مهدکودک نسیم مادر در بلوار کشاورز

مهدکودک نسیم مادر در بلوار کشاورز

این مهدکودک، نسیمی از مهر و محبت مادران سزمینمان با مجوز رسمی سازمان بهزیستی کشور افتخار خدمت رسانی به خانواده های عزیز ایران زمین را دارد

میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، خیابان نادری، کوچه حجت دوست، پلاک ۳۶
نام مدیر:
باغبانیان
گروه سنی:
۶ ماه تا ۶ سال
مجوز:
بهزیستی
ساعت کاری
از ساعت ۷ صبح تا ۵ بعد از ظهر
معرفی مهدکودک / موسسه

مهدکودک و پیش دبستانی دو زبانه نسیم مادر از بهترین مهدکودک های میدان ولی عصر و بلوار کشاورز است.

این مهدکودک، نسیمی از مهر و محبت مادران سزمینمان با مجوز رسمی سازمان بهزیستی کشور افتخار خدمت رسانی به خانواده های عزیز ایران زمین را دارد.

پذیرش فرشته های زمینی ۶ ماه تا ۶ سال و کودکان مدرسه ای تا ۱۲ سال پس از مدرسه جهت انجام تکالیف آنها تحت نظارت مربی مجرب و همچنین پذیرش به صورت ساعتی، نیمه وقت و تمام وقت می باشد.

این مرکز مجهز به دوربین مداربسته می باشد.

مربیان و کودک یاران این مرکز آموزشی مجرب با تخصص های دانشگاهی، دلسوز و مهربان آماده خدمت رسانی به نوگلان زیبای سرزمینمان می باشند.

آموزش های این مرکزبا استفاده از آخرین متد های آموزشی و کتاب های تایید شده سازمان بهزیستی کشور،  در محیطی امن و سرشار از آرامش برای فرشته های زیبا و دوست داشتنی برگزار می شود.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان در مهدکودک و پیش دبستانی دو زبانه نسیم مادر، با استفاده از اساتید مجرب یک آموزشگاه زبان انگلیسی و همچنین مربیان این مرکزبه صورت روزانه انجام می شود و کودکان به صورت روزانه با مکالمات، کلمات و همچنین اصطلاحات این زبان در ارتباط می باشند.

فضای آموزشی مهدکودک و همچنین فضا و محتوای بازی کودکان مطابق با استانداردهای جهانی (حیاط به مساحت ۱۲۰ متر مجهز به وسایل بازی متنوع با استانداردهای روز).

برگزاری جلسات روان شناسی به صورت دوره ای توسط متخصصان روان شناس کودکان و نوجوانان و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی راه کار های روان شناختی در جهت بهبودی مشکلات رفتاری و اخلاقی کودکان.

برگزاری دوره های استعدادیابی کودکان تحت نظارت مرکزتخصصی تایید شده سازمان بهزیستی کشور در این حوزه

برگزاری کارگاه های آموزشی مادر و کودک با توجه به رده بندی سنین کودکان

برگزاری دوره های آموزشی تخصصی چرتکه، رباتیک، ریاضی، علوم، مهندسی سازه و ... کودکان تحت نظارت اساتید برتر دانشگاه صنعتی شریف تهران.

برگزاری جلسات فصلی با والدین کودکان جهت بازبینی و گفتگو در رابطه با فعالیت مربیان و کودکان در یک فصل آموزشی که این جلسات در جهت ارتقای فعالیت مربیان و آشنایی هرچه بیشتر والدین با محیط کلاس های مهدکودک و فعالیت مربیان می باشد.

کلاس های تخصصی و تقویتی ریاضی و علوم دوره اول تا ششم ابتدایی جهت آموزش کودکان مدرسه ای تا ۱۲ سال پس از مدرسه جهت انجام تکالیف آنها تحت نظارت مربی مجرب

منوی غذایی بسیار متنوع با تازه ترین مواد غذایی و تایید شده توسط متخصص تغذیه با کنترل منحنی رشد کودکان.

به کارگیری متخصصان برای کودکان از جمله روانشناس کودک، متخصص تغذیه و رشد کودکان

سرویس ایاب و ذهاب کودکان، آماده ارائه خدمات به والدین گرامی می باشد.

ثبت نام دوره پیش دبستانی آغاز شد، جهت رزرو دوره پیش دبستانی اقدام فرمایید و از تخفیف های زیربهره مند شوید:

۱۰% تخفیف جهت رزرو دوره پیش دبستانی از تاریخ ۱/۳/۱۳۹۸ لغایت ۳۱/۴/۱۳۹۸

۵% تخفیف جهت رزرو دوره پیش دبستانی از تاریخ ۱/۵/۱۳۹۸ لغایت ۳۱/۶/۱۳۹۸

برنامه های آموزشی که به صورت رایگان و عمومی در کلاس ها برگزار می شود:

  • مقدمات آموزش خواندن و نوشتن
  • مقدمات آموزش علوم و ریاضی
  • مقدمات آموزش نجوم
  • آموزش آزمایش های علمی
  • آموزش سفالگری
  • آموزش زبان انگلیسی عمومی و پایه
  • آموزش قرآن
  • آموزش حافظ خوانی
  • آموزش مهارت های زندگی

کلاس های ورزشی و هنری کودکان که به صورت تخصصی و با پرداخت شهریه ماهانه امکان پذیر می باشد:

  • آموزش زبان انگلیسی با کتاب های تخصصی و ترمیک
  • آموزش ژیمناستیک
  • آموزش ژیمناستیک پیشرفته
  • آموزش نقاشی
  • موسیقی کودکان (ارف)
  • خلاقیت نمایشی
  • آموزش چرتکه
  • آموزش آشپزی

مهدکودک نسیم مادر واقع در بلوار کشاورز، خیابان نادری از مهدکودک های پر توان این منطقه هستند.

در این مهدکودک کارگاه های آموزشی مادر و کودک، جشن های تولد با تم های مختلف، آموزش سفالگری، موسیقی کودکان، خلاقیت نمایشی، گردش های علمی و ... برگزار می شود.

فعالیت های بی نظیر این مهدکودک

  1. مقدمات آموزش خواندن و نوشتن
  2. مقدمات آموزش علوم و ریاضی
  3. مقدمات آموزش نجوم
  4. آموزش آزمایش های علمی
  5. آموزش چرتکه
  6. آموزش زبان انگلیسی عمومی و پایه
  7. آموزش حافظ خوانی
  8. آموزش مهارت های زندگی و دوستی

مصاحبه با مدیر مهدکودک


شرایط اولیه و معمول مهدکودک

مهدکودک کی تأسیس شده است؟ سال ۱۳۹۶

ظرفیت مجاز مهدکودک چقدر است؟ ظرفیت اعلامی تواسط بهزیستی ۱۲۰ نفر در این مهدکودک است.

آیا جایی برای بچهٔ من دارید؟ بله، ما همیشه برای کودکان دلبند شما ظرفیت لازم را داریم.

اگر جا ندارید، می‌توان وارد لیست انتظار شد؟ بله، اما در سال های اخیر تابحال ظرفیت مهدکودک به حدی نرسیده است که نیاز به لیست انتظار باشد. به دلیل اینکه اصولا کودکان به دلایل مختلف مثل دبستان، سفر، جابجایی منزل و محل کار والدین مجبور به تغییر مهدکودک خود هستند.

چه مدت باید منتظر بمانم؟ تمام تلاش ما این است که در اولین فرصت پیش رو بتوانیم کودک شما را در مهدکودک جذب کنیم.

ساعات کار شما به چه شکل است؟ شنبه تا چهرشنبه ساعت ۷ صبح الی ۱۸ بعد از ظهر و پنجشنبه ها از ۸ صبح الی ۱۲

برنامهٔ تعطیلات شما چگونه است؟ مهدکودک با تمام توان همه روزه برای همراهی خانواده های عزیز باز است اما استثنای ما تعطیلات رسمی کشور است.

در چه روزهایی مهدکودک بسته است؟ همانطور که در بالا بیان شد، روزهای جمعه و تعطیلات رسمی مهدکودک تعطیل است.

دربارهٔ زمان بردن کودک به مهد و برداشتن کودک چقدر انعظاف‌پذیری وجود دارد؟  در بازه زمانی مطرح شده انعطاف پذیری وجود خواهد داشت

شهریهٔ مهدکودک چقدر است؟ براساس تعرفه اعلام شده بهزیستی که در صورت نیاز با اضافه و کم کردن امکاناتی (مانند کلاس های آموزشی) که مادران عزیز برای کودکانشان تدارک می بینند هزینه مربوطه متغیر خواهد بود.

آیا تخفیفی برای خواهر و برادرها دارید؟ بله، از لذت بخش ترین قسمت ارتباط با خانواده ها در مهدکودک ثبت نام خواهر برادران در مهدکودک است. همراهی آن ها با هم در محیط مهدکودک و آموزش هایی که با هم می بینند اتفاقا اثرگذاری بیشتری نسبت به تک فرزندان در مهدکودک دارد.

آیا در صورت تأخیر در برداشتن کودک از مهد باید هزینهٔ اضافی پرداخت شود؟  بله به دلیل اینکه برای تضمین امنیت کودک شما در مهدکودک نیازمند حضور یک مربی هست هزینه ماندن مربی براساس تعرفه اعلام شده بهزیستی محاسبه خواهد شد.

نحوه و زمان پرداخت شهریه چگونه است؟ پرداخت شهریه از روز یکم الی پنجم هر ماه امکان پذیر است.

از من به عنوان والد چه انتظاراتی دارید؟ بازخوردهای مادران همیشه برای ما راهگشا بوده است. لطفا هر نوع انتقاد یا پیشنهادی که دارید را برای ما از هر طریقی که دوست دارید ارسال بفرمائید. مطمئن باشید ترتیب اثر داده خواهد شد.

همچنین والدین عزیز در رابطه با پرونده پزشکی و اوضاع سلامتی فرزندانشان باید اطلاعات کاملی در اختیار مهد قرار دهند.

پرداخت به موقع هزینه مهدکودک و همراهی با این مجموعه به منظور ارائه بهتر آموزش به فرزندان شما نیز از انتظاراتی است که مهدکودک نسیم مادر از والدین دارد.

خبرنامه، گروه آنلاین یا چیزی برای اطلاع‌رسانی دارید؟ بله کانال اصلی تلگرام مهدکودک نسیم مادر و همچنین پیج اینستاگرام مهدکودک نسیم مادر

آیا گزارش روزانه یا راه دیگری دارید که والدین را از کارهایی که کودک در طول روز انجام داده است مطلع کنید؟ بله تمامی گزارشات و عکس ها به صورت روزانه در کانال تلگرام مهدکودک قرار میگیرد.

آیا جلسات اولیا و مربیان دارید؟ بله هر ۳ ماه یکبار جلسات در مهدکودک انجام خواهد شد و گزارش عملکرد آموزش کودکان در اختیار والدین قرار خواهد گرفت.

می‌توانم قبل از ثبت‌نام، کودکم را برای دیدن اینجا بیاورم؟ بله حتما. برای کسب اطلاعات بیشتر قسمت گالری تصاویر مهدکودک را مشاهده کنید تا با فضای مهد بیشتر آشنا شوید. سپس برای دیدن مهدکودک حتما با مجموعه تماس حاصل نمائید که مربیان گروه سنی کودک شما زمان لازم برای اختصاص به شما را داشته باشند.

آیا کودکان بر اساس گروه سنی تقسیم‌بندی می‌شوند یا مختلط هستند؟ بله تقسیم بندی های گروه سنی براساس چارت بهزیستی تعیین میگردد.

کلاسی که کودک من در آن خواهد بود چند نفره است؟ براساس گروه‌ سنی کودکان تعداد متفاوت میباشد و در ابتدا والدین می توانند در رابطه با این موضوع از مدیریت مهدکودک اطلاعات کافی را کسب نمایند.

نسبت مراقبان به کودک در هر کلاس چند نفر به چه تعداد است؟ مربی مهدکودک براساس چارت اعلام شده بهزیستی به این صورت است که یک نفر به ازای هر ۱۰ کودک شیرخوار،۱۵ کودک نوپا، یا ۱۵ کودک نوباوه تدارک دیده شده است.

سوالاتی درباره مربیان مهدکودک

آیا از آنها گواهی عدم سوءپیشینه هم می‌خواهید؟  بله الزامی است و همان ابتدای استخدام انجام خواهد شد.

آیا کارکنان آموزش شرایط اضطراری و اورژانسی را گذرانده‌اند؟ بله این آموزش ها جزء مهارت هایی است که در دوره های مربی گری آموخته اند.

کارهای لازم در زمینهٔ کمک‌های اولیه را بلدند؟ در دوره های آموزشی مربی گری این دوره را گذرانده اند و همانطور که در سوال بعدی توضیح داده می شود یکی از اعضای مهدکودک حرفه ای تر از بقیه در زمینه کمک های اولیه فعالیت کرده اند. اما در حوالی مهدکودک نسیم مادر بیمارستان وجود دارد که در صورت لزوم به این مراکز می توانیم مراجعه نمائیم. البته خداروشکر تابحال این مورد پیش نیامده است.

اطلاعاتی در مورد احیای قلبی ریوی به کودکان دارند؟ بله، مربیان مهدکودک همگی دوره های کمک های اولیه دیده اند، اما یکی از اعضای مهدکودک که بصورت حرفه ای درباره احیای قلبی و ریوی اطلاعات لازم را دارند همیشه در مهدکودک حضور دارند.

فعالیت‌ها و مهارت‌های اجتماعی درمهدکودک

آیا اسباب‌بازی‌ها و فعالیت‌ها متناسب با سن کودکان هستند؟ بله اسباب‌ بازی ها و فعالیت های فکری و جسمی برای هر گروه سنی متفاوت است.

آیا فضای بازی راحت و کودک‌ایمنی در داخل مهدکودک دارید؟ بله ۱۰۰ متر حیاط کاملا فوم شده و ایمن همراه با اسباب بازی های دارای مهر استاندارد موجود است.

آیا می‌توانم مطمئن باشک که فرزندم در امنیت بازی می‌کند؟ بله به دلیل اینکه مهدکودک تمام دستورالعمل های بهداشت و ایمنی وسایل و امکانات بازی را رعایت کرده است.

آیا آنها می‌توانند مهارت‌های فیزیکی خود را تقویت کنند؟  بله امکانات تهیه شده برای کودکان هم در جهت ارتقای مهارت های فیزیکی فردی _گروهی و هم مهارت های ذهنی آنها می باشد.

آیا فضای باز محصور و ایمنی برای بازی دارید که مهارت‌های حرکتی عمده مثل بالا رفتن، ‌دویدن، راندن اسباب‌بازی‌های چرخدار را تشویق کند؟  بله فضای ۱۰۰ متری حیاط ایمن همراه با ماشین های پدالی و سرسرهای بزرگ و ایمن برای نوگلان عزیز مهیا می باشد.

برای کودکان نوپا و بزرگ‌تر، فضاهای جذاب و مشخصی برای فعالیت‌های مختلف هنری مثل نقاشی یا موسیقی دارید؟ بله کودکان در این گروه های سنی مکانی برای نقاشی و سفالگری دارند و اینگونه فعالیت های هنری و کلاس های خلاقیت و موسیقی را نیز در این مکان انجام می دهند.

آیا لگو و اسباب‌ بازی در مهد وجود دارد؟ بله برای هر گروه سنی براساس تعداد کودکان حاضر در کلاس سطل های لگو و اسباب بازی های فکری و حرکتی مانند پازل های مختلف، بازی نوستالژیک لی لی، بازی زیکزاک حرکتی و…. مهیا می باشد.

یا برنامهٔ کتاب خواندن دارید؟ بله کتاب ها و کتابخانه در مهدکودک برای ساعت کتاب و کتابخوانی تهیه شده است که نوگلان عزیز هر روز ساعت ۱۲.۳۰ الی ۱۳.۳۰ با کمک مربیان عزیز با کتاب ها و کتاب خوانی آشنا خواهند شد که باعث افزایش سطح علاقه و آگاهی کودکان نسبت به کتاب و کتابخوانی خواهد شد.

فعالیت و کارگاه حافظ خوانی در کلاس نیز علاقه کودکان را به دیوان حافظ و حفظ کردن این اشعار افزایش داده است.

فعالیت‌های کودک در یک روز معمول چه خواهد بود؟ براساس لیست  تهیه شده فعالیت های نوگلان در روزهای مختلف، متفاوت است.

می‌توانیم برنامهٔ فعالیت‌های روزانه را ببینم؟ بله

آیا بچه‌ها را به پیاده‌روی و گردش می‌برید؟ بله اردوهای متفاوتی برای کودکان عزیز برنامه ریزی شده است.

تلویزیون و موارد مشابه در صورت وجود، چه نقشی دارند؟ بله در جهت آموزش زبان کودکان علی الخصوص گروه سنی پیش دبستانی تعبیه شده است و آموزش هوشمند برای آنها انجام می شود.

چگونه بچه‌ها را آرام می‌کنید؟ با انجام بازی های گروهی و انجام سرگرمی های فکری.

رفتارهای گروهی نامناسب بین کودکان مثل دست انداختن و زورگویی را چگونه مدیریت می‌کنید؟ در ابتدا صحبت کردن با والدین عزیز در رابطه با موضوع و پیگیری مشکلات رفتاری در خارج از مهدکودک، سپس انجام برنامه ریزی رفتاری و تربیتی با کمک روانشناس مهدکودک که این برنامه در اختیار والدین نیز قرار خواهد گرفت و با همکاری والدین به انجام خواهد رسید.

آیا برای اجازهٔ حضور در مهد، کودکان باید واکسینه شوند؟ بله حتما واکسینه شدن کودکان و کارت واکسن کودکان از موارد اصلی درخواست شده از والدین است.

سیاست مهدکودک دربارهٔ کودکان بیمار چیست؟ باتوجه به دستورالعمل اجرایی بهزیستی از پذیرش کودکان با بیماری واگیردار معذور هستیم.

اگر بچهٔ من در طول روز به دارو نیاز داشته باشد چه مراقبتی وجود دارد؟ مهدکودک بنا به دستورالعمل اجرایی بهزیستی و سازمان بهداشت از پذیرش داروی کودکان معذور است و برعهده والدین می باشد.

آیا کودکان آموزش داده می‌شوند که دستشان را بعد از استفاده از دستشویی بشویند؟ بله فرم های اصلی سازمان بهداشت در رابطه با شستشوی دست ها در سرویس های بهداشتی نصب شده است و کودکان بر اساس این دستورالعمل آموزش میبینند.

اسباب‌بازی‌ها چند وقت یک بار شسته یا عوض می‌شوند؟ اسباب‌بازی ها به صورت هفتگی نظافت می شوند و در صورت تخریب و کهنگی وسایل تعویض می شوند.

آیا فضای بازی داخلی و بیرونی برای کودکان ایمن‌سازی شده‌ و ضدفرار هستند؟ بله هر کدام از طبقات دارای قفل های امنیتی  می باشد.

تجهیزات بازی شما چقدر قدمت دارند؟ تجهیزات بازی بین بازه زمانی ۴ ماهه تا یکساله خریداری شده است.

این تجهیزات آخرین بار کی بازرسی شده‌اند؟ در تاریخ ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۸ توسط بازرس بهداشت و ایمنی بازرسی شده است.

آیا ممکن است زمانی کودکان بدون مراقب بمانند؟ خیر امکان این زمان وجود ندارد و کودکان همواره با مربی و مراقبین هستند.

آیا درها به گونه‌ای هست که غریبه‌ها نتوانند وارد شوند؟ بله دارای قفل امنیتی می باشد.

سیاست شما در مورد تحویل کودک چیست؟ چه کسانی می‌توانند کودک را از مهدکودک بردارد؟ براساس معرفی و اعلام والدین والدین عزیز در پرونده کودکان و مشاهده و بررسی کارت شناسایی تحویل گیرنده، تحویل کودکان انجام خواهد شد. 

نام مدیر
باغبانیان
مجوز
بهزیستی
گروه سنی
۶ ماه تا ۶ سال
ساعت کاری
از ساعت ۷ صبح تا ۵ بعد از ظهر

افزودن دیدگاه جدید