مهد و پیش دبستانی سرزمین ایلیا سعادت آباد

مهد و پیش دبستانی سرزمین ایلیا سعادت آباد

تحقیق کنید و اطلاعات خود را درباره بهترین مهد کودک ها بالا ببرید و سپس برای یافتن مهد کودک خوب اقدام کنید. مهد کودک ایلیا یکی از بهترین مهد کودک های محدوده سعادت آباد است و میتواند یکی از گزینه های پیش روی شما باشد.

سعادت آباد، خیابان سرو غربی، ۲۰ متری آسمان، آسمان پنجم غربی، پلاک ۲۴
معرفی مهدکودک / موسسه

یافتن بهترین مهد کودک برای فرزندتان

مهد کودک نمونه برای خانواده های مختلف تعریف یکسانی ندارد. متاسفانه برخی تنها قیمت را معیار سنجش، قرار می دهند اما باید در نظر گرفت که انتخاب غلط، پیامدهای بسیاری به دنبال دارد علاوه بر آنکه نمی توان شاهد آموزش مناسب فرزندتان در محیطی امن باشید.

در مراکز با سابقه، فرصتی جهت بهبود عزت نفس و مهارت های مختلف و سازگاری اجتماعی کسب میشود. اگر شما نیز مایلید موسسات آموزشی موفق را بهتر بشناسید، در ادامه متن چند توصیه آورده شده است که به شما کمک می کند:

جستجوی زودهنگام

مشغله کاری و زندگی مدرنیته، چندان فرصتی به خانواده ها نمی دهد که بتوانند یک ارزیابی جامع در مدت زمان کوتاه، صورت دهند. توصیه میشود برای شناخت مراکز آموزشی موفق، جستجو را حداقل یک سال قبل از برنامه ریزی برای حضور کودک صورت دهید. بازدید حضوری، مشورت با دیگر خانواده ها و جستجوی آنلاین در شبکه های اجتماعی، کمک می کند تا تصمیمی آگاهانه صورت داد و مطمئن شد که شخصیت کودک در عالی ترین سطح ممکن، پرورش می یابد.

در نظر گرفتن نیازهای خاص کودک

داشتن کادر آموزشی از مربیان باسابقه و دوره دیده در مراکز آموزشی به رمزگشایی از استعداد و توانمندی کودکان منجر می شود اما باید دانست که هر کودک، منحصر به فرد بوده و زمانی می تواند مهارت های جدید را بیاموزد که متناسب با شخصیت و نیاز خود، آموزش ببیند.

انتخاب مهدکودک می بایست متناسب با نیازهای منحصر به فرد برای فرزندتان باشد تا شاهد مشکلی در رشد روحی و عاطفی نیز نبود.

وجود برنامه درسی مبتنی بر بازی

برخی از موسسات آموزشی، برنامه درسی کودکان را به شکل اغراق گونه‌ای تنظیم می‌کنند که همواره می بایست در کلاس های مختلف به شکل بدون انعطاف حضور یابند. مطمئناً زمانی می‌توان شاهد فضای آموزشی پر بار در این برهه سنی حساس بود که آموزشات به شکل غیرمستقیم و مبتنی بر بازی باشند. مطمئناً نه تنها کسب توانمندی های مختلف ممکن می شود بلکه می توان شاهد توسعه مهارت‌های اجتماعی، خلاقیت و توانمندی های حل مسئله نیز بود.

 بازدید حضوری از مهد کودک

بازدید حضوری از مهد کودک  کمک می‌کند که بتوان با رصد نحوه رفتار مربیان از بازدهی آموزشی، مطمئن شد. تمامی کودکان نیاز دارند، ضمن شادی و تفریح با مهارت های مختلف آشنا شوند بنابراین می‌توان با حضور در مرکز آموزشی، دید بهتری نیز نسبت به فرهنگ، سبک تدریس و محیط کلی کسب نمود.

 گفتگو با دیگر والدین

مشورت با دیگر والدین به عنوان منبعی قابل اطمینان، کمک می کند، دیدگاه بهتری نسبت به مراکز آموزشی داشت. اگرچه برخی از خانواده ها متناسب با اولویت های مختلف مانند مسافت، بودجه و امکانات دست به انتخاب میزنند اما اطلاع از تجربیات دیگر خانواده ها، کمک میکند تا فریب تبلیغات برخی از موسسات آموزشی بی اعتبار را نخورد.

امکانات مهد کودک ایلیا عبارتند از:

- ناهار گرم با منوی ویژه شامل : پیش غذا، غذای اصلی و دسر

- ثبت نام گروه سنی شیرخوار و نوپا

- آموزش واحد کار مطابق با جدیدترین متدهای روز دنیا

- برگزاری کارگاه مهندسی کودک و آزمایشگاه علوم

- برگزاری کارگاه کشاورزی

- کلاس های زبان ترمیک با همکاری آکادمی زبان کاج

- برگزاری کارگاه بازی با حضور عمو مهرداد مجری برنامه های تلویزیونی گروه کودک

- تخفیف ویژه برای مادران شاغل

- برگزاری جلسات، مشاوره رایگان

- برگزاری کارگاه بازی درمانی رایگان

- برگزاری کارگاه مهندسی کودک

- آموزش بر پایه بازی و کودک محور

افزودن دیدگاه جدید