خانه کودک و پیش دبستانی اردی بهشت سعادت آباد

خانه کودک و پیش دبستانی اردی بهشت سعادت آباد

برای آنکه بتوانید بهترین مکان آموزشی را برای فرزند خردسال خود بیابید باید زمان کافی و انرژی بسیار بگذارید و با اطلاعات کامل قدم در این مسیر بگذارید تا موفقیت را در این زمینه کسب کنید. از خانه کودک و پیش دبستانی اردی بهشت سعادت آباد نیز دیدن کنید شاید این مکان همان جایی باشد که شما به دنبال آن هستید.

سعادت آباد ، سرو غربی ، نرسیده به میدان کتاب بوستان - پلاک ۱۵۱
معرفی مهدکودک / موسسه

 

پیدا کردن مهد کودک ایده آل و همسو با نیازهای آموزشی کودکان و توقعات آموزشی خانواده ها همواره کار سخت و پر استرسی برای خانواده ها خواهد بود.

وابستگی والدین به کودکان و نقشه هایی که برای ساختن آینده بهتر برای آنها دارند از یک سو، وابستگی عاطفی بچه ها به والدین و دشواری جدا کردن آنها از خانواده برای سپردن به دستان افراد غریبه از سوی دیگر یافتن بهترین مهد کودک را برای خانواده ها تبدیل به یک معضل کرده است.

بهتر است اطلاعات خود را از آموزش هایی که در مهد کودک ها در اختیار کودکان قرار می دهند بالا ببرید و مقالات مختلف درباره یافتن بهترین مهد کودک را مطالعه کنید. با والدین دیگر ( همسایه ها، دوستان، اقوام و .. ) مشورت کنید و درباره بهترین مهد کودک های اطراف از آنها سوال بپرسید. احتمالا آنها قبل از شما برای فرستادن فرزندان خود مسیر جستجو را برای یافتن بهترین مکان آموزشی برای فرزند خود طی کرده اند و با مشکلات این مسیر پر پیچ و خم آشنایی دارند. استفاده از تجربیات آنها می تواند مسیر جستجو را برای شما کوتاه تر کند.

برخی از مهد کودک ها دارای وب سایت هستند و درباره آموزش ها و برنامه هایی که در مهد کودک برای کودکان ترتیب داده اند مطلب در وب سایت خود گذاشته اند. تمام وب سایت های مهد کودک های اطراف خود را مطالعه کنید. نظرات مثبت و منفی کاربران را با دقت بخوانید. خواندن نظرات آنها می تواند تا حدودی سطح آموزش های آنها را برای شما مشخص کند.

تنها به خواندن مطالب وب سایت ها اکتفا نکنید. حتما از همه مهد کودک های اطراف خود دیدن کنید. بازدید حضوری شما از مهد کودک ها نظر شما را مبنی بر ثبت نام و یا عدم ثبت نام مشخص خواهد کرد.

در بازدید حضوری از هر مهد کودک میزان تمیزی، امنیت، امکانات و تجهیزات، نحوه تعامل مربیان با خانواده ها و کودکان، کیفیت مدیریت و .. برای شما آشکار خواهد شد. میزان دقت شما به همه موارد در بازدید حضوری میتواند در انتخاب مهد کودک ایده آل تاثیر گذار باشد.

در خانه کودک و پیش دبستانی اردی بهشت سعادت آباد خدمات گوناگونی ارائه می شود که عبارتند از:

برگزاری کلاسهای خلاق و جذاب برای کودکان شامل:

  • زبان
  • عکاسی
  • نجوم
  • نقاشی
  • رباتیک
  • شطرنج
  • کامپیوتر

- آموزش ترمیک زبان

- همراه با ناهار گرم

افزودن دیدگاه جدید