مهد و پیش دبستانی اندیشه فردا سعادت آباد

مهد و پیش دبستانی اندیشه فردا سعادت آباد

خدماتی که در مهد کودک و پیش دبستانی اندیشه فردا سعادت آباد به کودکان شما ارائه می شوند عبارتند از:

- آموزش زبان انگلیسی

- آموزش کامپیوتر توسط مربیان مجتمع فنی

- آموزش نقاشی، کاردستی، کلاژ 

- آموزش قرآن به روش اشاره و شعرخوانی

- پرورش هوش و خلاقیت و بالا بردن اعتماد بنفس کودکان

- آموزش شنا، یوگا، ژیمناستیک، شطرنج، حرکات موزون، ارف

- پذیرش کودکان تا سن ۱۲ سال برای شرکت در کلاس های آموزشی

 

سعادت آباد، میدان سرو، خیابان ریاضی بخشایش، کوچه قائم، پلاک ۱۹
معرفی مهدکودک / موسسه

 

والدین برای انتخاب بهترین مهد کودک برای فراگیری آموزش های اولیه فرزندانشان نگرانی های بسیاری دارند. نگرانی والدین کاملا به جا و درست است. چرا که کودک خردسال به مانند کاغذ سفید و بدون خط و رنگی است که آماده برای طراحی، رنگ آمیزی و فرم گرفتن است.

 باید دقت کرد چه طرح و رنگی در این کاغذ سفید بکار برده می شود و چگونه طراحی می شود؟ زیرا این طرح همیشگی خواهد بود و تا آخر روی این کاغذ سفید باقی خواهد ماند.

برای طراحی کاغذ سفید (ثمره زندگیتان) از یک طراح خبره و آگاه به امور تربیتی کودکان کمک بگیرید. مربیان کارآزموده و مجربی که با روانشناسی کودکان خردسال آشنایی دارند میتوانند بهترین طراحان این کاغذ سفید باشند و به بهترین شکل آن را طراحی و رنگ آمیزی کنند.

 هر مربی و معلمی در طول آموزش( دوران تحصیل، دبستان، دوره های متوسطه و دانشگاه) یک طرح و رنگی جدید به طراحی اولیه اضافه می کنند تا در نهایت شخص کامل و البته زیبا وارد جامعه شود و سپس خود خالق زیبایی ها شود.

بنابراین بسیار مهم است که طراح اولیه در کار طراحی استاد باشد و بتواند طرحی در این صفحه ایجاد کند که تا انتها بکار بیاید و بشود آن را رنگ آمیزی کرد و شاخ و برگ به آن اضافه داد.

 برای این امر لازم است در انتخاب مهد کودک برای فرزند خردسال خود بیشترین وقت بگذارید و بهترین مربیان را برای آموزش اولیه فرزند خود برگزینید. چرا که طراحان اولیه ای که آینده کودکان را به بهترین شکل می سازند مربیان با تجربه مهد کودک ها هستند.

وقت بگذارید و به هیچ وجه عجولانه تصمیم نگیرید. آینده کودک شما در گرو انتخاب صحیح شما خواهد بود. حتما از مهد کودک های اطراف محل زندگیتان دیدن کنید. تمام امکانات آنها را بررسی کنید. با مدیریت و مربیان مجموعه صحبت کنید. نحوه تعامل آنها با کودکان را زیر نظر بگیرید.

 بهداشت، نظم، امنیت، وجود دوربین مدار بسته، وجود برنامه آموزشی صحیح، برنامه غذایی غنی و سالم، سرویس رفت و برگشت، وجود کلاس های فوق برنامه، برنامه استعدادیابی، وسعت مهد کودک، تهویه هوا، نحوه مراقبت صحیح و اصولی از کودکان و .. را به دقت بررسی کنید. سپس بهترین انتخاب را برای ساختن آینده فرزند خود داشته باشید.

افزودن دیدگاه جدید