مهدکودک وانیا سعادت آباد

مهدکودک وانیا سعادت آباد

با بازدید حضوری از همه مراکز آموزشی و مهد کودک ها نسبت به انتخاب مهد کودک اقدام کنید. از مهد کودک وانیا در سعادت آباد دیدن کنید و تا از امکانات آموزشی آنها مطمئن نشدید نسبت به ثبت نام فرزند خود اقدام نکنید.

تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، کوچه عیسی پور، پلاک ۳
نام مدیر:
آنیتا علی پور
سال تاسیس:
۱۳۸۲
مجوز:
بهزیستی
ساعت کاری
شنبه تا پنجشنبه ، ۷:۰۰ صبح تا ۷:۰۰ شب
معرفی مهدکودک / موسسه

در عصر حاضر که ادغام تکنولوژی و علم، فرصتی شگفت انگیز برای یادگیری فراهم کرده است، خانواده ها در تلاشند فرزندشان با حضور در مراکز آموزشی معتبر، بتواند مهارت های هنری، فرهنگی، ورزشی و دینی را به درستی بیاموزد. انتخاب مهد کودک تنها بر اساس وجود تجهیزات و وسایل بازی استاندارد نیست بلکه می بایست پارامترهای مختلفی را در نظر گرفت. در ادامه متن می توانید با سه توصیه اساسی آشنا شوید تا یک مهد کودک خوب را بشناسید.

 در نظر گرفتن نیازها و سبک یادگیری کودک

والدین مسئولیت انتخاب مراکز آموزشی استاندارد را برعهده دارند که می بایست با اطلاعات دقیق، مهد کودک های حرفه ای و استاندارد را شناسایی کنند. مطمئناً نیازها و سبک یادگیری کودکان، متناسب با شخصیت منحصر به فرد آنها است. به طور مثال ممکن است برخی از کودکان به دلیل شیطنت ذاتی و نیاز به فعالیت بدنی مداوم، ترجیح دهند در مراکز آموزشی حضور یابند که همواره فعالیت های ورزشی در برنامه درسی وجود دارد.

برخی از کودکان حضور پررنگی در فعالیت های مبتنی بر موسیقی و هنر دارند بنابراین نیاز است، مراکز آموزشی که چنین برنامه هایی را صورت می‌دهند، انتخاب کرد. اولویت بندی و جستجوی گسترده می تواند به انتخاب ایده‌آل منجر شود.

ارزیابی صلاحیت و تجربه معلمان

بازدهی یادگیری کودکان متناسب با تجربه و صلاحیت آموزشی پرسنل مهد کودک است. مطمئناً زمانی می توان نسبت به فراگیری مهارت های معمولی همچون خواندن، نوشتن و حساب، اطمینان داشت که تعاملات نیز بر پایه ارتباطی سالم و مفرح پایه‌ریزی شوند.

بسیاری از مراکز آموزشی همواره برای انتخاب کادر آموزشی، حساسیت بسیاری، دارند تا مطمئن شوند که ضمن داشتن سوابقی درخشان، مدارک تحصیلی مرتبط با کودکان است.

مطمئناً حضور چنین مربیانی نه تنها می تواند درک نیازهای متفاوت کودکان را ممکن کند بلکه برنامه‌ای جامع برای استعدادیابی اصولی و پرورش مهارت های مختلف تنظیم می کند.

 بازدید حضوری از مراکز آموزشی مختلف

کیفیت تجهیزات مهد کودک و نحوه مراوده کادر آموزشی با کودکان را نمی توان تنها از طریق فضای مجازی مطلع شد. اگر میخواهید نسبت به انتخاب خود دغدغه نداشته باشید بهتر است، یک برنامه ریزی دقیق چند ماه قبل از شروع کلاس ها برای بازدید حضوری ترتیب دهید، مطمئنا ملاقات با مدیریت، کارکنان و مربیان می تواند جزئیات بیشتری را روشن سازد.

نیاز است سوالاتی را نیز درباره امکانات مانند برنامه درسی، فضای بازی، نحوه رعایت نظم و انضباط، تعداد کودکان در هر کلاس و برنامه ها و فعالیت های مختلف داشت.

خانواده ها باید بدانند انتخاب مهد کودک ایده آل، پروژه ای زمان بر است و نیاز است در یک برنامه ریزی، موارد بسیاری مانند کیفیت آموزش، بهداشت، امنیت و خلق و خوی کارکنان را بررسی کرد تا فرزندتان در فضای مثبت و سرشار از احساسات شاد، رشد یابد و بتواند با شکوفایی استعدادها در مسیر موفقیت تحصیلی و اجتماعی، گام بردارد.

مهدکودک وانیا در سعادت آباد با مدیریت خانم علی پور، از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را بصورت حرفه ای در زمینه مهدکودک آغاز کرده است.

امکانات مهدکودک وانیا:

  • پذیرش نوزاد شیرخوار از ۶ ماه به بالا
  • پذيرش تا شش سال / مقطع پیش دبستانی
  • استعدادیابی کودکان براساس هوش های ۸ گانه هوارد گاردنر (توضیحات بیشتر در ادامه این مقاله)
  • همگام با جديد ترين متد هاى آموزشى دنيا و رويكرد آموزشى ماريا مونته سورى
  • مجرى كلاس هاى i-maths ، آموزش مفاهيم هفت حوزه رياضى به دو رده سنى سه تا شش سال و اول تا سوم ابتدايى
  • برگزارى كلاس هاى زبان تخصصى كودكان توسط موسسه راه ابريشم (كودكان ٣-١٢سال)
  • برگزارى كارگاه های فرزند پرورى در جهت پرورش كودك كامل مغز بر مبناى اصول فرزند پرورى دانيل سيگِل
  • پرورش خلاقيت كودكان با استفاده از تكنيك هاى اوريگامى، مواد بازيافت، جورچين، لگو، خمير و سفالگرى
  • بيش از ٥٠٠ متر فضا سر پوشيده و روباز که به کودکان این امکان را می دهد که در فضاهای امن داخل مهدکودک از بازی با همسالان خود لذت ببرند.
  • واحد مستقل شيرخوار و نوپا در طبقه مجزا 
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب برای کودکان
  • شاهنامه خوانى و حافظ خوانى
  • برگزاری کلاسهای شن درمانی و باغبانی و جانور شناسی جهت دوستی با طبیعت و محیط زیست 
  • طبخ غذاى روزانه با استفاده از مواد سالم و مقوی تحت نظر متخصص تغذیه
  • مجهز به سيستم سينمايى مولتى مديا
  • دوربين مداربسته برای امنیت مهدکودک
نام مدیر
آنیتا علی پور
سال تاسیس
۱۳۸۲
مجوز
بهزیستی
کارکنان
لیسانس و فوق لیسانس مرتبط
گروه سنی
شیرخوار تا پیش دبستانی
ساعت کاری
شنبه تا پنجشنبه ، ۷:۰۰ صبح تا ۷:۰۰ شب
مساحت
۴۰۰ متر
بهترین مراکز استعدادیابی کودک در تهرانبهترین مراکز استعدادیابی کودکان در غرب تهرانبهترین مهدکودک بلوار ایوانکبهترین مهدکودک بلوار دریابهترین مهدکودک بلوار فرهنگبهترین مهدکودک شهرک کوهساربهترین مهدکودک فرحزادلیست بهترین مهدکودک های زعفرانیهبهترین مهدکودک های ستاره دار، دوزبانه و درجه یک تهرانلیست مهد کودک های درجه یک تهرانبهترین مهدکودک های سعادت آباد، بلوار دریا و سرو میدان کاج + آدرس و شماره تلفنبهترین مهدکودک های شهرک غرببهترین مهدکودک های غرب تهرانبهترین مهدکودک های شهر تهرانبهترین مهدکودک های منطقه ۱ یک تهرانبهترین مهدکودک های منطقه ۲ دو تهرانمهدکودک های دارای امکاناتمهدکودک های دارای آموزش زبان انگیسیمهدکودک های دارای آموزش حروف الفبامهدکودک های دارای سالن تولدمهدکودک های دارای کتاب داستان و آموزشیمهدکودک های دارای وسائل بازیمهدکودک های دارای ناهارمهدکودک های دارای صبحانهمهدکودک های دارای سالن ورزشیمهدکودک های دارای سالن غذاخوریمهدکودک های دارای آموزش شطرنجمهدکودک های دارای دوربین مدار بستهمهدکودک های دارای تصفیه آبمهدکودک های دارای استخر توپمهدکودک های دارای اردوهای یک روزهمهدکودک های دارای اتاق تولدمهدکودک های دارای اتاق بازیبهترین مهدکودک های دو زبانه شهرک غرب

دیدگاه‌ها

وانیا واقعا مهدکودک خوب و زیبایی ه امیدوارم همیشه همینقدر توانمند بمونند. من وانیا رو به هما خانواده ها پیشنهاد میکنم
من کارمند هستم حوالی میدان کاج سعادت آباد، خیلی برام مهم بود که بتونم جایی رو پیدا کنم که هم قیمت ش خوب باشه هم غذاش عالی باشه بخاطر همین خیلی گشتم تا تونستم وانیا رو پیدا کنم. من این مهدکودک رو به تمام مادرانی که کارمند هستند پیشنهاد می کنم.

افزودن دیدگاه جدید