مهد کودک قصه کودکی سعادت آباد

مهد کودک قصه کودکی سعادت آباد

با بازدید حضوری از مهد کودک می توانید از میزان امکانات و تجهیزات آموزشی که در اختیار دارند اطمینان پیدا کنید و اگر همسو با اولویت های شما بود برای آموزش های اولیه فرزند خود آن را برگزینید. حتما از مهد کودک قصه کودکی در سعادت آباد نیز دیدن کنید.

سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان هفتم(پورزند)، پلاک ۳
معرفی مهدکودک / موسسه

 

۵ نکته برای شناخت بهترین مهد کودک برای کودکان

انتخاب مهد کودک معتبر، دغدغه جدی بسیاری از والدین است تا فرزندشان به خوبی پرورش یابد و بتواند با شکوفایی استعداد و کسب مهارت، آینده ای درخشان را رقم بزند. اما عوامل متعددی تاثیر گذارند تا کیفیت آموزش مد نظر را مطمئن شد.

اگرچه کیفیت آموزش و تجربه و شایستگی کادر آموزشی به کسب مهارت های مختلف و ساخت شخصیتی تاثیرگذار کمک می‌کند اما نباید عوامل دیگری همچون وجود تجهیزات و امکانات را نیز از یاد برد. در ادامه به پنج نکته اشاره شده است تا بتوانید بدون دغدغه بهترین مهدکودک را بشناسید و برای فرزندتان انتخاب کنید.

 تحقیق درباره مراکز آموزشی موجود در منطقه

حضور در مهد کودک برای کودکان به مفهوم محیطی شاد و جدید است که نسبت به آن هیجان زده هستند. مطمئناً انتخاب بدون ارزیابی دقیق می تواند کل زندگی فرزندتان را تحت تاثیر قرار دهد.

مراکز آموزشی مختلفی در مناطق متعدد، دایر هستند که انتخاب چندان ساده نیست. مطمئناً مشورت با دیگر خانواده ها، همچنین شناخت بهتر برنامه درسی، ارزیابی مدارک تحصیلی معلمان و امکانات می تواند بسیار کمک کننده باشد.

داشتن یک لیست از مهد کودک هایی که کیفیت آموزشی مناسب را ارائه می‌کند، می‌تواند به تصمیم گیری درست منجر شود.

در نظر گرفتن سبک یادگیری کودک

هر کودک، شخصیتی منحصر به فرد دارد که هر یک ممکن است علاقه مند به سبک یادگیری متفاوتی باشند. انتخاب مراکز آموزشی مناسب می تواند به کسب تجربیات درخشان منجر شود علاوه بر آنکه کیفیت بالای آموزشی را نیز تضمین می کند.

برخی از کودکان، آموزش های مبتنی بر بازی را ترجیح می دهند بنابراین حضور در مراکز آموزشی که پرسنل همواره تاکید بر یادگیری عملی و فعالیت های مبتنی بر بازی دارند، می تواند برای کسب مهارت بسیار، موثر باشد علاوه بر آنکه در کسب روحیه ای شاد نیز کمک می‌کند. اما گروهی از کودکان ممکن است درونگرا تر بوده و ترجیح دهند که در محیط های ساکت، استعداد خود را شکوفا کنند. مطمئنا حضور در مراکز آموزشی که متمرکز بر توجه فردی بوده و کلاس های کوچکتری نیز دایر هستند، مثمر ثمر است.

البته نباید فراموش کرد تمامی کودکان در محیط های آموزشی نیاز به یک برنامه باکیفیت و اصولی دارند که متناسب با نیازهای شخصی است بنابراین ارزیابی رویکرد آموزشی اهمیت بسیاری دارد.

بازدید از مهد کودک ها به شکل حضوری

اگرچه مشورت با دوستان و دیگر خانواده ها به عنوان یک مرجع قابل اطمینان محسوب می‌شود اما برای محک کیفیت خدمات نیاز است که یک بازدید حضوری نیز صورت داد.

مشاهده نحوه مراوده معلمان و کودکان، ارزیابی امنیت محیط و امکانات میتواند جزئیاتی دقیق را نسبت به برنامه های درسی، روشن کند.

مطمئنا مراکزی که همواره نیازها و حمایت از کودک را به عنوان یک هدف اصلی در نظر می‌گیرند نه تنها قابل اعتماد هستند بلکه می‌توان انتظار فضایی سرشار از شادی و امنیت را نیز داشت.

اعتماد به غریزه درونی در بازدید حضوری را نیز می‌بایست جدی گرفت تا در این مسیر پر چالش، تجربه ناخوشایندی را فرزندتان شاهد نباشد.

 ارزیابی اعتبار و مجوز مهد کودک

والدین، همواره در تلاش اند با انتخاب مراکز آموزشی استاندارد نه تنها امنیت فرزندشان را تامین کنند بلکه از کیفیت آموزش، بهداشت، مراقبت و رفاه نیز مطمئن شوند. در مسیر جستجوی بهترین مهدکودک باید مجوز و اعتبار آن را بررسی کرد.

وب سایت مهد کودک یا تماس با مراکز مربوطه می تواند اطلاعاتی را در این زمینه صورت دهد تا شاهد کیفیت خدمات بود.

 مشورت با دیگر خانواده ها

دیگر خانواده ها که فرزندشان در مهد کودک مربوطه، حضور داشته است می توانند نسبت به کیفیت خدمات آموزشی، اطلاعاتی را به اشتراک بگذارند علاوه بر آنکه نسبت به شناخت و توسعه توانمندی های ذاتی نیز دغدغه ای، نداشت.

تصمیم گیری بر اساس شناخت دقیق نقاط قوت و ضعف سیاست آموزشی پرسنل می‌تواند، گامی آگاهانه باشد علاوه برآنکه کسب مهارت های مختلف را در محیط پر انرژی تضمین میکند.

مهدکودک قصه کودکی در سعادت آباد مهدکودکی است که به تعامل پدر و مادر با کودک بسار اهمیت میدهد و با نام "مرکز زیست شاد و مهارت آموزی کودک و خانواده" فعالیت های حاص خود را برنامه ریزی کرده است:

  • موسیقی توسط دکتر نسرین شاملو آهنگساز و دستیار لوریس چکنوارایان و شهرداد روحانی
  • زبان های انگلیسی و فرانسه
  • میزبانی و برگزاری جشن تولد و جشن های خاطره انگیز خانوادگی
  • طراحی و ساخت اسباب بازی
  • آشپزی و کشاورزی
  • یوگا
  • شطرنج
  • بازی های حل مساله
  • ژیمناستیک
  • نمایش خلاق
  • تورهای جذاب خانوادگی
  • کارگاه های مادر و کودک
  • کارگاه های پدر و کودک
  • دارای کافه سینما، کافه گفتگو و کافه کتاب برای پدر و مادرهای عزیز

افزودن دیدگاه جدید