مهد و پیش دبستانی ثمر سعادت آباد

مهد و پیش دبستانی ثمر سعادت آباد

با مراجعه به مهد کودک و پیش دبستانی ثمر در سعادت آباد امکانات و تجهیزات آنها را بررسی کنید و اگر با اولویت های شما همسو بود آن را برای فراگیری آموزش های اولیه فرزند خود برگزینید.

سعادت آباد، خیابان یکم، پلاک ۶۹
معرفی مهدکودک / موسسه

شناسایی مهد کودک مناسب برای کودکان

حضور کودک در مراکز آموزشی استاندارد، فرصتی است تا با رمزگشایی از توانمندی های درونی، بتوانند شاهد پرورش استعدادها و کسب مهارت های مختلف باشند. والدین در تلاشند که فرزندشان طی این دوران خاص و مهیج با چالش مواجه نشود. مطمئناً انتخاب مهدکودک مناسب، چندان ساده نیست بلکه مسیری پر فراز و نشیب، تلقی می شود. در اینجا می توانید ۵ توصیه برای عبور بدون دغدغه را ببینید.

 در نظر گرفتن شخصیت منحصر به فرد کودک

مراکز آموزشی در تلاشند تا فضایی پر انرژی و امن را برای آموزش کودکان فراهم کنند. اما نباید از یاد برد که هر کودکی، منحصر به فرد است و می بایست متناسب با شخصیت آموزش ببیند. گروهی ممکن است آموزش غیر مستقیم با بازی های مختلف را ترجیح دهند اما برخی در محیط های ساختار یافته، شاهد رشد و شکوفایی هستند.

تاکید بر شیوه آموزشی مبتنی بر بازی های مختلف

تمامی کودکان از جنب و جوش و شیطنت ذاتی، برخوردارند بنابراین حضور در محیط خشک و بدون انعطاف، نمی تواند انتظارات آموزشی را برآورده سازد. انتخاب مهد کودک زمانی، موثر است که برنامه های متنوعی برای یادگیری غیر مستقیم که مبتنی بر بازی هستند را در نظر بگیرند. حضور در برنامه‌های آموزشی خلاقانه نه تنها به بهبود روحیه کودکان منجر می شود بلکه به دلیل تمایل به اکتشاف، کودکان نیز مشارکت دو چندانی را به نمایش میگذارند.

حضور کادر آموزشی متناسب با تعداد کودکان

میزان بودجه تنها بیانگر کیفیت خدمات آموزشی نیست بلکه خانواده ها می بایست برای تضمین آینده فرزندشان، برنامه آموزشی، تعداد پرسنل و مربیان را نیز ارزیابی کنند. در حالت ایده آل نسبت به هر ۱۰ کودک، یک مربی نیاز است تا تمامی کودکان از زمان حضور فعال در کلاس‌های متعدد، شاهد توجه و حمایت مورد نیاز نیز باشند.

شناخت سوابق و رویکرد آموزشی مهد کودک

مراکز آموزشی متناسب با فلسفه مد نظر، ممکن است از شیوه های مختلفی برای آموزش و پرورش استعداد کودکان بهره گیرند. خانواده‌ها برای رمزگشایی بهتر می توانند سوالاتی درباره سابقه فعالیت، امکانات جانبی و برنامه های کلاسهای فوق برنامه بپرسند تا مطمئن شوند، فرزندشان از لحاظ ذهنی و جسمی در محیطی استاندارد آموزش می بیند.

بازدید حضوری از مهد کودک

حضور والدین در مراکز آموزشی، کمک می کند از نزدیک به ارزیابی دقیق پرداخت علاوه بر آنکه زمان ملاقات با مربیان، اطمینان خاطر از امکانات و کیفیت خدمات آموزشی نیز کسب می شود.

مهد کودک و پیش دبستانی ثمر در سعادت آباد برگزارکننده کلاس هاس آموزشی و تفریحی می باشد و نماینده مجتمع فنی تهران جهت برگزاری کلاس هاس انگلیسی و فرانسه نیز هستند.
این مجموعه پذیرای عزیزان ۱۳-۷ سال در ایام تابستان است ومجهز به سرویس رفت و برگشت می باشد.

افزودن دیدگاه جدید