از کودکان ممکن است در چهار سالگی برای مهدکودک آماده باشند در حالی که برخی دیگر ممکن است قبل از شروع مدرسه به یک سال اضافی برای ماندن در مهد کودک نیاز داشته باشند.

والدین هنگام تصمیم گیری برای شروع مهدکودک باید آمادگی عاطفی و اجتماعی و همچنین توانایی های تحصیلی فرزندشان را در نظر بگیرند.

 با مربیان و دیگر متخصصانی که با کودکان خردسال کار میکنند نیز مشورت داشته باشید و نظر آنها را درباره کودک خود بپرسید.

بنابراین برای سوال سن مناسب برای شروع مهدکودک برای کودکان پاسخ یکسانی وجود ندارد. چرا که کودکان با یکدیگر بسیار متفاوت هستند بنابراین نیازهای متفاوتی نیز دارند. بهتر است والدین هنگام تصمیم گیری نیازهای فردی و رشد کودک خود را در نظر بگیرند. تاخیر در ورود به مهدکودک و یا عدم ورود به آن مطمئنا می تواند آسیب های اجتماعی و تحصیلی برای کودکان به همراه داشته باشد. در نهایت، هدف اصلی می بایست ارائه بهترین شروع ممکن برای کودکان باشد.

مهدکودک غزل در فضایی دلپذیر با بهترین و کادر آموزشی همراه با برنامه های متنوع برای مقطع سنی ۲ تا ۶

ناهار گرم و عصرانه

سیستم تصفیه هوا

مجهز به دوربین مدار بسته

پذیرش کودکان دبستانی

ساعت پذیرش ۷ الی ۱۷

برنامه های مهدکودک غزل عبارتند از:

  • شطرنج
  • شاهنامه خوانی
  • حرکات رزمی
  • زبان انگلیسی
  • نقاشی
  • کارگاه خلاقیت
  • آموزش مفاهیم ریاضی و علوم
  • ژیمناستیک
  • موسیقی کودکان
  • سفالگری
  • زبان آموزی قرآن
  • تورهای تفریحی
  • صبحانه کامل و تغذیه بین روز

میتوانید برای مشاهده ی لیست کامل مهدکودک های این منطقه به صفحه ی بهترین مهدکودک های جردن، بلوار آفریقا، نلسون ماندلا مراجعه کنید.

افزودن دیدگاه جدید